Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet
:fnise: Blir vanskelig å finne noe til å erstatte det. Hva skal jeg bruke som bensin NÅ da?
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Jeg bruker epler som jeg dipper i vaniljeyoghurt. :jepp:
Skrevet

Men jeg tåler ikke epler, dessverre :sjenert:

Skrevet

Er med jeg også!

:kaffekopp: Og god morgen! :)

Skrevet

Her er det jo bare å haste ut igjen med en gang, jeg som sitter og spiser kake til dessert etter frokost. Men det er faktisk lov når man har masse rester etter bursdag, kan jo ikke kaste kake! Og har ikke fått fryst ned resten ennå... :sjenert:

Skrevet

Men jeg tåler ikke epler, dessverre :sjenert:

Da hadde jeg dødd. :grine::kose: Jeg spiser minst tre epler til dagen. :sjenert:

Skrevet (endret)

God morgen, jenter!

:ler: Jeg skjønner dere godt! Her var det å avstå fra Nugatti-brødskive til frokost som ble første offer! ;) Vi er flinke vi!

Anti-godisgjengen (som trenger et knallnavn, kom med forslag!) består nå av:

Sequax

Alyah

Pysepusen

Appifany

GUNS

Belle

Hinata

Inwe

Chikako

Pupsilure

Persille

Jesse

Iril

Småkjekset

Kokos

Blåmor: stapp i deg kakene og bli med fra i morgen! :jepp:

Jo flere, jo bedre!! 15 stykker er vi i klubben så langt! Bare å slenge seg med, jenter....:) Bikini, here we cooooooome! :ler:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Nå skal jeg straks til helsestasjonen for å gå gjennom partogrammet mitt med jordmor og få snakka litt ut om hele fødselsopplevelsen min...:sjenert: Det var helsesøster som foreslo det, for hun skjønte på meg at temaet var en tanke betent...Det skal bli fint å få ting ut av systemet! :jepp: (og få fagspråket på papirene oversatt)

Mamma er her denne uka og hjelper meg med C og best av alt: HUSARBEID!! Det kommer til å skinne i huset på fredag! :strix:

Hurra for mødre! (Oi...jeg er en "mødre" jeg også.....:overrasket:) Når skal det gå opp for meg at jeg også er MAMMA? :fnise:

Ha en god dag, alle sammen! Vi skal ut på trilletur i ettermiddag! Blir deilig...:sol:

Og hurra for C som er en måned i dag!! :bolledeig:

I dag begynner vi med tran...hvis det blir oppgulp av noe slag eller form, kjøper jeg D-vitamindråper!! :opplyser:

Endret av Sequax
Skrevet

Men altså...brødskiva med Hapå (eller eventuelt hvitost og syltetøy) får du IKKE ta fra meg altså. :snurt:

Skrevet

God morgen!

Hittil har jeg vært veldig flink :nigo:

Eneste problemet er at vi hadde middagsbesøk i går, og jenta satt igjen en diger sjokoladekake... :sjenert:

Kjæresten har begynt å gafle i seg alt, og tok et stykke til frokost. Lysten har ikke meldt seg ennå, men jeg tenker det blir verre utover kvelden, da får jeg ofte skikkelig søtsug.

Skrevet

Så koselig med mammabesøk! :)

Er latte lov? Uten sukker? Kanskje jeg må ta en te i stedet? Skal ut og ta en kaffe med en venninne nå, men det kan jo like gjerne være te egentlig.

Håper du får en fin prat med jordmor! :klem:

PS: Gleder meg også til å se dere!!

Skrevet

Men altså...brødskiva med Hapå (eller eventuelt hvitost og syltetøy) får du IKKE ta fra meg altså. :snurt:

:ler: Nei, den har jeg ikke tenkt til å ta fra deg, heller! (man kødder ikke med hormonbomber...:fnise:)

God morgen!

Hittil har jeg vært veldig flink :nigo:

Eneste problemet er at vi hadde middagsbesøk i går, og jenta satt igjen en diger sjokoladekake... :sjenert:

Kjæresten har begynt å gafle i seg alt, og tok et stykke til frokost. Lysten har ikke meldt seg ennå, men jeg tenker det blir verre utover kvelden, da får jeg ofte skikkelig søtsug.

Flink, flink!!! :jepp: Jeg får også søtsug på kvelden...vi får kjøpe frukt å ha i hus! :opplyser:

Så koselig med mammabesøk! :)

Er latte lov? Uten sukker? Kanskje jeg må ta en te i stedet? Skal ut og ta en kaffe med en venninne nå, men det kan jo like gjerne være te egentlig.

Håper du får en fin prat med jordmor! :klem:

PS: Gleder meg også til å se dere!!

Latte må vel være lov i ny og ne? :Nikke:

Skrevet

Og hva skal flinkisgjengen kalle seg? :klo:

La forslagene strømme inn!! :jepp:

Skrevet

Lykke til med prosjekt tran! Her prøvde vi i 2 dager, før vi gikk over til D-vitamindråper ... nå går det i Sanasol. Jeg kan ikke fordra tran selv (og dessuten er jeg vegetarianer :sjenert: ), så det var liksom litt vrient å tvinge i vesla det. Det hadde vært hyggelig om hun hadde likt det, men det gjorde hun ikke.

Så deilig med mor på besøk! Kjekt både med selskap og hjelp :)

Skrevet (endret)

*joine Sugarbabes-ene*

Delvis! Får være måte på å være kravstor, Kvaksen. 30min HVER DAG? :daane: Da må jeg jo reise meg fra sofaen ganske mange ganger ekstra. :snurt:

Hvorfor har de forandret på noen av smiley-kodene? :kjefte:

Endret av Wind
Skrevet

Tok en Rooibush-te i stedet for latte, fornøyd. :nigo:

Men nå er det kake på jobb, en kollega som har bursdag.. Fristelsene står i kø allerede på mandag!

Skrevet

:ler: Nei, den har jeg ikke tenkt til å ta fra deg, heller! (man kødder ikke med hormonbomber...:fnise:)

:hoho: Det gjør man aldeles ikke! :rasende:

Skrevet

Sjokoladeplata i skuffen skriker etter meg!!! Men jeg er sterk! (enn så lenge...) :fnise:

Vi gav også opp tran, så her er det d-vitamindråper. Tenkte å prøve igjen med tran når vi begynner med grøt.. :)

Skrevet

Jeg vil bare, på forhånd, opplyse om at jeg klarte meg sånn ca. en halv dag. :sjenert: Det blir visst Suksesskombo til dessert i dag. Og da tar jeg meg like gjerne et par lion bars i kveld også, og starter på ny frisk i morgen. :fnise:

Skrevet

Jeg vil bare, på forhånd, opplyse om at jeg klarte meg sånn ca. en halv dag. :sjenert: Det blir visst Suksesskombo til dessert i dag. Og da tar jeg meg like gjerne et par lion bars i kveld også, og starter på ny frisk i morgen. :fnise:

:ler: Høres helt fornuftig ut!

Og jeg har feiret bursdagen til en kollega og spist ostekake. :sjenert:

Prøver igjen i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...