Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Pingen: Hver gang du skriver her, tror jeg det skjer noe :ler:

Haha! Da skal jeg la være!

...NEI! Nå gjorde jeg det jo igjen!? :ler:

Ufff, jeg skjønner tankegangen, Kvaksen. Det er jo greit å ikke bygge seg opp enorme forventninger fordi det er fullmåne/du skal slappe av/du prøver noe annet for å å bli kjempeskuffa. Tror det er greit med en realistisk tilnærming til det hele - men det er jo lov å håpe bittelitt hver dag...? Håp er det som holder oss gående i tunge stunder. Bare pass på at håpet ikke blir så stort at skuffelsen blir ute av proposjoner. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får bare innstille meg på at jeg blir satt i gang neste fredag og heller ta det som en bonus om han kommer før, tror jeg...:daane:

Jeg tror faktisk ikke det er noen dum idé. Prøv å slå deg til ro med det, så slipper det å gå så inderlig mye utover psyken din at du går og venter. Du trenger energi psykisk til fødsel også, det skulle jeg ønske noen hadde sagt klart i fra om til meg før jeg fødte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Ping og GUNS! :Nikke:

Nå tar jeg en dag om gangen. Akkurat nå sitter jeg med hjemmehårfarge i håret!! Ikke at gravidhåret er så flink til å suge opp farge ( :dry: ), men forhåpentligvis blir etterveksten NOE mindre synlig! :fnise:

Jeg kjøpte meg også ansiktsmaske og ny lipgloss igår! :hoppe:

:happy:

(freshandpreggers.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte også den siste tiden på å skjemme bort meg selv litt. Farget håret, dro på spa, gikk på kafé - gjør alt du har lyst til!

En stooooor klem til Sequax fra Blåmor og M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skjemme bort seg selv er det lureste jeg har hørt! Kan ikke tenke meg en bedre unnskyldning for å gjøre det heller! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter!! Dere kan tro jeg føler meg fresh, nå!! :nigo: Selv om ikke håret mitt riktig "tar" farge for tiden, fikk jeg iallefall bort den forhatte etterveksten! :jepp:

Kjøpte meg fire hårbøyler + tre hårbånd i går også...:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg fire hårbøyler + tre hårbånd i går også...:strix:

Kjekt når C begynner å rive i håret ditt når du ammer han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du er nydelig! :klemmer:

Og om en uke er du den nydelige, nyfarga mamman til en heldig, etterlengta liten C! :danse::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fulgt med i smug her lenge, og nå måtte jeg bare kommentere. Har ikke lille C kommet enda? :opplyser: Det er helt tydelig at han trives alt for godt inne i magen til mamman sin!

Godt å se at du skjemmer deg selv litt bort, lurt å få dagene til å gå! :)

Heier på at han er ute før helgen er over! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt når C begynner å rive i håret ditt når du ammer han ;)

Ikke sant? :ler:

Jeg tipper du er nydelig! :klemmer:

Og om en uke er du den nydelige, nyfarga mamman til en heldig, etterlengta liten C! :danse::strix:

:blush: Takk for søte ord, Kissy!! Hvordan går det med deg, da?

Nå har jeg fulgt med i smug her lenge, og nå måtte jeg bare kommentere. Har ikke lille C kommet enda? :opplyser: Det er helt tydelig at han trives alt for godt inne i magen til mamman sin!

Godt å se at du skjemmer deg selv litt bort, lurt å få dagene til å gå! :)

Heier på at han er ute før helgen er over! :klem:

:danse: Snikleser!! :velkommen:

Ja, vet du, det har vært veldig deilig å skjemme bort seg selv...har liksom satt hele meg på hold i påvente av lillegutt, men nå orka jeg virkelig ikke å se ut som en dass mer!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det bra til, bare koser meg med magen foreløpig. :)

Har enda femten uker igjen å bli lei på! ;)

Synes du er flink som tar overtida så bra, jeg. Håper du klarer å slappe av og pleie deg sjøl litt ekstra nå på tampen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Snikleser!! :velkommen:

Ja, vet du, det har vært veldig deilig å skjemme bort seg selv...har liksom satt hele meg på hold i påvente av lillegutt, men nå orka jeg virkelig ikke å se ut som en dass mer!! ;)

Takk! :bolledeig:

Det hørtes ut som en veldig sunn innstilling! :jepp: Han kommer når han kommer uansett! Også er det jo utrolig hva litt hårfarge og det å føle seg litt fresh gjør med en! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står det bra til, bare koser meg med magen foreløpig. :)

Har enda femten uker igjen å bli lei på! ;)

Synes du er flink som tar overtida så bra, jeg. Håper du klarer å slappe av og pleie deg sjøl litt ekstra nå på tampen. :klemmer:

Det var veldig tøft med overtid de første dagene, men det hjalp litt å få sluttdato hvis det skulle vise seg at jeg må settes i gang; MAX 6 DAGER IGJEN!!! :strix:

Takk! :bolledeig:

Det hørtes ut som en veldig sunn innstilling! :jepp: Han kommer når han kommer uansett! Også er det jo utrolig hva litt hårfarge og det å føle seg litt fresh gjør med en! :happy:

Ja, deilig å freshe seg opp! Smurt meg med god krem, tatt på litt parfyme...er ikke så mye som skal til for å føle seg bedre med en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke lov til å starte med rier og sånt i kveld, for da har jeg ikke tilgang på PC! :nei:

:twisted:

Skal se det ikke var noen vits med sladris allikevel!! :ler:

Nå kommer Arctic Challenge på NRK 1 !!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke lov til å starte med rier og sånt i kveld, for da har jeg ikke tilgang på PC! :nei:

Da blir det spennende å se hvor raskt mamma sladrer til meg! :fnise:

Hun kommer nok til å si fra til meg med en gang hun hører noe fra den blivende mormor, og hun har bedt blivende mormor om å gi beskjed så snart noe er på gang! :fnise:

Er ganske spent på hastigheten på den sladringen der. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...