Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var ihvertfall :strix: i går, og så langt i dag er jeg :nigo: (og tror ikke det endrer seg, har absolutt ikke noe sukkerholdig i huset, hvis man ikke tar med det frosne syltetøyet i fryseren) :ler:

Endret av Hinata
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rapport fra meg..

Igår: :nigo:

Idag: Barselgruppe, så klarte ikke holde meg unna sjokoladekaka.. Men, jeg gikk en laaang tur, så da blir det :tommelsmil:

Gjest Katee
Skrevet

En AntiSugarSucker? :5:

:ler:

:5:

Har du sett den nye signaturen min? :nigo:

Gjest pysepusen
Skrevet

Nå har jeg spist kvelds så da kan jeg garantere at dagen blir :strix:

Skrevet

ASS-report:

Holdt meg unna alle fristelser selv om middagen ikke var den sunneste - pannekaker med bacon (og tilhørende blåbærsyltetøy eller sukker), og ertesuppe. Men altså, det er middag, så det er lov vel?

Drakk forøvrig en latte i lunsjen.. uten tilsatt sukker riktignok.

Var desperat etter snacks når jeg var på butikken, så jeg kjøpte en eske med Läkerol sukkerfrie pastiller. :fnise:

Fysisk aktivitet: 3 turer med hunden av uviss lengde, men oppfylte nok 30 min.-kravet. :)

Skrevet

:5:

Har du sett den nye signaturen min? :nigo:

ÅÅÅÅÅÅÅH!!! Genial signatur!!!! :hoho: I'm darn proud of my ASS!!!

Nå har jeg spist kvelds så da kan jeg garantere at dagen blir :strix:

Godt jobba! :5:

Gårsdagen = :strix:

Flinkis!! :happy:

ASS-report:

Holdt meg unna alle fristelser selv om middagen ikke var den sunneste - pannekaker med bacon (og tilhørende blåbærsyltetøy eller sukker), og ertesuppe. Men altså, det er middag, så det er lov vel?

Drakk forøvrig en latte i lunsjen.. uten tilsatt sukker riktignok.

Var desperat etter snacks når jeg var på butikken, så jeg kjøpte en eske med Läkerol sukkerfrie pastiller. :fnise:

Fysisk aktivitet: 3 turer med hunden av uviss lengde, men oppfylte nok 30 min.-kravet. :)

Veldig bra! :jepp: Nei, middag teller ikke, så lenge man ikke har fryktelig søte desserter, da! ;)

Skrevet (endret)

ASS i går:

Pysepusen - :strix:

Chikako - :strix:

Kokos - :strix:

Sequax - :strix:

Pupsilure - er med fra nå! :5:

Småkjekset - :strix:

:hoppe: Vi er flinke!! Al og dere andre: venter spent på ASS-rapport fra dere!(fra i går) :)

Keep the ASSes movin',y'all!! :trene::hoppe:

Endret av Sequax
Skrevet

Har visst ikke begynt enda jeg :sjenert: Ble godis både mandag, tirsdag og til frokost i dag. Fyyy Pupsi! Men tror jeg er med nå da, for godteriet er spist opp ;) Må nevnes at jeg har hatt bursdag, og da blir det gjerne litt ekstra :sjenert:

Skrevet

Oppdatering fra meg :strix::nigo:

Skrevet

Jeg kjenner godt at bekkenet mitt har blitt svakere av graviditeten...hvilke bekkenbunnsøvelser gjør dere som nettopp har fått barn? Noen linker til sider på nettet? :)

Gjest Katee
Skrevet

Rapporten fra i går: intet sukker inntatt foruten en banan. Gikk 6,5 km :) får jeg premie nå? :hoppe:

Skrevet

I går: :trampe:

I dag: :trampe:

Såem...joda. Flink, jeg. :plystre:

Skrevet

Min ASS-rapport fra de siste dagene : :sukk: Sånn passe... Jeg hadde tilfeldigvis et kakestykke til i kjøleskapet og greide ikke å styre meg, også ble det en kanelbolle da jeg besøkte åpent bakeri... :kjefte: Men trente intervaller i en time igår så da satser jeg på at den er godkjent :flau:

Gjest pysepusen
Skrevet

Rapport fra i dag: sukker og masse fysisk aktivitet! :nigo: Har man bursdag så har man bursdag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...