Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kokos ViseSladris! :ler:

:fnise:

Det spørs hvor ivrig mødrene er på sladringen, det er mange ledd før jungeltelegrafen når meg! :ler:

Men nå har "vi" jo innfunnet oss med at C kommer på fredag, så da er det nok ingen fare. Kvaksen må jo ha igjen noen flere dager å skjemme bort seg selv på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ser ut til å ha funnet roen. :kose: Det kan ikke være noe gøy å gå rundt og bare vente og vente hele tiden. Da er det godt med litt bortskjemmings. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen, Kvaksen?! Har du ikke født enda? Jeg har jo vært borte en hel uke!! :klo:

Jaja, da kan vi jo trøste oss med at NÅ er det ikke lenge igjen! :rodmer: Heier på deg! :duskedame:

Jeg drømte forresten om deg i sta (jetlag-lur) og da hadde du skrevet i boka di at du ville ha deg frabedt at folk dreiv å skrev i boka di om mat, og SPESIELT Gaby skulle bare drite i å skrive noe som helst.

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stuen :kose:

God kveld!! :klem:

Næmmen, Kvaksen?! Har du ikke født enda? Jeg har jo vært borte en hel uke!! :klo:

Jaja, da kan vi jo trøste oss med at NÅ er det ikke lenge igjen! :rodmer: Heier på deg! :duskedame:

Jeg drømte forresten om deg i sta (jetlag-lur) og da hadde du skrevet i boka di at du ville ha deg frabedt at folk dreiv å skrev i boka di om mat, og SPESIELT Gaby skulle bare drite i å skrive noe som helst.

:snurt:

:hoho:

Jeg kunne da ALDRI fått meg til å skrive noe så stygt!! :kose::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:bolledeig:

Nå kjente jeg at jeg blei skikkelig glad og spent på dine vegne, Kvaks! :strix: Såå fantastisk mye lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...