Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, noen valentinsbaby fikk jeg altså ikke...intet tegn på at noe er i gang...overtidsdag nummer fire har begynt...

:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatt mot! :klem: Babyen kommer snart! Innen maks ti dager er den nye sjefen din garantert på plass. Og tenk hvor kort tid det er i forhold til hele svangerskapet du har vært gjennom :jepp: Om svangerskapet varte et døgn hadde du hatt maksimalt 51 minutter igjen. :fnise:

Jeg vet av erfaring at dette er svært vanskelig å få til, men; nyt de siste dagene for dere selv! Ta lange dusjer, gå på kino, gå på restaurant, sov lenge om morgenen, se en film, les et blad eller en bok. Snart blir mange av disse tingene ikke så lett å få til på en stund ;) Og lukk ørene for alle som spør, det er veldig lett å bli stressa av. (Det er faktisk lov å skru av telefonen..) Og det hjelper i alle fall ikke. Kanskje gir kroppen fortere slipp på babyen om man slapper helt av..? Hvem vet :) PLUTSELIG er dagen/natten her!

:klem: Sov godt! Snart blir det våkenetter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatt mot! :klem: Babyen kommer snart! Innen maks ti dager er den nye sjefen din garantert på plass. Og tenk hvor kort tid det er i forhold til hele svangerskapet du har vært gjennom :jepp: Om svangerskapet varte et døgn hadde du hatt maksimalt 51 minutter igjen. :fnise:

Jeg vet av erfaring at dette er svært vanskelig å få til, men; nyt de siste dagene for dere selv! Ta lange dusjer, gå på kino, gå på restaurant, sov lenge om morgenen, se en film, les et blad eller en bok. Snart blir mange av disse tingene ikke så lett å få til på en stund ;) Og lukk ørene for alle som spør, det er veldig lett å bli stressa av. (Det er faktisk lov å skru av telefonen..) Og det hjelper i alle fall ikke. Kanskje gir kroppen fortere slipp på babyen om man slapper helt av..? Hvem vet :) PLUTSELIG er dagen/natten her!

:klem: Sov godt! Snart blir det våkenetter! ;)

Tusen takk, Siebaeo! :klem:

Det er ikke helt mulig for meg å nyte noe som helst...slapp, trøtt og sliten...tung. Vil bare at han skal komme! :daane:

:kose:

Lykke til hos jordmor i dag! Se litt stygt på henne siden hun løy om at C skulle komme før termin. :fnise:

:ler: Det skal jeg gjøre!!

Lykke til hos jordmor :strix:

Takk, snuppa!! :kose:

Opp og stå, drikk :kaffekopp: ooooog FØD! :ler:

Funka ikke denne gangen heller.....:snurt:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sliten... :tristbla:

Når er det du skal til jordmor da? Håper du får noen oppmuntrende ord, og info om hvor mye lenger du evt må vente før du blir igangsatt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl. 16.30....

Ahus vil ikke sette meg i gang før det har gått 14 dager, tror jeg...:klo:

Jeg vil jo helst at det skal starte på egen hånd, også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kl. 16.30....

Ahus vil ikke sette meg i gang før det har gått 14 dager, tror jeg...:klo:

Jeg vil jo helst at det skal starte på egen hånd, også...

Nå må du se å høre på mora di C! Kom deg ut, du får det enda bedre utenfor enn du har der inne, så skjerpings! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hørte jeg en sykebil, og jeg bor ikke langt unna A-hus! Håper du slapp jordmor timen i dag og fødet på egen hånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jordmortimen din gikk bra i dag, og at du kaanskje er på vei for å føde? Håper også får din del at fødselen setter i gang av seg selv, jeg fikk kanskje svi for det under min fødsel, men det kommer jeg jo aldri til å finne ut. Men det er nok det beste, ja!

Maaaange klemmer til Sequax som snart skal få oppleve livets største øyeblikk. Gled deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere søte jentene! :rodmer:

Da har jeg vært hos jordmor og alt ser veldig bra ut. Hvis jeg ikke har født innen i morgen, kommer jordmor til å bestille overtidstime til meg på A-hus!

Uansett blir denne helgen den aller siste uten baby!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...