Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

:vinke:

Hurra for termin! :duskedame:

Snakket med mamma i stad, og hun visste godt at det var termin i dag, og gleder seg til C ankommer hun også. :Nikke:

Blir spennende å se om hun har rett angående dato, men håper han kommer før jeg da.. :jepp:

Ha en fortsatt fin fredagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så merkelig at det er et helt eget individ som ligger der inni magen min og er helt klar for verden! :overrasket: Gleder meg så innmari til å møte ham! :rodmer:

Ååååå, jeg blir så rørt! Det er ikke tull en gang, jeg sitter her med tårer i øynene og filosoferer over det nye livet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Snart får du det!

Du må presse litt så kommer han kanskje :fnise:

Har prøvd....kommer bare :fise: :gjeiper:

:kose:

Han kommer når han er klar :opplyser: Han er sikkert bare litt :sjenert:

:klem:

Ja...men det går så treeeeeigt!!! :daane:

:vinke:

Hurra for termin! :duskedame:

Snakket med mamma i stad, og hun visste godt at det var termin i dag, og gleder seg til C ankommer hun også. :Nikke:

Blir spennende å se om hun har rett angående dato, men håper han kommer før jeg da.. :jepp:

Ha en fortsatt fin fredagskveld! :klem:

Kommer'n når T tror så får jeg ikke feira morsdag i år!! :grine:

Ha en god kveld med kirsebærcolaen din!! :klem:

Ååååå, jeg blir så rørt! Det er ikke tull en gang, jeg sitter her med tårer i øynene og filosoferer over det nye livet :sjenert:

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Det beste med den dansen til Truls er jo at han faktisk får det til! Rytme og alt! Ikke verst, altså. *imponert*

Goood helg, Sequax! :klem: Håper lillemann rekker å komme så du får feiret morsdag! :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det rareste jeg har funnet mens jeg lette etter noe annet, var en video av en japansk transvestitt som gjorde en parodi på Susan Boyles Britains got talent-audition. :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste jeg har funnet mens jeg lette etter noe annet, var en video av en japansk transvestitt som gjorde en parodi på Susan Boyles Britains got talent-audition. :sjokkbla:

:skratte:

Link please! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Fant den!

http://www.youtube.com/watch?v=m8l_Y970ypg&feature=related

Den er ikke oversatt da, så man går liksom glipp av det meste. Og jeg kan ikke mer japansk enn at jeg plukker opp et par ord her og der - ikke hele setninger. Men: jeg tror jeg tok ordspillet i navnet til dommeren som liksom skal være Simon Cowell. De skriver det "Kusimon", som uttales ganske likt "kisama"...som betyr "drittsekk" eller noe sånt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihiiii! Libbu dibbu douchuuuuu!

Får latterkrampe hver gang jeg ser den der :laugh:

Eller en annen klassiker som sikkert de fleste har fått med seg:

Jeg blir så glad av den der, jeg.

Sikkert fordi jeg har en tendens til å leve meg liv *vel* mye inn i musikken selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...