Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at de høye opptakskravene til medisinstudiet ikke er forgjeves? :rolleyes:

Men hurra hurra hurra og ÅÅÅÅH så spennende! :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, spennende :strix:

lykke tiiiil

Skrevet

Åh, så morsom lege, da. :fnise:

Lykke til! Plutselig trekker nok hele magen din seg sammen i skikkelige rier. :nigo:

Skrevet

Dette er skikkelig spennende!! Gleder meg til fortsettelsen ;)

Skrevet

Fortsatt hjemme! Jordmor sa at siden vannet var gått sjekker de ikke åpning i fare for infeksjon...

Noen her som har vært med på at vannet har gått uten rier? :)

Takk for alle hilsener!

Skrevet

Lykke til framover, nå blir du mamma lenge før fredag :strix: BONUS!

Skrevet

*tenker også på Sequax*

Skrevet

Det kaan jo ta litt tid dette, da, etter hva jeg har hørt og lest. Virker som om det er like normalt at riene starter 24 timer som 2 timer etter vannavgang. Sånn for å oppmuntre deg litt ... :)

Får du til å slappe av noe? :klemmer:

Når skal du forresten inn igjen om riene ikke kommer i gang av seg sjøl? Morgen tidlig?

Skrevet

Takk,jenter! :blomst:

Jeg skal inn til kontroll kl. 11.00 i morgen (om jeg ikke får rier i løpet av kveld/natt og da reiser jeg selvfølgelig inn)

Jeg har fått spist litt og slapper av i godstol, bytter bleie ofte....det er ikke bare litt fostervann som kommer! Vannet fornyer seg fortsatt selv om det er hull i fostersekken, og hvis jeg hoster eller reiser meg litt brått flommer det ut! :overrasket:

Blodblandet fostervann, så godt tegn på at mormunnen forbereder seg. :Nikke: Har lest litt på nettet nå og åpning sjekkes først når jeg har rier pga bakteriefare.

Lille vennen min har endelig sovna litt; han syns nok dette er rart for han har vært litt av en propell idag! :rodmer: Det klikker litt i magen og bevegelsene hans er tydeligere nå som det ikke er så mye vann inni der!

Skrevet

:Nikke:

Håper det ikke tar altfor lang tid dette her...hvis ikke riene melder sin smertefulle ankomst innen 72 timer, settes jeg i gang.

Jeg får dessverre ikke lov til å bruke badekar om ikke riene kommer igang senest 24 timer etter at vannet gikk...:(

Vannet GIKK, ja, forresten...det går og går og går, jo! :ler:

Skrevet (endret)

Du skal bare sove og samle krefter du og, C, jeg har hørt rykter om at det er en strabasiøs ferd du snart skal ut på! :kgbaby:

Foreslår at du slapper litt av nå, også trøkker du på! :nigo: (C der, altså. Kvaks, du kan vente litt med trøkkinga enda! :ler: )

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

Å, dette er så spennende :rodmer: Snart har du lille babyen din her! Masse lykke til!

Skrevet

:klem: , jenter!

Da er det ca. ni og en halv time siden vannet gikk...Hva skjer i natt, mon tro?

Skrevet

Spennende! :klem:

Håper du får sove og slappet godt av inntil det er i gang! Det er uansett ubegripelig kort tid til du har C i armene.. :hjerte:

Skrevet

*skrur opp meldingslyden på mobilen på max*

Skrevet

*teiper mobilen til pingtings øre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...