Sequax Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #2961 Skrevet 14. mars 2011 I likhet med deg så ville jeg nok satt pris på om kjæresten ville holdt seg hjemme. Håper han hadde forståelse for at det føles litt tidlig for deg at han reiser bort! God natt til den fine familien! Ja, han var heldigvis forståelsesfull! Tror jeg hadde fått panikkanfall om mannen hadde luftet noe slik som nybakt mor, han hadde pent måtte holdt seg hjemme Jepp!! Så bra at C er frisk og fin! Det er jo ingenting som er bedre enn det Jeg synes det er godt at du ikke tar det som et totalt nederlag at du må gi litt tillegg etter ammingen, sånn at det ihvertfall ikke tar knekken på deg Han holder jo vekta si, og da gjelder det bare å øke melkemengden din litt mer sånn at han går opp! Jeg synes forresten du fikk et godt tips i ammetråden (selv om noen var veldig krasse ) om å legge han til enda oftere når/hvis du orker det! Jeg har, som Neytiri, fortsatt troen på det her! Men jeg håper at du ikke føler press fra oss, det tenkte jeg på i sted. Vi vil bare heie på deg så du beholder motivasjonen Men du taper altså ikke om du må fortsette med MME! Stor natta- Takk, vennen! Ja, syns også noen var litt vel krasse i den tråden...akkurat som om det er én måte å gjøre ting på, da... Akkurat det jeg tenker, er viktig Sequax at du kjenner at du har lyst og ikke føler presset for å få det til fullamming. Jeg var kjempesta fordi jeg hadde så lyst, og de første ukene fikk jeg mange som spurte hvorfor jeg gadd det, jo for det var en viktig ting for meg og jeg hadde troen på at dette kom til å gå, bare skulle ta litt tid Skulle ønsket noen fortalte meg at dette her kommer ikke så naturlig som man skulle tro, ja jeg hadde jo ikke optimale forhold til å starte med amming, og er vel langt over halvparten av de som får premature som ammer ikke nettopp fordi det tar tid. Du har da også fått et dårlig start og i tillegg har en stor gutt som sikkert krever mer siden han er stor......så det tar tid, vi er her og heier på deg Jeg gjør som deg; tar tiden til hjelp!
Sequax Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #2962 Skrevet 14. mars 2011 Enig der. Men du er kjempeflink som står på med ammingen - til tross for alle startproblemer. Takk for det, Catwoman! Hatt en fin helg? Ja! Kjempefin!! Hva med deg?
Sequax Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #2963 Skrevet 14. mars 2011 I dag er C tre uker gammel og stoooor gutt!! *og i skrivende stund ligger han og trykker skikkelig...tipper resultatet blir en herlig bleie om litt...*
Sequax Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #2967 Skrevet 15. mars 2011 God kveld... Nå har C endelig sovna...puppene er helt pumpa (bokstavelig talt) og utkjørte og det samme er jeg... Nå skal jeg endelig få tatt meg en dusj før det bærer i seng....natta........zzzzz
Sequax Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2972 Skrevet 16. mars 2011 God ettermiddag, jenter! Nå sitter jeg og venter på helsesøster som skal komme på hjemmebesøk! Og der kommer hun...later!
Kokos Skrevet 16. mars 2011 #2973 Skrevet 16. mars 2011 Hektisk å være mamma! Lykke til med helsesøsterbesøket! Håper du koser deg masse med søte C!
Harlekin Skrevet 16. mars 2011 #2974 Skrevet 16. mars 2011 Spennende med helsesøsterbesøk! Håper alt er i orden med gutten og deg
Sequax Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #2979 Skrevet 17. mars 2011 Hei! Besøket gikk kjempefint! Lillemann hadde lagt på seg 190 gram på en uke, så veldig fornøyde! *skriking......*
Blåmor Skrevet 18. mars 2011 #2980 Skrevet 18. mars 2011 Hei! Besøket gikk kjempefint! Lillemann hadde lagt på seg 190 gram på en uke, så veldig fornøyde! *skriking......* Blir ikke like mange innlegg på oss nå lenger som det var en periode før gullungene våre og dagene var laaaange. Dette innlegget skriver jeg stående med M på armen som snart sovner mens vi digger til gammel 70-tallsdisco
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå