Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet

:strix:

Så er det ekstra godt å høre fra dere når dere faktisk poster :opplyser::klemmer: på KG-mammaene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke like mange innlegg på oss nå lenger som det var en periode før gullungene våre og dagene var laaaange. Dette innlegget skriver jeg stående med M på armen som snart sovner mens vi digger til gammel 70-tallsdisco :danser:

Det er sikkert og visst!! Savner å ha skikkelig kvalitets-KG-tid, men det kommer vel tilbake etterhvert som rutinene etablerer seg for oss! :ler:

Nå har C ENDELIG sovna...har vært våken fra 18.30....nå skal jeg kravle i loppekassa også!!

:klem:

Skrevet

Natta, flinkemammsen. :klemmer:

Skrevet

Al: så søt du er! :hug: Du vet, jeg får faktisk dårlig samvittighet overfor dere jentene her inne! Skulle gjerne ha skravla like mye som før, men det begrenser seg naturlig for tiden....But I'll be back!! In a couple of years or so......:ler:

(du aner ikke hvor mye arbe' det er med en liten en før du sitter der!)

I DAG SMILTE MIN VAKRE C ORDENTLIG FOR FØRSTE GANG!! :strix:

Vi hadde god øyenkontakt da han lå på stellebordet, og jeg pludra og smilte til ham og han smilte tilbake flere ganger! Skikkelig smil med øynene og greier... :rodmer: Utrolig søtt.......! :hoppendeglad:

Natta, sov godt, søtnoser! :klem:

God helg til dere alle! Håper vi "ses" i morgen!

Skrevet

Natta, flinkemammsen. :klemmer:

Natta, Kiss!! *smask*

:klem:

Skrevet

Åååå, smilebaby!!! :rodmer:

Så herlig :) og du får IKKE lov til å ha dårlig samvittighet, du sitter jo der med verdens nuuudeligste lille C!! Hadde du skrevet her i tide og utide, ville jeg heller syns synd på ham :fnise:

Ha ei fin helg, snuppa :klemmer:

Skrevet

Hei på dere! :vinke:

Nå sitter jeg her og eter godis...IGJEN! Men fra mandag av er det slutt, altså! :opplyser:

Noen som vil være med og være flinke i uka? Ingen godis eller sukkerbrus og helst 30 minutter med bevegelse.....?

:hoppe:

Har vært ute og trilla i sola idag! Kjempedeilig! :sol:

Skrevet

Åhh, en smilende C :rodmer:

Siden jeg er veldig svak for godis så har vi forbud mot både godis og brus utenom i helga, så jeg er med! Det finnes unntak, så der har jeg forbedringspotensiale. Trenger ikke å si ja selv om jeg blir tilbudt kake eller godis på jobb for eksempel.. :sjenert:

Koselig med trilletur i sola! :hjerte:

Skrevet

Noen som vil være med og være flinke i uka? Ingen godis eller sukkerbrus og helst 30 minutter med bevegelse.....?

Jeg kan med hånda på hjertet fastslå at jeg absolutt ikke skal delta i dette prosjektet. :fnise:

Utenom det med 30 minutter bevegelse. Er helt sikker på at jeg beveger meg 30 minutter tilsammen hver dag faktisk!

Skrevet

Åhh, en smilende C :rodmer:

Siden jeg er veldig svak for godis så har vi forbud mot både godis og brus utenom i helga, så jeg er med! Det finnes unntak, så der har jeg forbedringspotensiale. Trenger ikke å si ja selv om jeg blir tilbudt kake eller godis på jobb for eksempel.. :sjenert:

Koselig med trilletur i sola! :hjerte:

Ok! Sequax og Kokos har en deal! :5:

Jeg kan med hånda på hjertet fastslå at jeg absolutt ikke skal delta i dette prosjektet. :fnise:

Utenom det med 30 minutter bevegelse. Er helt sikker på at jeg beveger meg 30 minutter tilsammen hver dag faktisk!

Jeg mener i form av aktiv trening, og ikke subbing fra butikk til butikk når du shopper, Gaby! :opplyser::fnise:

Skrevet

Altså, jeg bor jo i 5. etasje uten heis, og går stort sett hele dagen på jobb (og der er det også to etasjer) så du måkke komme her og komme her :ler:

Skrevet

:vinke:

Høres ut som om du har det herlig som mor :hjerte: Håper du har en fortsatt fin helg :blomst: til deg og lille C.

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg er med på sukkerstopp! :hoppe: Bevegelse får man mer enn nok av når man har en gutt som kun vil sove på dagtid om vogna kjører, men sjokolade er godt altså :sjenert:

Skrevet

Flott! :nigo:

Sammen er vi sterke! Dagboka mi kan brukes som en flinkis/ikke-flinkis-notatbok! :jepp:

Da er det meg, Kokos, Al og Pysepusen som foreløpig skal være flinke fra mandag av! :bolledeig:

Appifany: :vinke: Takk for blomsten! :klem:

Gaby: 5 etg. uten heis! :jepp: Mye gratis trening der, faktisk! Mer enn du tror! :Nikke:

Ok, jenter...kanskje vi skal definere hva som er lov til å spise og ikke?

NEI-MAT MANDAG-FREDAG:

-sjokolade ( :bond: )

-pottis

-kaker

-sukkerbrus....

Noe mer? :klo:

Skrevet

Jeg er med! Og tror vi har alle hovedgruppene, alle underkategoriene er inkl i det som allerede er nevnt! :opplyser:

Gjest pysepusen
Skrevet

Altså - denne uka kommer jeg til å sprekke :sjenert: Jeg har bursdag på onsdag og på fredag skal jeg ha barselgruppe. Jada, bare så dere er forberedt :tunge1: Meeeen skal ikke spise sjokolade på kveldene da ;)

Gjest Katee
Skrevet

Hvor lenge skal dere holde på da? Jeg er begynt på uke 7 og har minimum 9 uker igjen (og jeg kan ikke spise sukker i helgene heller :daane: jaja)

:duskedame: Hurra for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...