Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med :opplyser:

...hva er det jeg har hoppet inn i NÅ da?! :haar:

Skrevet

Jeg er også med. :jepp: (Ikke aktivitets-delen da. Gåing på jobb får være meeer enn nok for det gravide bekkenet mitt. :sjenert: )

*løper til kjøleskapet for å trykke trynet med litt kaker, siden det er søndag*

Gjest Catwoman
Skrevet

Skjønner godt at du ikke har tid til kg og data, - men det hjelper seg når babyen blir litt større, ihvertfall hvis du får en sånn baby som synes det er gøy å leke litt for seg selv på gulvet.

I skrivende stund har snuppa tømt boksen med hello kitty duplo utover gulvet - nå frakter hun den tomme boksen med seg rundt omkring, mens hun skravler høylydt. hihi.

Skrevet

I'm in ;) Prosjekt bikinikropp om 3 uker har gått litt i vasken de siste ukene :sjenert:

Skrevet

Jeg er med! Ikkenoe søtsaker på hverdagene, også får jeg begynne å ta trappa. Er på sats når jeg har tid, ellers jobber jeg jo som pizzabud og løper endel trapper på jobb :ler:

Skrevet

Jeg er med, men mest fordi jeg får dårlig samvittighet av å bryte fasten. Dårlig oppdragelse!

Skrevet

Jeg er med jeg også :nigo: Har noen kilo å ta av til vi drar på ferie i mai :sjenert: Bør klare 2 hvertfall, hvis jeg er flink.

Skrevet

Det prosjektet kan jeg bare glemme å klare å gjennomføre. Jeg kjenner at kroppen min skriiiker i protest bare av å tenke på å ikke spise noe sukker i løpet av uka. Og jeg orker ikke ta opp kampen akkurat nå.. Rettferdiggjør det med at man trenger litt ekstra inntak når man ammer! :jepp: Men aktivitetsbiten kan jeg bli med på. :tommelopp:

Skrevet

Jeg er med :) ! Så koselig med en smilende C, da! Ha en fortsatt fin ettermiddag! :jepp:

:klem:

Skrevet

Så bra, jenter!! I morgen er vi i gang! Litt lettere å ikke sprekke når man har en "pakt"...

Pysepusen: av og til kommer sikkert dager da man skal unne seg noe ekstra! Det er ok!

Al: jeg har tenkt til å prøve å få det til å bli en god vane å ikke spise snop i hverdagen...så helst skal det vare livet ut, selv om man seffern skal unne seg noe godt i hverdagen av og til....ved spesielle anledninger! :Nikke:

OK, så i morgen begynner vi jenter!

Sequax

Alyah

Pysepusen

Appifany

GUNS

Belle

Hinata

Inwe

Chikako

Pupsilure

Persille

Og Cypress er litt med! :fnise:

Er det noen jeg har glemt nå? :klo: Go go go!!! I morgen starter vi!! Dette skal vi greie! Og alle utskeielser må rapportes....ok? :)

Catwoman: så søtt! :rødme:

Skrevet (endret)

Jeg er med! :jepp: (skal prøve så hardt jeg kan ihvertfall.. :sjenert: )

Stapper i meg resten av muffinsene nå jeg da... :fnise:

Endret av Jesse
Skrevet

Jeg spiser sjokoladekake for å manne meg opp til sukkerfri uke :fnise:

Skrevet

Jeg er med jeg også :jepp:

Skrevet

Jeg har ikke spist opp lørdagsgodtet mitt :overrasket: Hva gjør jeg da??

Skrevet

Det første jeg tenkte når jeg våkna i dag var "Faen, jeg får ikke kjøpe Troika på trilletur" :(

:sjenert:

Skrevet

Det første jeg tenkte når jeg våkna i dag var "Faen, jeg får ikke kjøpe Troika på trilletur" :(

:sjenert:

:hoho: Jeg tenkte: ''Faen, jeg får ikke ta med meg en lion bar på jobb''. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...