Sequax Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #2881 Skrevet 5. mars 2011 Dette blir nok bare bedre! Kjempeglad på dine vegne Sequax! Ha en fortsatt fin dag med gutten din! Tusen takk! Nå surver han, enda han har blitt mata i en time...så nå får jeg vel krype til korset og gi ham litt tillegg så puppene får litt hvile, iallefall! Åh, du er så flink! Tusen takk, snuppa! har troen på dette!!! skjønner du er meget skuffet over informationmangel og behandling.......tenk jeg var en måned på sykehuset for å lære jenta å ta fulle måltider.......og jeg lærte mer om amming på ammehjelpen sine sider!!! Er enda ganske forbanna på det! Synes du har vært kjempeflink Nå skal du nyte det! En måned?! Herregud...Nei, de sjukehusene trenger jammen en tupp i ræva!! Ga deg et pluss for supermammatendenser Tusen takk, vennen!!! Så bra det går med dere! Skjønner godt at du er frustrert over Ahus, de har virkelig ikke gjort noen god jobb. Bra at du har sendt klagebrev! Hurra for Johaug Det går kjempebra! Men akkurat nå må jeg nok tilby litt MME, for puppene mine er helt utslitt!!
Neala Skrevet 5. mars 2011 #2882 Skrevet 5. mars 2011 Igjen: Du er så fantastisk! Jeg beundrer deg så innmari mye for at du er så sterk! Jeg unner deg virkelig dette, kjære Sequax
Neytiri Skrevet 5. mars 2011 #2883 Skrevet 5. mars 2011 Ja en måned! Husk jeg hadde en prematur jente, så før hun klarte å tømme brystet så sovnet hun. Ikke mye hjelp når en sykepleier som er spesialisert på nyfødtintensiven som legger barnet foran deg med munnen nesten ved armhulen din og sier SÅNN DA FÅR DU AMME TIL HUN IKKE ORKER MER IKKE ta det som et nederlag at du må enda gi litt mme, måten du beskriver brystene dine er nå betyr at de er GANSKE tømte gjetter jeg, da vil kroppen skjønne etterhvert MER! Kommer ikke over hvor flott det er når kvinner har så lyst og klarer det, det er en virkelig god feeling! Kom på, når du ammer så hippig så er det suuuuperviktig å smøre brystvorta etterpå med de siste dråpene og lufttørke helt! Ellers kan du bli fryktelig sår Brystsalve er nok heller ikke dumt etter du har lufttørket Håper helga blir fin
Gjest Iril Skrevet 5. mars 2011 #2884 Skrevet 5. mars 2011 Så flink du er som står på! Skulle skrevet litt lenger til deg nå, men jeg er for trøtt. Vil bare gi deg litt ros i hvert fall, ikke mange hadde giddet det du gjør altså!
cypress Skrevet 6. mars 2011 #2885 Skrevet 6. mars 2011 For en flott fødehistorie!! Du er sterk som står sånn på i forhold til ammingen! Heier på deg!! Er det forresten mulig å få en PM med målene??
Inwe Skrevet 6. mars 2011 #2887 Skrevet 6. mars 2011 Det virker som du kommer nærmere og nærmere målet om fullamming, snart er det nok ikke lenge til han bare får pupp
Sequax Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #2888 Skrevet 6. mars 2011 Ok...dette er tredje forsøket på å skrive noe her i dag!! PUH! Som det går i ett med en liten baby i hus! Grunnen til at han var så utrøstelig og urolig i går var nok mageknip, for da vi hadde lagt oss eksploderte det i senga hans og pappa måtte skifte på bleie OG pysj...stakkars vennen! Etter det sovna han så godt! Litt småsutrete i dag også, så knipet sitter nok litt i...tror det var fordi jeg spiste jalapeno-ost.... Det ble nok litt for sterkt for en liten mage...... Ja, ja, da vet jeg det! Når han slipper puppen etter ca.20 minutter nå, renner det melk ut av munnviken han! Er ikke dét et godt tegn så vet jeg ikke!! Vi har trilla en deilig tur i sola i dag; kjempegodt å komme seg ut litt, altså! Ha en fortsatt strålende søndag alle sammen!
Hinata Skrevet 6. mars 2011 #2889 Skrevet 6. mars 2011 Åhh, det er så koselig å høre at alt går så bra Kos deg resten av den fine søndagen med familien
Neala Skrevet 6. mars 2011 #2890 Skrevet 6. mars 2011 Når han slipper puppen etter ca.20 minutter nå, renner det melk ut av munnviken han! Er ikke dét et godt tegn så vet jeg ikke!! Jippi!!! Ha en fortsatt fin dag, snuppa
Neytiri Skrevet 6. mars 2011 #2893 Skrevet 6. mars 2011 Når han slipper puppen etter ca.20 minutter nå, renner det melk ut av munnviken han! Er ikke dét et godt tegn så vet jeg ikke!! må le for det er et veeeeldig godt tegn!!! og mageknip ja, uff når dem er så små tåler dem ikke alltid alt man spiser. Her måtte jeg ungå sterk mat, løk, og brus....etter 4mnd så kunne jeg spise som jeg ville, men passer meg litt på løk enda bare sånn for sikkerhetskyld. vet ikke hvor du er i landet, men her er det og strålende sol, er så deilig!
*appifany* Skrevet 6. mars 2011 #2894 Skrevet 6. mars 2011 Tenk at du er mamma nå Jeg synes du høres ordentlig god og flink ut!
Pingting Skrevet 7. mars 2011 #2897 Skrevet 7. mars 2011 Eyh, superpupper! Inne for å ønske deg en god mandag!
Sequax Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #2898 Skrevet 7. mars 2011 Tusen takk, go'jentene! Har dårlig samvittighet fordi jeg ikke rekker å skrive i dagbøkene deres, men det går altså så i ett her!! Han er så kosete, så han vil helst bo på meg...med pupp i munnen eller ikke...... Nå har han vært på ren puppediett i et og et halvt døgn igjen! Helsesøster kommer på hjemmebesøk på onsdag, så da får vi se om han har gått opp i vekt....(håpe håpe håpe!!!) Ha en god dag, alle sammen!!
Neala Skrevet 7. mars 2011 #2899 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer med 2 ukers-dagen til lille C! Og puppedietten høres sååååå bra ut! Dere er så flinke! Krysser fingrene for vektøkning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå