*Numi* Skrevet 17. februar 2011 #2521 Del Skrevet 17. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. februar 2011 #2522 Del Skrevet 17. februar 2011 Har du blitt tøyd? Jeg ble det dag 8, sent på kvelden. Jeg trodde jeg lakk litt fostervann, og ringte Riksen. De ville ha meg inn for å sjekke, og tøyde likesågodt litt. Jeg var helt lukket. Den natten hadde jeg smerter, og da jeg kom inn på overtidskontrollen min morgenen etter hadde jeg fått 2 cm åpning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 17. februar 2011 #2523 Del Skrevet 17. februar 2011 Tenker på deg Kvaksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. februar 2011 #2524 Del Skrevet 17. februar 2011 Kom på en ting en venninne sa til meg for litt siden Hun fikk rier den ene kvelden hun faktisk slappet skikkelig av og så en film Det samme hadde venninnen hennes gjort, så hun hadde da sin egen lille teori om at kroppen må vere avslappet for at noe skal skje. Kanskje du har en romantisk komedie du elsker som du kan sette på og kose deg med kakao eller noe. Eller kanskje ta deg et deilig bad eller noe du vet du slapper av med og se om det hjelper? Ps: It's idnight and the ooooon is up! Fullmåne i morgen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. februar 2011 #2525 Del Skrevet 17. februar 2011 Hang in there! Det KOMMER til å skje! Hør på Ruccola: Kos deg med en film! Om det ikke blir fødsel med en gang av det så blir det hyggelig i alle fal..l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 17. februar 2011 #2526 Del Skrevet 17. februar 2011 Som andre sier, det kommer til å skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. februar 2011 #2527 Del Skrevet 17. februar 2011 Innom for å sende deg en god og fortelle at jeg tenker mye på deg. Tenk så fantastisk det blir når C kommer! Hverdagen din kommer til å bli snudd helt på hodet, plutselig har du en liten prins som trenger mat og kos Det er den største gaven verden, og det er virkelig noe som er verdt å vente på. Når du har fått gutten din går tiden veldig fort. Her har det allerede gått en uke, tiden bare flyr forbi! Babyen din er rett rundt hjørnet, nærmere utsiden enn noen gang! Håper du får sove i natt, så går tiden litt fortere enn hvis du ligger og venter og tenker! Kom ut og hils på den flotte mammaen din nå, C! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #2528 Del Skrevet 18. februar 2011 Takk for gode ord og råd, jenter! Vi er her enda, vi......... Ei uke på overtid idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 18. februar 2011 #2529 Del Skrevet 18. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #2530 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei, snupp!! I dag er det fullmåne...........tror du og T at det skjer noe..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. februar 2011 #2531 Del Skrevet 18. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 18. februar 2011 #2532 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei, snupp!! I dag er det fullmåne...........tror du og T at det skjer noe..? Jeg har tro på at han kommer hvert øyeblikk, og ingen tro på at han har tenkt til å vente 1 uke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 18. februar 2011 #2533 Del Skrevet 18. februar 2011 Idag skjer det altså! Og skjer det ikke idag, så skjer det imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. februar 2011 #2534 Del Skrevet 18. februar 2011 lukk persiennene, demp lyset, tenn lys, lag kakao, slå mobilen på lydløs, legg fra deg dataen, og finn frem greace, dirty dansing eller en eller anna chich-flick du liker og kos deg i sofaen under teppet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. februar 2011 #2535 Del Skrevet 18. februar 2011 lukk persiennene, demp lyset, tenn lys, lag kakao, slå mobilen på lydløs, legg fra deg dataen, og finn frem greace, dirty dansing eller en eller anna chich-flick du liker og kos deg i sofaen under teppet! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #2536 Del Skrevet 18. februar 2011 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. februar 2011 #2537 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg prøvde både å gå og gjøre mye i en periode, og å bare slappe av i noen dager. Hjalp ikke Men husk, i dag er du en dag nærmere enn du var i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. februar 2011 #2538 Del Skrevet 18. februar 2011 lukk persiennene, demp lyset, tenn lys, lag kakao, slå mobilen på lydløs, legg fra deg dataen, og finn frem greace, dirty dansing eller en eller anna chich-flick du liker og kos deg i sofaen under teppet! Signeres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. februar 2011 #2539 Del Skrevet 18. februar 2011 Pingen: Hver gang du skriver her, tror jeg det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #2540 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg har gjort som Pupsilure; jeg har slappa av, gått vaska etc...ingenting hjelper... Jeg får bare innstille meg på at jeg blir satt i gang neste fredag og heller ta det som en bonus om han kommer før, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå