Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! :sol:

Først og fremst:

GRATULERER MED DAGEN, PYSEPUSEN!! :blåse:

Håper du får en herlig dag!! :klemmer:

KADUST: Takk for tipset! Den siden sjekkes ut! :jepp:

ALYAH: Godt jobba!! Du får en :strix: i premie! :jepp: Shake that ASS!

GUNS: :bolledeig: Keep that ASS movin'!!

PINGTING: :goodbye:

HINATA: :5:

BELLE: .....*kremt* :gjeiper:

PERSILLE: Stram inn ASS'en, nå! Intervalltrening er bra for alles ASS! :Nikke:

PYSEPUSEN: Spis kake og kos deg på dagen din!!

KOKOS: ........ :rope: .... :gjeiper:

SEQUAX: :nigo: i går!

Skrevet
:hoho: Jeg føler meg bare såååå flink altså. :lol: Jeg er nødt til å melde meg ut av ASS for denne uken, for i dag er jeg syk (og da har man lov til å spise hva man vil, nemlig :snurt: ) og i morgen har vi en som fyller 60 år på jobben og da blir det garantert kake. Vi får heller starte neste uke. :fnise:
Skrevet

Jeg har ikke rørt noe som helst siden jeg meldte meg inn i ASS :opplyser: Føler meg faktisk ganske flink. Jeg har alltid vært den i vennegjengen som aldri gidder å være sunn, så har jeg fått kjeft for at jeg ikke legger på meg uansett :fnise: Men jeg tenker litt på det at kroppen forandrer seg litt etter et svangerskap, og jeg er redd for at det kommer til å skje drastiske endringer når jeg slutter å amme hvis jeg spiser tulle-mat nå!

Jeg var flink og holdt meg unna den fristende sjokoladekaka som sto på disken i kaféen i går. Det var hardt... :(

Håper du har en kjempefin dag, Sequax :klem: Gi lille C en nuss fra NH :rodmer:

:strix:

Skrevet

:hoho: Jeg føler meg bare såååå flink altså. :lol: Jeg er nødt til å melde meg ut av ASS for denne uken, for i dag er jeg syk (og da har man lov til å spise hva man vil, nemlig :snurt: ) og i morgen har vi en som fyller 60 år på jobben og da blir det garantert kake. Vi får heller starte neste uke. :fnise:

:ler: The ASS welcomes you back with open...arms when you rejoin us next week! :jepp:

Jeg har ikke rørt noe som helst siden jeg meldte meg inn i ASS :opplyser: Føler meg faktisk ganske flink. Jeg har alltid vært den i vennegjengen som aldri gidder å være sunn, så har jeg fått kjeft for at jeg ikke legger på meg uansett :fnise: Men jeg tenker litt på det at kroppen forandrer seg litt etter et svangerskap, og jeg er redd for at det kommer til å skje drastiske endringer når jeg slutter å amme hvis jeg spiser tulle-mat nå!

Jeg var flink og holdt meg unna den fristende sjokoladekaka som sto på disken i kaféen i går. Det var hardt... :(

Håper du har en kjempefin dag, Sequax :klem: Gi lille C en nuss fra NH :rodmer:

:strix:

:vinke: Du er kjempeflink! Det har jeg vært denne uka også! :jepp: Vi er noen skikkelige :strix: - ASSer!! Hurra for oss! :hoppe:

Jeg tenker som deg...ikke la seg selv ese ut (mer enn man allerede har gjort i svangerskapet), for som du sier er ikke kroppen helt den samme mer, og kommer aldri til å bli det...

Du er virkelig superflink som sto imot sjokoladekaka! :Nikke: Hvordan går det med Mama GUNS? Er hu like flink?

Håper du har hatt en knalldag og at du får en flott kveld! :klem:

Skrevet

Tror jeg må droppe denne uka jeg også. :sjenert: I dag var det barseltreff på cafe, og da ble det kake :sjenert: Og på lørdag skal jeg feire bursdag og har sikkert kakerester i mange dager. Og så er det nytt barseltreff osv :lol:

Skrevet

Tror jeg må droppe denne uka jeg også. :sjenert: I dag var det barseltreff på cafe, og da ble det kake :sjenert: Og på lørdag skal jeg feire bursdag og har sikkert kakerester i mange dager. Og så er det nytt barseltreff osv :lol:

ASS's crack er alltid åpen! Ny giv i neste uke! :jepp:

Jeg gleeeeeeeeeeeeeder meg til godis i morgen!!! For da er det helg! :bolledeig:

Gjest pysepusen
Skrevet

Er helg fredag, lørdag og søndag eller? ;)

Skrevet

Det går bra, hun er suuuper flink :)

Lørdag og søndag er helg, bursdagsbarnet :opplyser:

Skrevet

Jeg har vært flink i dag også, så da blir det :strix: på meg også :jepp:

Gjest pysepusen
Skrevet

Det går bra, hun er suuuper flink :)

Lørdag og søndag er helg, bursdagsbarnet :opplyser:

Men fredag MÅ jo være helg? Gullrekka og alt :sjenert::engel:

Skrevet
:ler: Jeg går for snop på lørdag og kaffemat på søndag :jepp:
Skrevet

Er enig med pysepusen om at fredag også er helg :jepp: Kan ikke se gullrekka uten noe godt i en skål :sjenert:

Skrevet

Vi spiser alltid sent på fredager, så det er vel kanskje derfor jeg klarer å holde meg unna :fnise:

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg klarte å holde meg unna før siden vi også spiste sent da, men nå har vi fredagskosen sammen med lillegutt før han legger seg og det er jo ikke så sent ;)

Ellers så kan jeg si at dagen i går var mosjon (hvem får ikke det med en ti måneder gammel gutt som så vidt er i ro når han sover liksom? :ler: ), men en bitteliten Stratos (fytti jeg ble sint på meg selv!!!!) Kan du ikke legge en link til smilyene og oppsamling eller noe sånn i førsteinnlegget? :nigo:

Skrevet

Det ble :nigo: på meg i går. Frister lite å røre på seg utendørs i snøstorm :sur:

Skrevet (endret)

I går: :strix:

Hele helgen blir det :tommelsmil: - :arwen: - :glare: for da skal jeg ikke engang prøve å holde meg unna godis, men det blir lange turer med lille vovv. :)

Edit: LANGE turer var kanskje litt misvisende, skal ikke akkurat på langtur, men flere/lengre turer enn ellers.. :)

Endret av Kokos
Skrevet (endret)

God morgen! :sol:

Helg er fredag, lørdag og søndag i begynnerfasen av ASS. Vi begynner ikke for tungt! :opplyser: Fire dager av, tre dager på...og etter noen uker kan vi skippe en dag til. Det er hardt nok å holde seg unna godis i fire dager til å begynne med, syns jeg... :sjenert:

I går: :strix:

Og nå: HEEEEEEEEEELG!! Foreløpig er jeg :trampe: men satser på å oppgradere meg til en :tommelsmil::arwen::glare: etterhvert! :ler:

Gooooooood heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg! (jeg er høy på sukker!) :ler:

Endret av Sequax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...