Sequax Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3102 Skrevet 24. mars 2011 God morgen! Først og fremst: GRATULERER MED DAGEN, PYSEPUSEN!! :blåse: Håper du får en herlig dag!! KADUST: Takk for tipset! Den siden sjekkes ut! ALYAH: Godt jobba!! Du får en i premie! Shake that ASS! GUNS: Keep that ASS movin'!! PINGTING: HINATA: BELLE: .....*kremt* :gjeiper: PERSILLE: Stram inn ASS'en, nå! Intervalltrening er bra for alles ASS! PYSEPUSEN: Spis kake og kos deg på dagen din!! KOKOS: ........ .... :gjeiper: SEQUAX: i går!
^^Belle^^ Skrevet 24. mars 2011 #3103 Skrevet 24. mars 2011 Jeg føler meg bare såååå flink altså. Jeg er nødt til å melde meg ut av ASS for denne uken, for i dag er jeg syk (og da har man lov til å spise hva man vil, nemlig ) og i morgen har vi en som fyller 60 år på jobben og da blir det garantert kake. Vi får heller starte neste uke.
Neala Skrevet 24. mars 2011 #3104 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har ikke rørt noe som helst siden jeg meldte meg inn i ASS Føler meg faktisk ganske flink. Jeg har alltid vært den i vennegjengen som aldri gidder å være sunn, så har jeg fått kjeft for at jeg ikke legger på meg uansett Men jeg tenker litt på det at kroppen forandrer seg litt etter et svangerskap, og jeg er redd for at det kommer til å skje drastiske endringer når jeg slutter å amme hvis jeg spiser tulle-mat nå! Jeg var flink og holdt meg unna den fristende sjokoladekaka som sto på disken i kaféen i går. Det var hardt... Håper du har en kjempefin dag, Sequax Gi lille C en nuss fra NH
Sequax Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3105 Skrevet 24. mars 2011 Jeg føler meg bare såååå flink altså. Jeg er nødt til å melde meg ut av ASS for denne uken, for i dag er jeg syk (og da har man lov til å spise hva man vil, nemlig ) og i morgen har vi en som fyller 60 år på jobben og da blir det garantert kake. Vi får heller starte neste uke. The ASS welcomes you back with open...arms when you rejoin us next week! Jeg har ikke rørt noe som helst siden jeg meldte meg inn i ASS Føler meg faktisk ganske flink. Jeg har alltid vært den i vennegjengen som aldri gidder å være sunn, så har jeg fått kjeft for at jeg ikke legger på meg uansett Men jeg tenker litt på det at kroppen forandrer seg litt etter et svangerskap, og jeg er redd for at det kommer til å skje drastiske endringer når jeg slutter å amme hvis jeg spiser tulle-mat nå! Jeg var flink og holdt meg unna den fristende sjokoladekaka som sto på disken i kaféen i går. Det var hardt... Håper du har en kjempefin dag, Sequax Gi lille C en nuss fra NH Du er kjempeflink! Det har jeg vært denne uka også! Vi er noen skikkelige - ASSer!! Hurra for oss! Jeg tenker som deg...ikke la seg selv ese ut (mer enn man allerede har gjort i svangerskapet), for som du sier er ikke kroppen helt den samme mer, og kommer aldri til å bli det... Du er virkelig superflink som sto imot sjokoladekaka! Hvordan går det med Mama GUNS? Er hu like flink? Håper du har hatt en knalldag og at du får en flott kveld!
Pupsilure Skrevet 24. mars 2011 #3106 Skrevet 24. mars 2011 Tror jeg må droppe denne uka jeg også. I dag var det barseltreff på cafe, og da ble det kake Og på lørdag skal jeg feire bursdag og har sikkert kakerester i mange dager. Og så er det nytt barseltreff osv
Sequax Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3107 Skrevet 24. mars 2011 Tror jeg må droppe denne uka jeg også. I dag var det barseltreff på cafe, og da ble det kake Og på lørdag skal jeg feire bursdag og har sikkert kakerester i mange dager. Og så er det nytt barseltreff osv ASS's crack er alltid åpen! Ny giv i neste uke! Jeg gleeeeeeeeeeeeeder meg til godis i morgen!!! For da er det helg!
Gjest pysepusen Skrevet 24. mars 2011 #3108 Skrevet 24. mars 2011 Er helg fredag, lørdag og søndag eller?
Neala Skrevet 24. mars 2011 #3109 Skrevet 24. mars 2011 Det går bra, hun er suuuper flink Lørdag og søndag er helg, bursdagsbarnet
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 #3112 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har vært flink i dag også, så da blir det på meg også
Gjest pysepusen Skrevet 24. mars 2011 #3113 Skrevet 24. mars 2011 Det går bra, hun er suuuper flink Lørdag og søndag er helg, bursdagsbarnet Men fredag MÅ jo være helg? Gullrekka og alt
Neala Skrevet 24. mars 2011 #3114 Skrevet 24. mars 2011 Jeg går for snop på lørdag og kaffemat på søndag
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 #3115 Skrevet 24. mars 2011 Er enig med pysepusen om at fredag også er helg Kan ikke se gullrekka uten noe godt i en skål
Neala Skrevet 24. mars 2011 #3116 Skrevet 24. mars 2011 Vi spiser alltid sent på fredager, så det er vel kanskje derfor jeg klarer å holde meg unna
Gjest pysepusen Skrevet 25. mars 2011 #3117 Skrevet 25. mars 2011 Jeg klarte å holde meg unna før siden vi også spiste sent da, men nå har vi fredagskosen sammen med lillegutt før han legger seg og det er jo ikke så sent Ellers så kan jeg si at dagen i går var mosjon (hvem får ikke det med en ti måneder gammel gutt som så vidt er i ro når han sover liksom? ), men en bitteliten Stratos (fytti jeg ble sint på meg selv!!!!) Kan du ikke legge en link til smilyene og oppsamling eller noe sånn i førsteinnlegget?
Hinata Skrevet 25. mars 2011 #3118 Skrevet 25. mars 2011 Det ble på meg i går. Frister lite å røre på seg utendørs i snøstorm
Kokos Skrevet 25. mars 2011 #3119 Skrevet 25. mars 2011 (endret) I går: Hele helgen blir det - - for da skal jeg ikke engang prøve å holde meg unna godis, men det blir lange turer med lille vovv. Edit: LANGE turer var kanskje litt misvisende, skal ikke akkurat på langtur, men flere/lengre turer enn ellers.. Endret 25. mars 2011 av Kokos
Sequax Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3120 Skrevet 25. mars 2011 (endret) God morgen! Helg er fredag, lørdag og søndag i begynnerfasen av ASS. Vi begynner ikke for tungt! Fire dager av, tre dager på...og etter noen uker kan vi skippe en dag til. Det er hardt nok å holde seg unna godis i fire dager til å begynne med, syns jeg... I går: Og nå: HEEEEEEEEEELG!! Foreløpig er jeg men satser på å oppgradere meg til en etterhvert! Gooooooood heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg! (jeg er høy på sukker!) Endret 25. mars 2011 av Sequax
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå