Pingting Skrevet 16. februar 2011 #2421 Del Skrevet 16. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2011 #2422 Del Skrevet 16. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2423 Del Skrevet 16. februar 2011 41 uker, forresten! Ehh..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2424 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg har så vidt kjent kynnere gjennom dette svangerskapet og ikke så mye som antydning til noe som kan være ei ri..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. februar 2011 #2425 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er ikke noe og bekymre seg for! Se lyst på det, at da merker du det mest sannsynlig med en gang når det begynner å skje noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2426 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er ikke noe og bekymre seg for! Se lyst på det, at da merker du det mest sannsynlig med en gang når det begynner å skje noe MEN JEG VIL AT NOE SKAL SKJE NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Idag er jeg skikkelig ustabil og har følelsene smurt tykt utenpå huden...så ikke bli støtt over bannefraser, eder og galle idag!! FAENS OVERTID, VANN I KROPPEN, ETTERVEKST, FLESK, STREKKMERKER OG ANNET FAENSKAAAAAAAAAAAAAAAP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. februar 2011 #2427 Del Skrevet 16. februar 2011 Støtt du liksom, man har da hørt verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2428 Del Skrevet 16. februar 2011 Støtt du liksom, man har da hørt verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. februar 2011 #2429 Del Skrevet 16. februar 2011 Vet du, det var jeg også den dagen jeg var 41 uker på vei. Og plutselig begynte jeg å ha vondt. Helt ut av det blå Klokken 5 den natten fikk jeg første ordentlige rien Sender mange og håper at du klarer å holde motet oppe innimellom! Du får verdens beste premie, det lover jeg (...og jeg tipper du blir superfrustrert på meg for at jeg er så innmari positiv, men jeg lover at du glemmer alt om bare noen dager!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2430 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ubevegelighet? CHECK Vann i kroppen? CHECK Lagt på meg mange flere kilo enn nødvendig? CHECK Tørr hud? CHECK Ettervekst? CHECK Sparesveis? CHECK Sprukne lepper? CHECK Hard i magen? CHECK Hans? HELDIGVIS IKKE!! ET LYSGLIMT!! Strekkmerker? CHECK Vond makrell-i-tomat-ånde? CHECK Vond rygg og hofte på grunn av seng? CHECK Bare-å-glemme-å-ta-på-seg-sminke-for-å-føle-seg-freshere-fordi-huden-er-som-pergament? CHECK Endret 16. februar 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2431 Del Skrevet 16. februar 2011 Vet du, det var jeg også den dagen jeg var 41 uker på vei. Og plutselig begynte jeg å ha vondt. Helt ut av det blå Klokken 5 den natten fikk jeg første ordentlige rien Sender mange og håper at du klarer å holde motet oppe innimellom! Du får verdens beste premie, det lover jeg (...og jeg tipper du blir superfrustrert på meg for at jeg er så innmari positiv, men jeg lover at du glemmer alt om bare noen dager!) Nei, jeg er glad for oppmuntrende ord!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2432 Del Skrevet 16. februar 2011 *går og pusser tenna for å fjerne fiskeånde* :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. februar 2011 #2433 Del Skrevet 16. februar 2011 Ubevegelighet? CHECK Da slipper du å gå deg bort! Vann i kroppen? CHECK Ingen bekymringer for dehydrering! Lagt på meg mange flere kilo enn nødvendig? CHECK (hva er "nødvendig" da...?) Uansett: de kommer antagelig til å ramle av igjen etter fødsel og med amming og slikt, og det er mye morsommere å kunne si at man har gått ned et høyt tall enn et lite! Tørr hud? CHECK Bedre enn ingen hud! Eller veldig fet og kvisete hud. Eller grønn hud! Håhåhå, du hadde sett bra dum ut med grønn hud. Ettervekst? CHECK Men det er enda morsommere å farge håret igjen når man ser stor forskjell! Sparesveis? CHECK Se forrige poeng. Du legger faktisk opp til en skikkelig bli-ny-dag, rett og slett. :happy: Hard i magen? CHECK Eh... det kunne vært verre og vært diaré...? (OK, der sleit jeg med å komme på noe) Neinei! God unnskyldning for å ta med seg tegneserier på do og sitte i evigheter i fred og ro og lese! (eller sånt er kanskje ikke så behagelig for deg nå...?) Hans? HELDIGVIS IKKE!! ET LYSGLIMT!! Strekkmerker? CHECK Ikke gøy. Men de er fordi du skal sette et helt nytt, lite liv til verden. Og etterpå kan du bruke dem til å guilt-trippe far. (*host* kjenner ei som gjør det...) Vond makrell-i-tomat-ånde? CHECK Da kan du skremme vekk ekle menn, true frekke kassadamer og antagelig tror folk at du er veeeldig flink til å få i deg nok omega-3! Vond rygg og hofte på grunn av seng? CHECK Verdens beste unnskyldning til å unne seg litt sjokolade! Bare-å-glemme-å-ta-på-seg-sminke-for-å-føle-seg-freshere-fordi-huden-er-som-pergament? CHECK Bli-ny-dag! Bli-ny-dag! (dessuten er pergamenter som regel veldig interessante greier!) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2434 Del Skrevet 16. februar 2011 Nå føler jeg meg faktisk litt bedre, Ping!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. februar 2011 #2435 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg synes Pingen har mange gode poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. februar 2011 #2436 Del Skrevet 16. februar 2011 Er helt enig med Pingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. februar 2011 #2437 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg var like lei, sint og frustert som deg i går, og jeg er 2 uker og 2 dager kortere enn deg . Dette kan bli interresant fremover Så søt og snill Pingting er Hva er hans? Her skrapes tunga ofte. Synes det hjelper mot drageånden. Skraper med en teskje. Funker veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 16. februar 2011 #2438 Del Skrevet 16. februar 2011 Fantastisk positivitetsliste, Pingting Heia C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2439 Del Skrevet 16. februar 2011 Takk for at dere er så positive og søte, jenter...men denne dagen er og blir helt bånn. Nå har jeg grått min nød til samboern, (som selvfølgelig er på jobb til midnatt), men føler meg fortsatt ikke stort bedre. Becky: Hans er navnet på hemoroiden jeg hadde for noen uker siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. februar 2011 #2440 Del Skrevet 16. februar 2011 DET SER SÅ FEIL UT AT DET SKAL SKRIVES MED BARE ÉN R! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå