Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Velkommen tilbake! :strix:

Tusen takk, Ping, og takk for at du var sladris! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo ihvertfall bare kos! :happy:

Godt å høre at det går bra med dere, håper det fortsetter sånn fremover. :Nikke:

Skrevet

Hurra :nigo:

Ble nesten litt bekymra, men det er jo forståelig at man har hendene fulle/litt andre ting å tenke på!

Skrevet

Ja, alt er bra!! Uvant å måtte styre hele livet rundt en liten pudding! :sjokkbla::ler:

Nå skal vi straks ut og trille litt i vogna for første gang!

Første badet ble forrsten tatt idag og var en stor suksess! :nigo:

Skrevet

Hurra :nigo:

Ble nesten litt bekymra, men det er jo forståelig at man har hendene fulle/litt andre ting å tenke på!

Så søt du er! :klem:

Neida, alt er i skjønneste orden...men småpuddinger okkuperer alt som heter tid, altså! Helt vanvittig...

Skrevet

Endelig er du tilbake ! :strix: Håper du koser deg med lille C! :klem:

Skrevet

Åååh, gratulerer så utrolig mye. :klem::hjerter: Har savnet deg her inne, men kan tenke meg at puddingen opptar mye tid, ja. :fnise:

Kommer det en fødselshistorie etterhvert? Jeg er naturlig nok veldig interessert i sånne for øyeblikket. :ler:

:klemmer:

Skrevet

Ohh, du er tilbake :strix: Velkommen tilbake, og håper du koser deg masse med C :hjerte:

Skrevet

Velkommen tilbake! :strix:

Forståelig at KG ikke er førstepri altså :fnise:

Kos dere masse! :hjerte:

Skrevet (endret)

Velkommen tilbake! :hjerte: Vi har vært veldig spent på oppdatering, men jeg har selvfølgelig også fått sladder fra mamma. Hun er også veldig opptatt av dere og C :rodmer:

Håper dere koser dere med vakre, lille C!

Endret av Kokos
Skrevet

Åh, velkommen tilbake! :hjerte:

Jeg rakk faktisk også å bli bittelitt bekymra, så det var godt å lese at dere har det bra! :klemmer:

Nå må du kose deg med å være hot mama for lille pudding, og oppdater oss gjerne når han lader. ;)

Skrevet

Velkommen hjem! :nigo: Regner med du trives i den nye tilværelsen, er det ikke fantastisk? :rodmer:

Skrevet

Velkommen tilbake!! :strix:

Godt å høre at alt er bra med dere! Nyt tilværelsen :klemmer:

Skrevet

Takk jenter! Og en million klemmer til dere alle! :klem: Gleder meg til å oppdatere dere etterhvert!

Fødselen ble ganske vanskelig fordi C var så stor, så neste gang blir det keisersnitt. Fødselshistorie kommer etterhvert! :nigo:

Skrevet

Velkommen tilbake kvaksen :kose:

Så bra du koser deg som mamma :strix:

Skrevet

Velkommen tilbake :klemmer:

Godt å høre at alt er bra :jepp:

(Også er det jo et positivt tegn at du allerede snakker om "neste gang", da er du vel ikke for traumatisert etter det hørtes ut som en tøff fødsel :fnise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...