Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heh, har det gått to uker allerede!? :blink:

Gratulerer!!!

:danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, go'jentene! :klem:

Har dårlig samvittighet fordi jeg ikke rekker å skrive i dagbøkene deres, men det går altså så i ett her!! :daane: Han er så kosete, så han vil helst bo på meg...med pupp i munnen eller ikke......

Nå har han vært på ren puppediett i et og et halvt døgn igjen! :strix: Helsesøster kommer på hjemmebesøk på onsdag, så da får vi se om han har gått opp i vekt....(håpe håpe håpe!!!)

Ha en god dag, alle sammen!! :klem:

2 uker :hoppe: fantastisk å høre han er glad på puppediet som du så fint kalte det :)

Nærheten er jo veldig normalt har jeg skjønt hos oss fleste når de er nyfødte, her ble bæresjal himmelen for meg, og de sier bæring er med å hjelpe på melka, fordi det er den nærheten du også får til barnet ;)

håper du ser resultater når hs kommer, ellers håper jeg du får en flott uke :klem:

Gjest pysepusen
Skrevet

Så herlig med full pupp! :tommelsmil:

Signerer forresten bæresjal - supert for melkeproduksjonen og sååå koselig :rodmer:

Skrevet

Heh, har det gått to uker allerede!? :blink:

Gratulerer!!!

:danser:

:hakeslepp: Det sier jeg og!

Gratulerer så mye, håper dere koser dere :)

Skrevet

Det er jo helt supert at ammingen går så bra nå! :strix:

Skrevet

Ååååå, to uker allerede?!?! :overrasket:

Må bare få si at du er kjempetøff, og så herlig at puppene jobber i høygir nå! :ler: Jeg har faktisk tenkt litt på puppene dine noen ganger den siste uka. :gjeiper:

:klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Så bra det går med ammingen, da! Hipp hurra :strix:

Bæresjal er toppers!

Skrevet

:ler:

Takk, jenter! (og en ekstra takk til Gaby for at hun tenker på puppene mine!! :jepp:) :fnise:

Lille C takker dere alle for gratulasjonene på sin toukersdag! :Nikke:

Ble litt tillegg igjen i går kveld og i natt...Puppene måtte rett og slett få seg noen timer hvile! ;)

Uff, de ringte fra sjukehuset i går og fortalte at det var grenseverdier på Føllingsprøven, så i dag skal vi inn for å ta nye blodprøver. Håper inderlig det har regulert seg selv!

For dere som ikke har spedbarn, kan dere lese om Føllings her:

http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/fenylketonuri-follings-sykdom-8544.html

Det skal visst være ganske vanlig at denne prøve får utslag uten at det faktisk er noe, så prøver å ikke ta sorgene på forskudd...:sukk:

Noen flere her som har blitt innkalt til nye blodprøver i forbindelse med Føllings-testen?

Forresten: bæresjal vil bli kjøpt på fredag!!! :Nikke:

Skrevet

Noen flere som har tåteflasker de har brukt selv? Jeg har Cannon Babaysafe-flasker fra åttitallet som jeg nå bruker til C...Men blir jo litt skremt av Bisfenol A-propagandaen...Noen som vet om disse flaskene er trygge? :klo:

Skrevet

Har ikke erfaring på området, men disse er så søte at jeg tenkte jeg skulle vise dem fram selv om du egentlig vil vite om dine flasker er trygge :rodmer:

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg aner ikke om flaskene er trygge, men jeg hadde kjøpt nye (men så liker jeg å ha alt nytt da ;) )

Skrevet

Så ekkelt at de ringte fra sykehuset :klem: Vi opplevde ikke det. Ei i termingruppa mi på et annet forum har to barn med denne sykdommen, så da leste jeg litt om den.

Skrevet

:vinke:

Hvordan gikk det på sykehuset i går? Det tar kanskje en stund før dere får svar på de nye blodprøvene?

Skrevet

Har ikke erfaring på området, men disse er så søte at jeg tenkte jeg skulle vise dem fram selv om du egentlig vil vite om dine flasker er trygge :rodmer:

Såååå søte! Jeg lurer litt på om jeg må bestille noen sånne....*smelt* :rodmer:

Jeg aner ikke om flaskene er trygge, men jeg hadde kjøpt nye (men så liker jeg å ha alt nytt da ;) )

:Nikke: Jeg kommer til å kjøpe nye!

Så ekkelt at de ringte fra sykehuset :klem: Vi opplevde ikke det. Ei i termingruppa mi på et annet forum har to barn med denne sykdommen, så da leste jeg litt om den.

Var på sjukehuset i går, og de sa at disse prøvene ofte gir grenseverdier selv om det ikke er noe å bekymre seg for i det hele tatt! Vi får håpe alt er i orden....

:vinke:

Hvordan gikk det på sykehuset i går? Det tar kanskje en stund før dere får svar på de nye blodprøvene?

Det gikk bra! De veide ham og kom til konklusjonen at han må få tillegg etter hvert puppemåltid siden han står på stedet hvil. Vi får prøveresultatene i dag!!

Ha en god dag, alle sammen! :goodbye:

Skrevet

Bra du har fått veid han da, og en så lenge gir mme synes jeg ikke er noe nederlag altså, du har jammen meg stått på og gjør det enda :)

Å stå stille er bedre en å gå ned så det er jo bra :)

Håper prøvene er positivte :klem:

Skrevet

Såååå søte! Jeg lurer litt på om jeg må bestille noen sånne....*smelt* :rodmer:

Det skal i alle fall jeg gjøre i en fjern framtid :sjenert:

Håper på det beste når det gjelder prøvene :)

Skrevet

Herregud...nå ringte dem fra AHUS...ikke om prøveresultater som skal komme i dag men om at de hadde greid å ta litt for lite blod i går! :daane: Så vi må innover igjen i dag...

Heldigvis sender de drosje, for mannen har bilen som det går an å ha barnesete i....Men herligheten for noe surr!!!!! :kjefte:

Skrevet

:hakeslepp:

Håper de var pinlig berørt! :roll:

Skrevet

:klaske: Er det mulig?

Da håper jeg de kjapper seg med de resultatene, det er jo uansett litt nervepirrende å vente på sånt selv om man vet at det sannsynligvis ikke er noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...