KaDust Skrevet 25. mars 2011 #3121 Skrevet 25. mars 2011 Det blir bare 's på meg, siden jeg ikke er i form til å trene.
*appifany* Skrevet 25. mars 2011 #3122 Skrevet 25. mars 2011 Jeg er medlem av ASS, men er beklageligvis ikke så flink, så jeg kan være støttemedlem her og som alle andre plasser I går laget sjokoladefondant! Klart, det er ikke lett å holde seg unna da! så jeg spiste 1 Bedre lykke i dag! (som hittil har gått fint)
Persille Skrevet 25. mars 2011 #3123 Skrevet 25. mars 2011 igår: Trening både igår og idag! Nå er jeg klar for å møte helgen, og alt den har å by på!
Sequax Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3124 Skrevet 25. mars 2011 Det blir bare 's på meg, siden jeg ikke er i form til å trene. Jeg er medlem av ASS, men er beklageligvis ikke så flink, så jeg kan være støttemedlem her og som alle andre plasser I går laget sjokoladefondant! Klart, det er ikke lett å holde seg unna da! så jeg spiste 1 Bedre lykke i dag! (som hittil har gått fint) Bra du er flink i dag, da....som det ER LOV å spise snop! igår: Trening både igår og idag! Nå er jeg klar for å møte helgen, og alt den har å by på! I hear ya, sistah!
Gjest Krizzy Skrevet 25. mars 2011 #3125 Skrevet 25. mars 2011 Jeg vil være med! Blitt så mye usunt i det siste...
Gjest Krizzy Skrevet 25. mars 2011 #3126 Skrevet 25. mars 2011 (endret) Også! En forsinket gratulasjon med 1 månedersdagen til lille C! Endret 25. mars 2011 av Krizzy
Sequax Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3127 Skrevet 25. mars 2011 Oppdatert ASS-liste: Sequax Alyah Pysepusen Appifany GUNS Belle Hinata Inwe Chikako Pupsilure Persille Jesse Iril Småkjekset Kokos GUNS'mamma Wind Ms.Raggsokk Kadust Krizzy Velkommen!!
Sequax Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3128 Skrevet 25. mars 2011 Også! En forsinket gratulasjon med 1 månedersdagen til lille C! Tusen takk! Da får jeg slenge ut en forsinka gratulasjon til englebarnet ditt også! 7 måneder!
Gjest Krizzy Skrevet 25. mars 2011 #3129 Skrevet 25. mars 2011 Oppdatert ASS-liste: Sequax Alyah Pysepusen Appifany GUNS Belle Hinata Inwe Chikako Pupsilure Persille Jesse Iril Småkjekset Kokos GUNS'mamma Wind Ms.Raggsokk Kadust Krizzy Velkommen!! Mange takk! Tusen takk! Da får jeg slenge ut en forsinka gratulasjon til englebarnet ditt også! 7 måneder! De vokser så fort!
Sequax Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3131 Skrevet 25. mars 2011 Dere som gir MME til barnet deres i tillegg til MM (eller bare MME for den saks skyld): hvor mange milliliter gir dere ved hvert måltid? Sønnen min er veldig sulten og pleier å få 80 ml MME ved hvert måltid i tillegg til pupp OG hva jeg har "puppa ut" før: 20 ml...Så la oss si han får i seg ca. 120 til sammen der........men enda vil han ha mer! Flaska har vært helt tom i det siste...så jeg ga ham 40 ml til ved forrige måltid, eller, det var det han valgte å drikke selv, for jeg lagde i stand 80 ml... Så, lille babyen på bare litt over en måned trenger rundt 160 ml ved hvert måltid, da...?
Gjest Catwoman Skrevet 26. mars 2011 #3132 Skrevet 26. mars 2011 Det er noen som sier at de skal ha 15% av kroppsvekta si i løpet av døgnet. Det stemmer vel sånn ca.
Sequax Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3133 Skrevet 27. mars 2011 Det er noen som sier at de skal ha 15% av kroppsvekta si i løpet av døgnet. Det stemmer vel sånn ca. Hmmm....vi har regna litt på det, og han spiser ca. dobbelt så mye som han skal ha... Får høre med helsesøster på fredag når han skal veies...Er jammen ikke lett denne babymatinga...
Sequax Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3134 Skrevet 27. mars 2011 Har dere hatt en fin helg, jenter? Jeg har vært på farta med baby....og herregud så mye styr det er! Har overnattet borte med C for første gang, og uten pappaen...Nå er vi hjemme igjen og jeg er HELT SKUTT........ Snakkes i morgen! Natta...
Neala Skrevet 27. mars 2011 #3135 Skrevet 27. mars 2011 Enig!!! Det er sååå mye mer som må ordnes når man er på farta med baby enn når man er alene! Jeg har hatt omgangssyken i helgen, og det er ikke å hige etter når man har baby det heller :trott: God natt, Sequax
Gjest Catwoman Skrevet 28. mars 2011 #3136 Skrevet 28. mars 2011 Er litt ektra styr å reise med baby ja. Før "I gamle dager" brukte jeg laaang tid på å pakke til meg selv. SÅnn at jeg hadde topper som passet til den og den buksa etc. Og hadde med meg mye mer enn jeg trengte. Nå slenger jeg bare noen bukser og topper og gensere ned i kofferten og satser på at jeg har det jeg trenger. hihi Resultatet blir at jeg faktisk bruker kortere tid på å pakke til både baby og meg nå- enn jeg gjorde til meg alene før. Hmmm....vi har regna litt på det, og han spiser ca. dobbelt så mye som han skal ha... Får høre med helsesøster på fredag når han skal veies...Er jammen ikke lett denne babymatinga... Hvis han legger på seg sånn passelig mye - så får han sikkert riktig mengde. Den 15% regelen passer sikkert ikke på alle. Men det er alltids greit å høre med HS om man er usikker på noe. Det er jo det de er der for.
Sequax Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3137 Skrevet 28. mars 2011 Enig!!! Det er sååå mye mer som må ordnes når man er på farta med baby enn når man er alene! Jeg har hatt omgangssyken i helgen, og det er ikke å hige etter når man har baby det heller :trott: God natt, Sequax Uff, stakkars deg! Er du frisk igjen? Håper du fikk en god natts søvn! Er litt ektra styr å reise med baby ja. Før "I gamle dager" brukte jeg laaang tid på å pakke til meg selv. SÅnn at jeg hadde topper som passet til den og den buksa etc. Og hadde med meg mye mer enn jeg trengte. Nå slenger jeg bare noen bukser og topper og gensere ned i kofferten og satser på at jeg har det jeg trenger. hihi Resultatet blir at jeg faktisk bruker kortere tid på å pakke til både baby og meg nå- enn jeg gjorde til meg alene før. Hvis han legger på seg sånn passelig mye - så får han sikkert riktig mengde. Den 15% regelen passer sikkert ikke på alle. Men det er alltids greit å høre med HS om man er usikker på noe. Det er jo det de er der for. Fokuset på seg selv blir flytta med en gang man får baby, ja! Skal veie ham på fredag, så da hører jeg med helsesøster angående matinga!
Sequax Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3138 Skrevet 28. mars 2011 Ja, da var det mandag igjen! Ny uke og ny ASS! Har skeia (dette er vel bare et muntlig ord, eller?!) skikkelig ut i helga! På tide å stramme inn ASSen igjen... Håper alle har hatt en flott helg!!
Neala Skrevet 28. mars 2011 #3139 Skrevet 28. mars 2011 Nja, nesten frisk, men det virker som lillegull har fått det
Hinata Skrevet 28. mars 2011 #3140 Skrevet 28. mars 2011 Jeg blir nok er dårlig ASS'er i begynnelsen av uka, vi bakte sjokoladekake i kollektivet i går, og det er masse rester igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå