Pingting Skrevet 18. februar 2011 #2541 Del Skrevet 18. februar 2011 Pingen: Hver gang du skriver her, tror jeg det skjer noe Haha! Da skal jeg la være! ...NEI! Nå gjorde jeg det jo igjen!? Ufff, jeg skjønner tankegangen, Kvaksen. Det er jo greit å ikke bygge seg opp enorme forventninger fordi det er fullmåne/du skal slappe av/du prøver noe annet for å å bli kjempeskuffa. Tror det er greit med en realistisk tilnærming til det hele - men det er jo lov å håpe bittelitt hver dag...? Håp er det som holder oss gående i tunge stunder. Bare pass på at håpet ikke blir så stort at skuffelsen blir ute av proposjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. februar 2011 #2542 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg får bare innstille meg på at jeg blir satt i gang neste fredag og heller ta det som en bonus om han kommer før, tror jeg... Jeg tror faktisk ikke det er noen dum idé. Prøv å slå deg til ro med det, så slipper det å gå så inderlig mye utover psyken din at du går og venter. Du trenger energi psykisk til fødsel også, det skulle jeg ønske noen hadde sagt klart i fra om til meg før jeg fødte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2543 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, Ping og GUNS! Nå tar jeg en dag om gangen. Akkurat nå sitter jeg med hjemmehårfarge i håret!! Ikke at gravidhåret er så flink til å suge opp farge ( ), men forhåpentligvis blir etterveksten NOE mindre synlig! Jeg kjøpte meg også ansiktsmaske og ny lipgloss igår! :happy: (freshandpreggers.com) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2011 #2544 Del Skrevet 19. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2545 Del Skrevet 19. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. februar 2011 #2546 Del Skrevet 19. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. februar 2011 #2547 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg brukte også den siste tiden på å skjemme bort meg selv litt. Farget håret, dro på spa, gikk på kafé - gjør alt du har lyst til! En stooooor klem til Sequax fra Blåmor og M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 19. februar 2011 #2548 Del Skrevet 19. februar 2011 Å skjemme bort seg selv er det lureste jeg har hørt! Kan ikke tenke meg en bedre unnskyldning for å gjøre det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. februar 2011 #2549 Del Skrevet 19. februar 2011 Håper du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2550 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei, jenter!! Dere kan tro jeg føler meg fresh, nå!! Selv om ikke håret mitt riktig "tar" farge for tiden, fikk jeg iallefall bort den forhatte etterveksten! Kjøpte meg fire hårbøyler + tre hårbånd i går også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 19. februar 2011 #2551 Del Skrevet 19. februar 2011 Kjøpte meg fire hårbøyler + tre hårbånd i går også... Kjekt når C begynner å rive i håret ditt når du ammer han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. februar 2011 #2552 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg tipper du er nydelig! Og om en uke er du den nydelige, nyfarga mamman til en heldig, etterlengta liten C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. februar 2011 #2553 Del Skrevet 19. februar 2011 Nå har jeg fulgt med i smug her lenge, og nå måtte jeg bare kommentere. Har ikke lille C kommet enda? Det er helt tydelig at han trives alt for godt inne i magen til mamman sin! Godt å se at du skjemmer deg selv litt bort, lurt å få dagene til å gå! Heier på at han er ute før helgen er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2554 Del Skrevet 19. februar 2011 Kjekt når C begynner å rive i håret ditt når du ammer han Ikke sant? Jeg tipper du er nydelig! Og om en uke er du den nydelige, nyfarga mamman til en heldig, etterlengta liten C! Takk for søte ord, Kissy!! Hvordan går det med deg, da? Nå har jeg fulgt med i smug her lenge, og nå måtte jeg bare kommentere. Har ikke lille C kommet enda? Det er helt tydelig at han trives alt for godt inne i magen til mamman sin! Godt å se at du skjemmer deg selv litt bort, lurt å få dagene til å gå! Heier på at han er ute før helgen er over! Snikleser!! Ja, vet du, det har vært veldig deilig å skjemme bort seg selv...har liksom satt hele meg på hold i påvente av lillegutt, men nå orka jeg virkelig ikke å se ut som en dass mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. februar 2011 #2555 Del Skrevet 19. februar 2011 Her står det bra til, bare koser meg med magen foreløpig. Har enda femten uker igjen å bli lei på! Synes du er flink som tar overtida så bra, jeg. Håper du klarer å slappe av og pleie deg sjøl litt ekstra nå på tampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. februar 2011 #2556 Del Skrevet 19. februar 2011 Snikleser!! Ja, vet du, det har vært veldig deilig å skjemme bort seg selv...har liksom satt hele meg på hold i påvente av lillegutt, men nå orka jeg virkelig ikke å se ut som en dass mer!! Takk! Det hørtes ut som en veldig sunn innstilling! Han kommer når han kommer uansett! Også er det jo utrolig hva litt hårfarge og det å føle seg litt fresh gjør med en! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2557 Del Skrevet 19. februar 2011 Her står det bra til, bare koser meg med magen foreløpig. Har enda femten uker igjen å bli lei på! Synes du er flink som tar overtida så bra, jeg. Håper du klarer å slappe av og pleie deg sjøl litt ekstra nå på tampen. Det var veldig tøft med overtid de første dagene, men det hjalp litt å få sluttdato hvis det skulle vise seg at jeg må settes i gang; MAX 6 DAGER IGJEN!!! Takk! Det hørtes ut som en veldig sunn innstilling! Han kommer når han kommer uansett! Også er det jo utrolig hva litt hårfarge og det å føle seg litt fresh gjør med en! :happy: Ja, deilig å freshe seg opp! Smurt meg med god krem, tatt på litt parfyme...er ikke så mye som skal til for å føle seg bedre med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2011 #2558 Del Skrevet 19. februar 2011 Du får ikke lov til å starte med rier og sånt i kveld, for da har jeg ikke tilgang på PC! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2559 Del Skrevet 19. februar 2011 Du får ikke lov til å starte med rier og sånt i kveld, for da har jeg ikke tilgang på PC! Skal se det ikke var noen vits med sladris allikevel!! Nå kommer Arctic Challenge på NRK 1 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 19. februar 2011 #2560 Del Skrevet 19. februar 2011 Du får ikke lov til å starte med rier og sånt i kveld, for da har jeg ikke tilgang på PC! Da blir det spennende å se hvor raskt mamma sladrer til meg! Hun kommer nok til å si fra til meg med en gang hun hører noe fra den blivende mormor, og hun har bedt blivende mormor om å gi beskjed så snart noe er på gang! Er ganske spent på hastigheten på den sladringen der. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå