Kokos Skrevet 11. februar 2011 #2281 Del Skrevet 11. februar 2011 Hurra for termin! Snakket med mamma i stad, og hun visste godt at det var termin i dag, og gleder seg til C ankommer hun også. Blir spennende å se om hun har rett angående dato, men håper han kommer før jeg da.. Ha en fortsatt fin fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 11. februar 2011 #2282 Del Skrevet 11. februar 2011 Er så merkelig at det er et helt eget individ som ligger der inni magen min og er helt klar for verden! Gleder meg så innmari til å møte ham! Ååååå, jeg blir så rørt! Det er ikke tull en gang, jeg sitter her med tårer i øynene og filosoferer over det nye livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2283 Del Skrevet 11. februar 2011 Snart får du det! Du må presse litt så kommer han kanskje Har prøvd....kommer bare :gjeiper: Han kommer når han er klar Han er sikkert bare litt Ja...men det går så treeeeeigt!!! Hurra for termin! Snakket med mamma i stad, og hun visste godt at det var termin i dag, og gleder seg til C ankommer hun også. Blir spennende å se om hun har rett angående dato, men håper han kommer før jeg da.. Ha en fortsatt fin fredagskveld! Kommer'n når T tror så får jeg ikke feira morsdag i år!! Ha en god kveld med kirsebærcolaen din!! Ååååå, jeg blir så rørt! Det er ikke tull en gang, jeg sitter her med tårer i øynene og filosoferer over det nye livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 11. februar 2011 #2284 Del Skrevet 11. februar 2011 Har du lyst til å røpe hva C skal hete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2285 Del Skrevet 11. februar 2011 I tilfelle ikke ALLE har fått med seg denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2011 #2286 Del Skrevet 11. februar 2011 Fantastisk! Nå dødde jeg litt på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. februar 2011 #2287 Del Skrevet 11. februar 2011 Tror jeg så den minst fem ganger den første dagen og så noen ganger til Han er priceless!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 11. februar 2011 #2288 Del Skrevet 11. februar 2011 Det beste med den dansen til Truls er jo at han faktisk får det til! Rytme og alt! Ikke verst, altså. *imponert* Goood helg, Sequax! Håper lillemann rekker å komme så du får feiret morsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2011 #2289 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes også Truls var morsom, men samtidig er det jo bare en kopi av en god, gammel hit på http://www.youtube.com/watch?v=nTegy6sBQVA.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. februar 2011 #2290 Del Skrevet 11. februar 2011 Oh dear lord. Hva man kan finne på youtube mens man ser noe annet.. http://www.youtube.com/watch?v=bY0xgRA_Sk0&feature=fvw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2011 #2291 Del Skrevet 11. februar 2011 Ååååh, du har jo en prokrastinatør der inne i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2011 #2292 Del Skrevet 11. februar 2011 JAMMENIHELVETEDAGABYHYYYYYYL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. februar 2011 #2293 Del Skrevet 11. februar 2011 Han i innlegget over deg har mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2011 #2294 Del Skrevet 11. februar 2011 Det rareste jeg har funnet mens jeg lette etter noe annet, var en video av en japansk transvestitt som gjorde en parodi på Susan Boyles Britains got talent-audition. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 11. februar 2011 #2295 Del Skrevet 11. februar 2011 Det rareste jeg har funnet mens jeg lette etter noe annet, var en video av en japansk transvestitt som gjorde en parodi på Susan Boyles Britains got talent-audition. Link please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2011 #2296 Del Skrevet 11. februar 2011 Nei det var det, jeg finner den ikke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2011 #2297 Del Skrevet 11. februar 2011 Nei! Fant den! http://www.youtube.com/watch?v=m8l_Y970ypg&feature=related Den er ikke oversatt da, så man går liksom glipp av det meste. Og jeg kan ikke mer japansk enn at jeg plukker opp et par ord her og der - ikke hele setninger. Men: jeg tror jeg tok ordspillet i navnet til dommeren som liksom skal være Simon Cowell. De skriver det "Kusimon", som uttales ganske likt "kisama"...som betyr "drittsekk" eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. februar 2011 #2298 Del Skrevet 11. februar 2011 Ken Lee er jo også en klassiker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2011 #2299 Del Skrevet 11. februar 2011 Hihihiiii! Libbu dibbu douchuuuuu! Får latterkrampe hver gang jeg ser den der Eller en annen klassiker som sikkert de fleste har fått med seg: Jeg blir så glad av den der, jeg. Sikkert fordi jeg har en tendens til å leve meg liv *vel* mye inn i musikken selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. februar 2011 #2300 Del Skrevet 11. februar 2011 Neeeeeeei neeeeeeeeiII!!!!!!!!!! Jeg har fortrengt den sangen. *holde for ørene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå