Pingting Skrevet 17. februar 2011 #2481 Del Skrevet 17. februar 2011 SKVIIIIIIIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. februar 2011 #2482 Del Skrevet 17. februar 2011 Nå ligger du vel å skviser.. Jeg heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. februar 2011 #2483 Del Skrevet 17. februar 2011 1 time siden riene startet, da er du nok godt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. februar 2011 #2484 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen som vet hvordan det går? Om hun har kjent noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #2485 Del Skrevet 17. februar 2011 Har ikke hør noe, nei. Sikkert fordi det gikk så fort. Jepp. Nemlig. *prøver å overbevise seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. februar 2011 #2486 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg var sikker på at du hadde hørt noe nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. februar 2011 #2487 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har veldig tro på at det er større sjanse for å føde ved fullmåne. Sikkert fordi jeg fødte ved fullmåne selv - dagen før det var fullmåne for å være helt korrekt. (og det er jo fullmåne i morgen...) Dessuten var det stappfullt på barsel de dagene jeg lå der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. februar 2011 #2488 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har veldig tro på at det er større sjanse for å føde ved fullmåne. Sikkert fordi jeg fødte ved fullmåne selv - dagen før det var fullmåne for å være helt korrekt. (og det er jo fullmåne i morgen...) Dessuten var det stappfullt på barsel de dagene jeg lå der. Jeg har en kamerat som jobbet på en ambulansebåt uti øyene for mange år siden. De hadde sett igjennom loggen sin og sammenlignet fullmåne med fødslene de hadde kjørt på. De fant at det var tydelig flere fødsler fra to dager før til to dager etter fullmåne, enn ellers i mnd! Så han var ihvertfall overbevisst på at det hadde noe å si. Vet flere fødeavdelinger avkrefter dette, så det kan jo selvfølgelig vere tilfeldig - men det er nå lov å håpe, sant Sequax? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. februar 2011 #2489 Del Skrevet 17. februar 2011 Føder du nå? Er forresten også en av de som fikk tårer i øynene av det Blåmor skrev Nå må du komme snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #2490 Del Skrevet 17. februar 2011 Mja, beklager altså - men all offentlig statistikk tilsier at fullmånen ikke har noe som helst å si. Men siden det er en veldig kjent myte, så legger man selvfølgelig mye bedre merke til de fødslene som skjer rundt fullmåne, er ikke rart det. I Australia undersøkte de samtlige fødsler mellom 1975 og 2003, totalt over 7 millioner - og det var absolutt ingen sammenheng med fullmåne. Også finnes det massevis av andre undersøkelser som viser det samme. *kjip og kritisk* Uansett: ingen unnskyldning på å vente! Jeg er sikker på at jeg kan finne en eller annen undersøkelse som viser at gruppepress på nettforum kan sette igang fødsler! (eller så får jeg skrive enselv ) Sett i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 17. februar 2011 #2491 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Mja, beklager altså - men all offentlig statistikk tilsier at fullmånen ikke har noe som helst å si. Men siden det er en veldig kjent myte, så legger man selvfølgelig mye bedre merke til de fødslene som skjer rundt fullmåne, er ikke rart det. I Australia undersøkte de samtlige fødsler mellom 1975 og 2003, totalt over 7 millioner - og det var absolutt ingen sammenheng med fullmåne. Også finnes det massevis av andre undersøkelser som viser det samme. *kjip og kritisk* Uansett: ingen unnskyldning på å vente! Jeg er sikker på at jeg kan finne en eller annen undersøkelse som viser at gruppepress på nettforum kan sette igang fødsler! (eller så får jeg skrive enselv ) Sett i gang! BLU-BLU-BLU-BLU på skeptikeren! Endret 17. februar 2011 av Kokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #2492 Del Skrevet 17. februar 2011 Men hadde artig drøm i natt: Pingting og jeg festa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #2493 Del Skrevet 17. februar 2011 BLU-BLU-BLU-BLU på skeptikeren! Ikke BLU-BLU-BLU! ÆÆÆÆÆH, selbuvott! Men hadde artig drøm i natt: Pingting og jeg festa!! Duh? Hva gjør du her!?! OK, tilgitt siden vi feste sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #2494 Del Skrevet 17. februar 2011 Det var artig!! Nei, ingen antydning til rier eller at noe er på gang.... Jordmor bestiller overtidstime til meg idag................. Så, da blir det vel ballongkateter oppi blåsa for meg også, tenker jeg, Blåmor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 17. februar 2011 #2495 Del Skrevet 17. februar 2011 Så, da blir det vel ballongkateter oppi blåsa for meg også, tenker jeg, Blåmor!! for ballongkateter oppi blåsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. februar 2011 #2496 Del Skrevet 17. februar 2011 for ballongkateter oppi blåsa! Graviditetsdagbøker er litt rare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. februar 2011 #2497 Del Skrevet 17. februar 2011 Han kommer ihvertfall snart uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. februar 2011 #2498 Del Skrevet 17. februar 2011 Graviditetsdagbøker er litt rare Med fare for å bli vettaskremt: hva gjør de egentlig når man får ballongkatater? Og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. februar 2011 #2499 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg må si det men det høres ut som om C trives noe innihampen godt der inne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #2500 Del Skrevet 17. februar 2011 Overtidstime er booka: fredag 25.02 kl. 08.00....håper da for GUDS SKYLD han kommer før det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå