Gjest Katee Skrevet 18. mars 2011 #2981 Skrevet 18. mars 2011 Så er det ekstra godt å høre fra dere når dere faktisk poster på KG-mammaene!
Sequax Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #2982 Skrevet 18. mars 2011 Blir ikke like mange innlegg på oss nå lenger som det var en periode før gullungene våre og dagene var laaaange. Dette innlegget skriver jeg stående med M på armen som snart sovner mens vi digger til gammel 70-tallsdisco Det er sikkert og visst!! Savner å ha skikkelig kvalitets-KG-tid, men det kommer vel tilbake etterhvert som rutinene etablerer seg for oss! Nå har C ENDELIG sovna...har vært våken fra 18.30....nå skal jeg kravle i loppekassa også!!
Sequax Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #2984 Skrevet 18. mars 2011 Al: så søt du er! Du vet, jeg får faktisk dårlig samvittighet overfor dere jentene her inne! Skulle gjerne ha skravla like mye som før, men det begrenser seg naturlig for tiden....But I'll be back!! In a couple of years or so...... (du aner ikke hvor mye arbe' det er med en liten en før du sitter der!) I DAG SMILTE MIN VAKRE C ORDENTLIG FOR FØRSTE GANG!! Vi hadde god øyenkontakt da han lå på stellebordet, og jeg pludra og smilte til ham og han smilte tilbake flere ganger! Skikkelig smil med øynene og greier... Utrolig søtt.......! Natta, sov godt, søtnoser! God helg til dere alle! Håper vi "ses" i morgen!
Sequax Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #2985 Skrevet 18. mars 2011 Natta, flinkemammsen. Natta, Kiss!! *smask*
Gjest Gaby Skrevet 18. mars 2011 #2986 Skrevet 18. mars 2011 Åååå, smilebaby!!! Så herlig og du får IKKE lov til å ha dårlig samvittighet, du sitter jo der med verdens nuuudeligste lille C!! Hadde du skrevet her i tide og utide, ville jeg heller syns synd på ham Ha ei fin helg, snuppa
Sequax Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2989 Skrevet 19. mars 2011 Hei på dere! Nå sitter jeg her og eter godis...IGJEN! Men fra mandag av er det slutt, altså! Noen som vil være med og være flinke i uka? Ingen godis eller sukkerbrus og helst 30 minutter med bevegelse.....? Har vært ute og trilla i sola idag! Kjempedeilig!
Kokos Skrevet 19. mars 2011 #2990 Skrevet 19. mars 2011 Åhh, en smilende C Siden jeg er veldig svak for godis så har vi forbud mot både godis og brus utenom i helga, så jeg er med! Det finnes unntak, så der har jeg forbedringspotensiale. Trenger ikke å si ja selv om jeg blir tilbudt kake eller godis på jobb for eksempel.. Koselig med trilletur i sola!
Gjest Gaby Skrevet 19. mars 2011 #2991 Skrevet 19. mars 2011 Noen som vil være med og være flinke i uka? Ingen godis eller sukkerbrus og helst 30 minutter med bevegelse.....? Jeg kan med hånda på hjertet fastslå at jeg absolutt ikke skal delta i dette prosjektet. Utenom det med 30 minutter bevegelse. Er helt sikker på at jeg beveger meg 30 minutter tilsammen hver dag faktisk!
Sequax Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2992 Skrevet 19. mars 2011 Åhh, en smilende C Siden jeg er veldig svak for godis så har vi forbud mot både godis og brus utenom i helga, så jeg er med! Det finnes unntak, så der har jeg forbedringspotensiale. Trenger ikke å si ja selv om jeg blir tilbudt kake eller godis på jobb for eksempel.. Koselig med trilletur i sola! Ok! Sequax og Kokos har en deal! Jeg kan med hånda på hjertet fastslå at jeg absolutt ikke skal delta i dette prosjektet. Utenom det med 30 minutter bevegelse. Er helt sikker på at jeg beveger meg 30 minutter tilsammen hver dag faktisk! Jeg mener i form av aktiv trening, og ikke subbing fra butikk til butikk når du shopper, Gaby!
Gjest Gaby Skrevet 19. mars 2011 #2993 Skrevet 19. mars 2011 Altså, jeg bor jo i 5. etasje uten heis, og går stort sett hele dagen på jobb (og der er det også to etasjer) så du måkke komme her og komme her
*appifany* Skrevet 19. mars 2011 #2994 Skrevet 19. mars 2011 Høres ut som om du har det herlig som mor Håper du har en fortsatt fin helg til deg og lille C.
Gjest pysepusen Skrevet 19. mars 2011 #2995 Skrevet 19. mars 2011 Jeg er med på sukkerstopp! Bevegelse får man mer enn nok av når man har en gutt som kun vil sove på dagtid om vogna kjører, men sjokolade er godt altså
Sequax Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2997 Skrevet 19. mars 2011 Flott! Sammen er vi sterke! Dagboka mi kan brukes som en flinkis/ikke-flinkis-notatbok! Da er det meg, Kokos, Al og Pysepusen som foreløpig skal være flinke fra mandag av! Appifany: Takk for blomsten! Gaby: 5 etg. uten heis! Mye gratis trening der, faktisk! Mer enn du tror! Ok, jenter...kanskje vi skal definere hva som er lov til å spise og ikke? NEI-MAT MANDAG-FREDAG: -sjokolade ( ) -pottis -kaker -sukkerbrus.... Noe mer?
*appifany* Skrevet 19. mars 2011 #2998 Skrevet 19. mars 2011 Jeg er med! Og tror vi har alle hovedgruppene, alle underkategoriene er inkl i det som allerede er nevnt!
Gjest pysepusen Skrevet 19. mars 2011 #2999 Skrevet 19. mars 2011 Altså - denne uka kommer jeg til å sprekke Jeg har bursdag på onsdag og på fredag skal jeg ha barselgruppe. Jada, bare så dere er forberedt Meeeen skal ikke spise sjokolade på kveldene da
Gjest Katee Skrevet 19. mars 2011 #3000 Skrevet 19. mars 2011 Hvor lenge skal dere holde på da? Jeg er begynt på uke 7 og har minimum 9 uker igjen (og jeg kan ikke spise sukker i helgene heller jaja) Hurra for oss!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå