Sequax Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #2941 Skrevet 10. mars 2011 Du får huske å takke ham når helga kommer, for at han er så forståelsesfull og fantastisk og ble hjemme Jeg skal sprette en pils til ham og klinke flaska hans med vørterølen min!
Blåmor Skrevet 10. mars 2011 #2942 Skrevet 10. mars 2011 Jeg hadde heller ikke syntes at det var greit! Så får du som det ble sagt over her, gi han en pils og for at han ble hjemme.
chikako Skrevet 10. mars 2011 #2943 Skrevet 10. mars 2011 Jeg skal sprette en pils til ham og klinke flaska hans med vørterølen min! Høres ut som en god plan
Mazilla Skrevet 10. mars 2011 #2944 Skrevet 10. mars 2011 Jeg synes ikke du var urettferdig. Hva synes mannen?
Harlekin Skrevet 10. mars 2011 #2945 Skrevet 10. mars 2011 Jeg måtte bare inn her og lese litt etter ammetråden. Jeg synes du er supertøff som driver på! Kudos til deg Og så er jeg ganske sjokkert over hvor dårlig AHUS har behandlet dere. Helt utrolig. Jeg hadde selv en dårlig opplevelse på Haukeland (ikke selve fødselen, men på barsel). Håper uansett at den lille familien deres har det bra! Enig i at mannen ikke burde ut på noe "fyllekalas" - vente litt!
Neytiri Skrevet 10. mars 2011 #2947 Skrevet 10. mars 2011 Fantastiske nyheter at han er frisk en ting du kan puste ut og være lettet over. Kommer ikke over hvordan ahus har behandlet deg, herrigud nesten som man har lyst å sende klagebrev for deg altså, uakseptabelt! Ihvertfall, nå har jeg sendt deg en PM med flere tiltak du kan prøve, det er noe av det jeg selv har gjort for å få til fullamming. Kan si til deg her at det tok meg 9-10 uker før jeg fikk det til uten noe ekstra flaske og da også ble kvitt skjold(jepp det brukte jeg i starten som er enda vanskeligere å få økt melka) Jeg har enda troen på dette snuppa
Kokos Skrevet 10. mars 2011 #2949 Skrevet 10. mars 2011 I likhet med deg så ville jeg nok satt pris på om kjæresten ville holdt seg hjemme. Håper han hadde forståelse for at det føles litt tidlig for deg at han reiser bort! God natt til den fine familien!
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #2950 Skrevet 10. mars 2011 Tror jeg hadde fått panikkanfall om mannen hadde luftet noe slik som nybakt mor, han hadde pent måtte holdt seg hjemme
Neala Skrevet 10. mars 2011 #2951 Skrevet 10. mars 2011 Så bra at C er frisk og fin! Det er jo ingenting som er bedre enn det Jeg synes det er godt at du ikke tar det som et totalt nederlag at du må gi litt tillegg etter ammingen, sånn at det ihvertfall ikke tar knekken på deg Han holder jo vekta si, og da gjelder det bare å øke melkemengden din litt mer sånn at han går opp! Jeg synes forresten du fikk et godt tips i ammetråden (selv om noen var veldig krasse ) om å legge han til enda oftere når/hvis du orker det! Jeg har, som Neytiri, fortsatt troen på det her! Men jeg håper at du ikke føler press fra oss, det tenkte jeg på i sted. Vi vil bare heie på deg så du beholder motivasjonen Men du taper altså ikke om du må fortsette med MME! Stor natta-
Neala Skrevet 10. mars 2011 #2952 Skrevet 10. mars 2011 Og forresten, du var ikke urimelig når du sa nei til mannen! Og jeg tipper han er enig
Neytiri Skrevet 11. mars 2011 #2953 Skrevet 11. mars 2011 Men jeg håper at du ikke føler press fra oss, det tenkte jeg på i sted. Vi vil bare heie på deg så du beholder motivasjonen Men du taper altså ikke om du må fortsette med MME! Akkurat det jeg tenker, er viktig Sequax at du kjenner at du har lyst og ikke føler presset for å få det til fullamming. Jeg var kjempesta fordi jeg hadde så lyst, og de første ukene fikk jeg mange som spurte hvorfor jeg gadd det, jo for det var en viktig ting for meg og jeg hadde troen på at dette kom til å gå, bare skulle ta litt tid Skulle ønsket noen fortalte meg at dette her kommer ikke så naturlig som man skulle tro, ja jeg hadde jo ikke optimale forhold til å starte med amming, og er vel langt over halvparten av de som får premature som ammer ikke nettopp fordi det tar tid. Du har da også fått et dårlig start og i tillegg har en stor gutt som sikkert krever mer siden han er stor......så det tar tid, vi er her og heier på deg
Gjest Catwoman Skrevet 11. mars 2011 #2954 Skrevet 11. mars 2011 Akkurat det jeg tenker, er viktig Sequax at du kjenner at du har lyst og ikke føler presset for å få det til fullamming Enig der. Men du er kjempeflink som står på med ammingen - til tross for alle startproblemer.
Sequax Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #2955 Skrevet 13. mars 2011 Hei på dere, jenter! Måtte en liten tur innom dere her, selv om jeg er opptatt i helgen! Neida, jeg føler ikke noe ammepress fra dere! Det må dere for all del ikke tro! Jeg suger til meg erfaringer og råd og føler meg oppmuntra av alle gode ønsker, så til dere, søte jentene! Vi snakkes i morgen/eventuelt litt seinere i kveld! Ha en fortsatt god helg, alle sammen!
Sequax Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #2957 Skrevet 13. mars 2011 Mange, mange tanker og sympativibber sendes til våre venner i Japan... :hjerte: Fredag 11. mars 2011 kommer til å bli huska for alltid...
Sequax Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #2959 Skrevet 14. mars 2011 Jeg synes ikke du var urettferdig. Hva synes mannen? Han hadde nok lyst til å ta seg en øl, men han skjønte meg godt og ble hjemme! Jeg måtte bare inn her og lese litt etter ammetråden. Jeg synes du er supertøff som driver på! Kudos til deg Og så er jeg ganske sjokkert over hvor dårlig AHUS har behandlet dere. Helt utrolig. Jeg hadde selv en dårlig opplevelse på Haukeland (ikke selve fødselen, men på barsel). Håper uansett at den lille familien deres har det bra! Enig i at mannen ikke burde ut på noe "fyllekalas" - vente litt! Tusen takk, Harlekin! Og takk for de mange gode rådene du kommer med!
Sequax Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #2960 Skrevet 14. mars 2011 Hurra for friske lille C! Fantastiske nyheter at han er frisk en ting du kan puste ut og være lettet over. Kommer ikke over hvordan ahus har behandlet deg, herrigud nesten som man har lyst å sende klagebrev for deg altså, uakseptabelt! Ihvertfall, nå har jeg sendt deg en PM med flere tiltak du kan prøve, det er noe av det jeg selv har gjort for å få til fullamming. Kan si til deg her at det tok meg 9-10 uker før jeg fikk det til uten noe ekstra flaske og da også ble kvitt skjold(jepp det brukte jeg i starten som er enda vanskeligere å få økt melka) Jeg har enda troen på dette snuppa 9-10 uker? Ja, da er jeg jo bare i startfasen! Dette var oppmuntrende! for C!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå