Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hakeslepp:

Håper de var pinlig berørt! :roll:

Ja, hadde de enda vært det...nei, sur og ekkel kjerring som ringte uten det minste snev av kundeservice....:roll:

:klaske: Er det mulig?

Da håper jeg de kjapper seg med de resultatene, det er jo uansett litt nervepirrende å vente på sånt selv om man vet at det sannsynligvis ikke er noe.

Ikke sant? :sukk:

At alt som har med det offentlige å gjøre alltid skal være så innmari tungrodd!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hakeslepp: At noen kan ha så lite empati? Men som du sier, de som jobber i offentlig sektor kan ofte være av den mindre hyggelige sorten, av en eller annen grunn? :klo: Håper det går bra med dere. :kose:
Skrevet

Lurer på om jeg skal flytte før jeg evt får barn. AHUS virker jo ikke kompetente i det hele tatt :nei:

Skrevet

Innom for å hilse på :vinke:

Håper at de klarer å få tappet nok blod i dag slik at dere slipper å måtte dra inn flere ganger :klemmer:

Skrevet

Hei på dere! :vinke:

Ja, nå er blodtaking i orden og de ringte fra AHUS i dag morges med resultatene: C er frisk som en fisk!!! :strix::hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Så godt å få det bekreftet! :hoppe:

*Puster lettet ut på deres vegne*

Skrevet

Ja, det er vidunderlig! :hjerter_rundt:

Det er helt utrolig så mye tid som går med til den lille babyen...mye mer enn jeg trodde! Nå har jeg endelig litt tid for meg selv og da er det selvfølgelig KG som gjelder! :fnise:

Angående amminga: ser ikke ut til at jeg har stor nok melkeproduksjon til å fullamme, foreløpig! :sukk: Det kan rette seg etterhvert, men enn så lenge må gutten få ganske godt med tillegg. (noe bra kom hvertfall ut av to turer til AHUS; en sjukepleier fikk melkeveid og sett an matsituasjonen til C litt).

Sjukepleieren sa dessuten at jeg var heldig som hadde melk i det hele tatt på grunn av at han ikke ble lagt til før to døgn etter fødsel, fordi jeg hadde tatt keisersnitt og på grunn av at jeg fikk spinalbedøvelse...Jeg får bare fortsette å legge ham til brystet; han får alltid pupp før han får tillegg ca. 15 minutter på hvert bryst.

Skrevet

Så godt å få det bekreftet! :hoppe:

*Puster lettet ut på deres vegne*

Ja! :5:

Skrevet

Så godt at ingenting var i veien og at C er en frisk og fin gutt! :strix: De sa på sykehuset her og at det trengte ikke nødvendigvis være noe galt selv om man måtte ta ny Føllings prøve.

Virker som om du har innfunnet deg med situasjonen angående amming slik den er i dag, stemmer det? Det er jo supert at han kan få litt mm fra deg, og så får han resten av det han trenger via mme.

:klemmer:

Skrevet

Så bra at C er frisk :strix: Ingenting er bedre enn det :)

Skrevet

Så gode nyheter! :hoppe:

Skrevet

Så godt at ingenting var i veien og at C er en frisk og fin gutt! :strix: De sa på sykehuset her og at det trengte ikke nødvendigvis være noe galt selv om man måtte ta ny Føllings prøve.

Virker som om du har innfunnet deg med situasjonen angående amming slik den er i dag, stemmer det? Det er jo supert at han kan få litt mm fra deg, og så får han resten av det han trenger via mme.

:klemmer:

Ja, veldig deilig at alt ser bra ut! :)

Jeg har vel innfunnet meg med det med amminga, ja...Jeg har jo en veldig stor gutt som skal ha mye mat, så at jeg ikke har nok med en gang er ikke rart, sa de på sykehuset. Særlig ikke siden jeg ikke fikk lagt ham til brystet før etter to døgn, og hadde keisersnitt med spinalbedøvelse. Jeg får ta det som det kommer! Får jeg aldri fullamma, så får jeg ikke det. Ikke noe stress, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske jeg kunne fullamme!

Så bra at C er frisk :strix: Ingenting er bedre enn det :)

Jeg veit! :hoppendeglad:

Så gode nyheter! :hoppe:

De beste! :nigo:

Skrevet

Puh!! Det var godt å høre! Fæl sykdom altså :overrasket:

Skrevet

Puh!! Det var godt å høre! Fæl sykdom altså :overrasket:

Ja..må ærlig innrømme at jeg prøvde å forberede meg litt psykisk på spesialdiett for resten av livet hans... :sjenert: Heldigvis er han helt frisk! :)

Skrevet

Mannen ringte nettopp fra jobb og lurte på om jeg syns det var greit for ham å overnatte hos en kompis fra lørdag til søndag med pilsing og greier...Jeg sa nei. Selv om jeg har besøk av venner i helga syns jeg ikke det er greit at han reiser bort på fyllebesøk enda... :sjenert:

Syns dere jeg er urettferdig? Jeg mener at det er greit at vi begge tar oss av natta med lille C nå i begynnelsen.....

Skrevet

Mannen ringte nettopp fra jobb og lurte på om jeg syns det var greit for ham å overnatte hos en kompis fra lørdag til søndag med pilsing og greier...Jeg sa nei. Selv om jeg har besøk av venner i helga syns jeg ikke det er greit at han reiser bort på fyllebesøk enda... :sjenert:

Syns dere jeg er urettferdig? Jeg mener at det er greit at vi begge tar oss av natta med lille C nå i begynnelsen.....

Umiddelbart tenker jeg nei. Han er også småbarnsforelder nå, og det har bare gått litt over to uker. Selvfølgelig skal man få lov til å ta en fest nå og da som forelder også, men jeg synes det er litt tidlig.

Skrevet

Umiddelbart tenker jeg nei. Han er også småbarnsforelder nå, og det har bare gått litt over to uker. Selvfølgelig skal man få lov til å ta en fest nå og da som forelder også, men jeg synes det er litt tidlig.

Ja...jeg også.....Han skjønte det han, også, men jeg fikk litt dårlig samvittighet....Men det er tidlig, altså! :opplyser:

Skrevet

Ja...jeg også.....Han skjønte det han, også, men jeg fikk litt dårlig samvittighet....Men det er tidlig, altså! :opplyser:

Du får huske å takke ham når helga kommer, for at han er så forståelsesfull og fantastisk og ble hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...