Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kokos: du skal få se tranfilmen når du kommer på besøk! :jepp:

:hoppe: Så gøy. gleder meg!

Jeg er på jobb og det står en svær eske med cookies med masse sjokoladebiter rundt 5 meter foran meg. De ser SÅ gode ut, og jeg får vann i munn av å skrive om dem. :fnise:

Har motstått fristelsen hittil og har ikke tenkt til å gi etter. Men jeg forbanner ASS litt akkurat i dette øyeblikk... :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har holdt meg unna søtt i snart 12 timer. En bra start :fnise:

Skrevet

For litt motivasjon:

Hvis dere sier hvor flinke/ikke flinke dere er, kan dere få smileybelønning/straff....:lur:

For trim og sukkeravhold: :strix:

For sukkeravhold: :nigo:

For trim men med sukkerinntak: :tommelsmil: - :arwen: - :glare:

For sukkerinntak uten trim: :trampe:

Hva syns dere? :jepp:

Skrevet

Jeg er en :strix: jeg da, om man ser bortifra at jeg har ikke trent p en uke. Men det er jo fordi jeg har hatt influensa!

Men det ser bra ut. :jepp:

Skrevet

:hoppe: Så gøy. gleder meg!

Jeg er på jobb og det står en svær eske med cookies med masse sjokoladebiter rundt 5 meter foran meg. De ser SÅ gode ut, og jeg får vann i munn av å skrive om dem. :fnise:

Har motstått fristelsen hittil og har ikke tenkt til å gi etter. Men jeg forbanner ASS litt akkurat i dette øyeblikk... :ler:

:ler: Stå på!! Kanskje du får en :strix: eller :nigo: på slutten av dagen! ;)

Jeg har holdt meg unna søtt i snart 12 timer. En bra start :fnise:

Veldig bra! :jepp: Vil du være med i ASS?

Skrevet

Jeg er en :strix: jeg da, om man ser bortifra at jeg har ikke trent p en uke. Men det er jo fordi jeg har hatt influensa!

Men det ser bra ut. :jepp:

Aner jeg et nytt ASS-medlem? :ler:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Veldig bra! :jepp: Vil du være med i ASS?

Jeg tror jeg trenger det :fnise: Så, JA!

Skrevet

Oppdatert ASS-liste:

Sequax

Alyah

Pysepusen

Appifany

GUNS

Belle

Hinata

Inwe

Chikako

Pupsilure

Persille

Jesse

Iril

Småkjekset

Kokos

GUNS'mamma

Wind

Ms.Raggsokk

Kadust

:velkommen: i AntiSugarSuckers! Håper dere trives med en mindre ASS etterhvert! (nei, nå var jeg morsom...:fnise:)

Skrevet

I går ble det en halv kvikklunsj :sjenert: Men jeg var på jobb da og der er det mye beveglese, så føler jeg fortjener en :glare:

I dag derimot skal jeg på zumba og ikke spise godteri i det hele tatt, jeg går for en :strix:

Skrevet

God innstilling, Inwe!! :jepp:

Nå leker jeg melkeku.....:plystre:

Skrevet

Sånn...20 ml er alt jeg får ut enda... :sjenert: Kan det ikke øke snart, da!!? :kjefte:

Skrevet

En halvtimes svømming unnagjort i morges! Får jeg smiley da? :sjenert:

Gjest pysepusen
Skrevet
:strix: til nå! Halvannen times trilletur og ingen snop! Så nå lurer jeg på om vi skal trille nå eller sove sammen i storsenga. Jeg heller litt mot at mammaen også skal få litt søvn :Gjesp:
Skrevet

I går: :trampe:

I dag: vi får satse på enten :nigo: eller :strix: .

Skrevet

Fytti katta så hardt det er å ikke spise sjokolade på kvelden! :sur: Men, har greid å holde meg unna i dag også! Tre kvarters mosjon er også unnagjort, så her er det:

:strix:

Vi får ta oppsummering av innsats etterskuddsvis, for man vet jo aldri om man plutselig sprekker og dermed ikke fortjener hverken :strix: eller :nigo:

:ler:

Syns dere jobber bra jenter, og klapp på skulderen til meg også...ååååå, som jeg gleder meg til fredag! :sikle:

Dere får "rapportere" denne dagens innsats i morgen når dere logger dere på, så blir det meget seremoniell smiley-utdeling....:lur:

Slitsom dag i dag....ikke mye soving på C og masing etter pupp hele tiden...han får pupp, flaske, pupp, flaske......:Gjesp:

Jeg er trøøøøøøtt!! :sovne:

Skrevet

:strix:

Åååå, jeg er en sucker for belønninger!!! :rodmer:

En AntiSugarSucker? :5:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...