Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Harddisken min kræsja, så det har blitt lite kg - men det har blitt lite godteri og! Spiste litt sjokkis på lørdag da :)

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Å ja, reise bort er et sliiiit :daane: Trives best hjemme jeg ;)

Gjest Krizzy
Skrevet

Reise bort er et slit! :daane: Skjønner ikke at du orket med en sånn liten. Stor respekt for det! ;)

Jeg har en :nigo::fnise:

Men jeg har skikkelig lyst på godteri :sur: Jeg har ikke handlet inn (med vilje), og kan heller ikke stikke av fra junior som sover! :fnise: Så blir :nigo: Men jeg har så lyst på godteri! :sur:

Gjest Naenia
Skrevet

Jeg har vært en snik-ASS til nå, men faktisk holdt meg helt til skjema! Får jeg være med, værsåsnillmedsukkerpå? :sjenert:

Skrevet

I dag har jeg vært bittelitt flink. :jepp: Jeg har riktignok spist oreokjeks (med melk - da er det jo litt sunt :fnise: ) og drukket et glass brus, men jeg har trent (les: beveget på meg). :5:

Jeg får gi meg selv en halvveis :nigo: da.

Gjest pysepusen
Skrevet

I dag har jeg vært spoooorty! Og avsluttet dagen med sjokoladekake og sjokolade :fnise:

Skrevet

Jeg motstod den siste sjokoladefondanten i går!! :klappe: (men den er jo enda i kjøleskapet i dag :sjenert: ) :fnise:

:vinke:

Skrevet

God dag, jenter! :sol:

Som president i ASS må jeg bare få si at jeg ikke akkurat har gått fram med noe godt eksempel hverken i går eller i dag....:flau:

I går: :trampe:

I dag håper jeg å bli: :tommelsmil::arwen::dry: , men jeg er kjempesliten enda etter helga, og skylder på at det er derfor jeg ikke eier det minste snev av viljestyrke....:sukk:

Lille C er hard i magen, stakkars! Greier bare å få ut noen små erter! Mamma har kjøpt maltekstrakt til ham, som jeg får på fredag. Håper det hjelper! Hersens MME... :sjenert:

På fredag skal han veies, og siden han har en voldsom apetitt så er jeg sikker på at han har lagt på seg! :jepp:

Nå ligger min lille baby og sover...mett og god.... :rodmer:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har ikke spist snop på lenge! Er så stolt av meg selv :nigo: Kjøpte en pakke chilinøtter i helga, og det tok unna det meste av søtsuget, weeee!

Skrevet

Jeg har ikke spist snop på lenge! Er så stolt av meg selv :nigo: Kjøpte en pakke chilinøtter i helga, og det tok unna det meste av søtsuget, weeee!

Flinkis!!! :jepp: Sånn skal det være!!

Naenia: klart du skal få være med i ASS!! Jeg setter opp deg og Neytiri, som gjerne ville joine, hun også! :)

Skrevet

Oppdatert ASS-liste:

Sequax

Alyah

Pysepusen

Appifany

GUNS

Belle

Hinata

Inwe

Chikako

Pupsilure

Persille

Jesse

Iril

Småkjekset

Kokos

GUNS'mamma

Wind

Ms.Raggsokk

Kadust

Krizzy

Neytiri

Naenia

:velkommen: , Neytiri og Naenia! May the ASS be with you! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

hehe takk, er med fra i morra jeg, ikke vært link verken i dag eller i går, men sånn er det når man ikke er hjemme og viljestyrken er ikke der engang :daane:

i morra skal jeg også begynne trening, første gang siden fødsel :daane:

Skrevet

I'm a badASS :fnise: Jaja, får masse mosjon da :nigo:

Jeg har vært badASS hele uka, jeg... :sjenert: Ny frisk neste uke! :opplyser: Men først: helg.....:blush:

Virker som om lillemann har litt vondt i magen; han får bare ut noen harde erter, så i morgen begynner vi med malt. Er det én teskje per flaske, mon tro? :klo:

Skrevet

Noen som har et råd mot stinkende tøfler? Lukter møkk! :sjokkbla:

Gjest Naenia
Skrevet

Hva er tøflene laget av?

Har du prøvd sånne luktfjerningssprayer/skodeosprayer?

Skrevet

Hva er tøflene laget av?

Har du prøvd sånne luktfjerningssprayer/skodeosprayer?

Det er sånne semskede med for...nei,oppdaga den herlige odøren idag....:ler:

Skrevet

Jeg har vært badASS hele uka, jeg... :sjenert: Ny frisk neste uke! :opplyser: Men først: helg.....:blush:

Me too.. :sjenert:

Skrevet

badASS, ja! :hoho: Meg og ! Jeg gir opp! :daane: (neida, altså.. jeg gjør ikke det)

Kan ikke svare på maltspm :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...