Neala Skrevet 21. mars 2011 #3041 Skrevet 21. mars 2011 Nå føler jeg meg flink! Har trillet siden klokken 11, og har bare tatt en knapp times pause på kafé (der jeg bare tok en kopp te!), og jeg har ikke spist troika! Vi har sjokoladekake i kjøleskapet, fra i går, men jeg har klart å holde meg unna! ...men jeg er litt redd for at jeg skal sprekke snart. Sikkert allerede i morgen Forresten - mammaen til GUNS er med! Jeg måtte fortelle noen om det sånn at jeg kanskje kom til å holde en stund, og da slengte hun seg like gjerne på
Sequax Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3043 Skrevet 21. mars 2011 Det gikk bra på helsestasjonen, fikk snakka ut litt med jordmor! Men jenter.....sprekking på dag én?! Dere er jo verre enn meg! Men: så lenge det er på'n igjen med ny frisk i morgen, er dere tilgitt! GUNS: KJEMPEFLINK! Velkommen i gjengen til Wind og GUNS' mamma!! Nå skal vi straks prøve tranen....YUK....
Neala Skrevet 21. mars 2011 #3044 Skrevet 21. mars 2011 Vi skal prøve tran senere vi, også. Gruer meg. Håper hun ikke gulper og lager flekker på klærne sine! Men jeg som deg kommer til å gå over til dråper om det blir noe gulpings!
Kokos Skrevet 21. mars 2011 #3045 Skrevet 21. mars 2011 *skammeseg* Men, C er jo 1 måned i dag, det var selvfølgelig derfor jeg spiste kake! Gratulerer med 1 hel måned lille C!
Sequax Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3046 Skrevet 21. mars 2011 *skammeseg* Men, C er jo 1 måned i dag, det var selvfølgelig derfor jeg spiste kake! Gratulerer med 1 hel måned lille C! Takk!! GUNS: tranen gikk ned med grimaser og plutselig kom det et KJEMPESMIL!! Vi fikk det hele på film Går det så greit framover og uten gulp, er det jo greit med tran! HARLEKIN: Blir det gulpeflekker er det rett over på D-vit-dråper, her også......
Sequax Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3047 Skrevet 21. mars 2011 Hva med dette navnet på flinkisgjengen: ASS (antisugarsuckers)? Stem for og imot! Medlemmer så langt: Sequax Alyah Pysepusen Appifany GUNS Belle Hinata Inwe Chikako Pupsilure Persille Jesse Iril Småkjekset Kokos GUNS'mamma Wind Nå er vi 17!! Har vært flink så langt i dag! Fikk skikkelig lyst på sjokkis til ettermiddagskaffen, men spiste litt ananas i steden!
Wind Skrevet 21. mars 2011 #3048 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Spørsmål: Søtt pålegg var lov, ja? Ellers må jeg nevne at du nesten skuffer meg litt, Kvaksen. Nå som du har fått ditt første barn, så skal du jo (nesten) bare prate om bæsjebleier og farge på gulp og sånn. Det er sånn jeg har forstått det.. Er det ikke det som er gleden med å få barn, liksom? Endret 21. mars 2011 av Wind
Sequax Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3049 Skrevet 21. mars 2011 Spørsmål: Søtt pålegg var lov, ja? Ja...jeg kommer til å holde meg unna det i uka (så langt jeg greier), men det er vel lov av og til!
Wind Skrevet 21. mars 2011 #3050 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Bra! Det var nemlig middagen min i dag. Gjentar denne, i fall redigeringen kom for sent.. Ellers må jeg nevne at du nesten skuffer meg litt, Kvaksen. Nå som du har fått ditt første barn, så skal du jo (nesten) bare prate om bæsjebleier og farge på gulp og sånn. Det er sånn jeg har forstått det.. Er det ikke det som er gleden med å få barn, liksom? Endret 21. mars 2011 av Wind
Kokos Skrevet 21. mars 2011 #3052 Skrevet 21. mars 2011 ASS, jeg liker det. C var sikkert passe søt med tranen da Så gøy at dere har det på film!
Neala Skrevet 21. mars 2011 #3053 Skrevet 21. mars 2011 Tranen ble en fiasko her Hun skar bare grimaser og spyttet det ut igjen... :gjeiper: Og nå sutrer hun, og smaker veldig på tunga - en time etterpå, så jeg tror ikke hun syntes det var noe godt iallefall Men jeg skal prøve en ukes tid før jeg gir opp! (Forresten så vet jeg ikke om det er verst for meg eller henne - jeg HATER tran, og nå STINKER det av fingrene mine
chikako Skrevet 21. mars 2011 #3054 Skrevet 21. mars 2011 Jeg spiste litt sjokoladekake, jeg. Men jeg hadde søtsuget fra helvete som følge av noe som gjentar seg ca. én gang i måneden, så jeg skylder på det. Bedre for husfreden at jeg får sjokoladekvoten min?
Gjest pysepusen Skrevet 21. mars 2011 #3055 Skrevet 21. mars 2011 Det er jammen ikke lett å holde seg unna det søte Eller, om dagen er det piece of cake, men så kommer den teite kvelden Til nå har det gått bra da Men jeg drikker cappuccino eller latte hver dag jeg - såååå mye gidder jeg ikke bry meg Nå skal det sies at jeg fint går i bikini da, men for kroppens skyld er det nok ikke bra å spise to-tre store sjokoladeplater i uka Jeg må virkelig si at jeg bøyer meg i støvet for dere som er gravide eller nettopp har født og som klarer dette! Her er fremdeles søtsuget stoooort for ammingen og da han var seks uker spiste jeg en stor sjokoladeplate til dagen i tillegg til myyyyye mat! Og tran... usj... her går det i D-vitamindråper
chikako Skrevet 21. mars 2011 #3056 Skrevet 21. mars 2011 Skylder også litt på at jeg faktisk ikke har spist søtsaker på to uker
Gjest Katee Skrevet 21. mars 2011 #3057 Skrevet 21. mars 2011 jeg har ikke sviktet deg eller ASS, Kvaksen. Det eneste søte jeg har spist i dag er en appelsin og så har jeg gått 8 km. Gratulerer C med månedsdagen!!
Hinata Skrevet 21. mars 2011 #3058 Skrevet 21. mars 2011 Er fruktose lov? Laget nemlig kakao med det i dag
Sequax Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3059 Skrevet 22. mars 2011 God morgen, jenter! Wind: jeg har snakka om trangulp...det kvalifiserer vel? GUNS: det var virkelig så utrolig komisk reaksjon på den tranen,men den ble ikke gulpa opp....men den dagen det skjer....D-VIT!! Oh yeah! Jeg hater også tran...og liker ikke fisk! Chikako: Det er ingen hardbarka pakt, dette her! Bare en bitteliten stemme i bakhodet som skal begrense sukkerbruken! Jeg hadde problemer i går kveld, hadde SÅ lyst på sjokkis...men jeg var flink! Ingen trim i går, da men...skal ut og trille i sola i dag! Pysepusen: jeg har også lyst til å spise heeeele tiden, men da eksploderer jeg snart! Al: du er SUPERFLINK!! STÅ PÅ!! Hinata: ja, litt fruktose er lov! Vi kan jo spise frukt, så.... Kokos: du skal få se tranfilmen når du kommer på besøk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå