Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Catwoman

Jeg har veldig tro på at det er større sjanse for å føde ved fullmåne. :jepp:

Sikkert fordi jeg fødte ved fullmåne selv - dagen før det var fullmåne for å være helt korrekt. (og det er jo fullmåne i morgen...)

Dessuten var det stappfullt på barsel de dagene jeg lå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg har veldig tro på at det er større sjanse for å føde ved fullmåne. :jepp:

Sikkert fordi jeg fødte ved fullmåne selv - dagen før det var fullmåne for å være helt korrekt. (og det er jo fullmåne i morgen...)

Dessuten var det stappfullt på barsel de dagene jeg lå der.

Jeg har en kamerat som jobbet på en ambulansebåt uti øyene for mange år siden.

De hadde sett igjennom loggen sin og sammenlignet fullmåne med fødslene de hadde kjørt på.

De fant at det var tydelig flere fødsler fra to dager før til to dager etter fullmåne, enn ellers i mnd!

Så han var ihvertfall overbevisst på at det hadde noe å si.

Vet flere fødeavdelinger avkrefter dette, så det kan jo selvfølgelig vere tilfeldig - men det er nå lov å håpe, sant Sequax? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føder du nå? :popcorn::fnise:

Er forresten også en av de som fikk tårer i øynene av det Blåmor skrev :grine:

Nå må du komme snart da! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, beklager altså - men all offentlig statistikk tilsier at fullmånen ikke har noe som helst å si. Men siden det er en veldig kjent myte, så legger man selvfølgelig mye bedre merke til de fødslene som skjer rundt fullmåne, er ikke rart det. I Australia undersøkte de samtlige fødsler mellom 1975 og 2003, totalt over 7 millioner - og det var absolutt ingen sammenheng med fullmåne. Også finnes det massevis av andre undersøkelser som viser det samme.

*kjip og kritisk* ;)

Uansett: ingen unnskyldning på å vente! Jeg er sikker på at jeg kan finne en eller annen undersøkelse som viser at gruppepress på nettforum kan sette igang fødsler! (eller så får jeg skrive enselv :fnise:) Sett i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, beklager altså - men all offentlig statistikk tilsier at fullmånen ikke har noe som helst å si. Men siden det er en veldig kjent myte, så legger man selvfølgelig mye bedre merke til de fødslene som skjer rundt fullmåne, er ikke rart det. I Australia undersøkte de samtlige fødsler mellom 1975 og 2003, totalt over 7 millioner - og det var absolutt ingen sammenheng med fullmåne. Også finnes det massevis av andre undersøkelser som viser det samme.

*kjip og kritisk* ;)

Uansett: ingen unnskyldning på å vente! Jeg er sikker på at jeg kan finne en eller annen undersøkelse som viser at gruppepress på nettforum kan sette igang fødsler! (eller så får jeg skrive enselv :fnise:) Sett i gang!

BLU-BLU-BLU-BLU på skeptikeren! :ler:

Endret av Kokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLU-BLU-BLU-BLU på skeptikeren! :ler:

:haar: Ikke BLU-BLU-BLU!

ÆÆÆÆÆH, selbuvott! :bond:

:dry:

Men hadde artig drøm i natt: Pingting og jeg festa!! :5::bolledeig:

Duh? Hva gjør du her!?! :kjefte:

OK, tilgitt siden vi feste sammen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var artig!! :jepp:

Nei, ingen antydning til rier eller at noe er på gang....

Jordmor bestiller overtidstime til meg idag.................

Så, da blir det vel ballongkateter oppi blåsa for meg også, tenker jeg, Blåmor!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, da blir det vel ballongkateter oppi blåsa for meg også, tenker jeg, Blåmor!! :daane:

:hoppe: for ballongkateter oppi blåsa! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Graviditetsdagbøker er litt rare :ler:

:fnise:

Med fare for å bli vettaskremt: hva gjør de egentlig når man får ballongkatater? Og hvorfor?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...