Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du blitt tøyd? Jeg ble det dag 8, sent på kvelden. Jeg trodde jeg lakk litt fostervann, og ringte Riksen. De ville ha meg inn for å sjekke, og tøyde likesågodt litt. Jeg var helt lukket. Den natten hadde jeg smerter, og da jeg kom inn på overtidskontrollen min morgenen etter hadde jeg fått 2 cm åpning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Kom på en ting en venninne sa til meg for litt siden :)

Hun fikk rier den ene kvelden hun faktisk slappet skikkelig av og så en film :)

Det samme hadde venninnen hennes gjort, så hun hadde da sin egen lille teori om at kroppen må vere avslappet for at noe skal skje.

Kanskje du har en romantisk komedie du elsker som du kan sette på og kose deg med kakao eller noe.

Eller kanskje ta deg et deilig bad eller noe du vet du slapper av med og se om det hjelper? :klemmer:

Ps: It's idnight and the ooooon is up! :nigo:

Fullmåne i morgen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hang in there! Det KOMMER til å skje! :)

Hør på Ruccola: Kos deg med en film! Om det ikke blir fødsel med en gang av det så blir det hyggelig i alle fal..l ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å sende deg en god :klem: og fortelle at jeg tenker mye på deg. Tenk så fantastisk det blir når C kommer! Hverdagen din kommer til å bli snudd helt på hodet, plutselig har du en liten prins som trenger mat og kos :hjerte: Det er den største gaven verden, og det er virkelig noe som er verdt å vente på. Når du har fått gutten din går tiden veldig fort. Her har det allerede gått en uke, tiden bare flyr forbi! Babyen din er rett rundt hjørnet, nærmere utsiden enn noen gang! :rodmer:

Håper du får sove i natt, så går tiden litt fortere enn hvis du ligger og venter og tenker!

Kom ut og hils på den flotte mammaen din nå, C! :hjerte:

:klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snupp!! :goodbye:

I dag er det fullmåne...........tror du og T at det skjer noe..? :klo:

Jeg har tro på at han kommer hvert øyeblikk, og ingen tro på at han har tenkt til å vente 1 uke til! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

lukk persiennene, demp lyset, tenn lys, lag kakao, slå mobilen på lydløs, legg fra deg dataen, og finn frem greace, dirty dansing eller en eller anna chich-flick du liker og kos deg i sofaen under teppet!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lukk persiennene, demp lyset, tenn lys, lag kakao, slå mobilen på lydløs, legg fra deg dataen, og finn frem greace, dirty dansing eller en eller anna chich-flick du liker og kos deg i sofaen under teppet!

Enig! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde både å gå og gjøre mye i en periode, og å bare slappe av i noen dager. Hjalp ikke :snurt:

Men husk, i dag er du en dag nærmere enn du var i går :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signeres! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort som Pupsilure; jeg har slappa av, gått vaska etc...ingenting hjelper...:sukk: Jeg får bare innstille meg på at jeg blir satt i gang neste fredag og heller ta det som en bonus om han kommer før, tror jeg...:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...