Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fås kjøpt i dagligvarebutikken. Jeg pleier å stikke de 8 ganger i mellom hver tann. Som sagt, vondt i begynnelsen og da blør det mye, men så blir det bedre. Bruker man dette sammen med corso daily (munnskyll og tannkrem som skal hjelpe mot tannkjøttbetennelse), bør det bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangler!

Nå har jeg oppdatert hos GUNS, våknet jo søren ikke av melding i natt selv om jeg hadde all intensjon om å sprette opp for å oppdatere. :bond:

Edit: Og god morgen forresten! :kaffekopp: Dette er dagen C skal hekses ut. :tommelopp:

Endret av Kokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Ikke lenge igjen for deg nå :popcorn: Du kan glede deg masse til tiden fremover :rodmer: Min baby er 6 mnd nå, og vi storkoser oss!! Kjempegøy altså :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Ikke lenge igjen for deg nå :popcorn: Du kan glede deg masse til tiden fremover :rodmer: Min baby er 6 mnd nå, og vi storkoser oss!! Kjempegøy altså :hjerte:

6 måneder!?! :overrasket:

Du fødte jo i forrige uke!! :daane:

Den spedbarnstiden går faderlig fort, altså! Gleder meg vilt!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangler!

Nå har jeg oppdatert hos GUNS, våknet jo søren ikke av melding i natt selv om jeg hadde all intensjon om å sprette opp for å oppdatere. :bond:

Edit: Og god morgen forresten! :kaffekopp: Dette er dagen C skal hekses ut. :tommelopp:

Her er grunnen til min forveksling Sequax :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en historie jeg tenkte å dele med dere kommende mødre:

"Jeg var ute og gikk med min 4 år gamle datter. Hun plukket opp noe opp fra bakken og puttet det i munnen. Jeg tok det fra henne og sa til henne at det fikk hun ikke lov til.

-Hvorfor det?, spurte hun

-Fordi den har ligget på bakken og du vet ikke hvor den har vært, den er skitten og kan være full av bakterier, svarte jeg.

Da ser hun opp på meg og sier full av beundring

-Mamma, hvordan vet du alt dette ??

Jeg var nødt til å tenke raskt.

-Alle mammaer vet sånt, det er en del av mammatesten. Det er sånne ting vi må vite ellers blir vi ikke mammaer, svarte jeg.

Vi gikk videre en stund og min datter var stille i 2 - 3 minutter før hun plutselig utbrøt;

-Nå forstår jeg!! Hvis man IKKE klarer testen - da blir man pappa!!!!

-Akkurat, svarte jeg."

:fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en historie jeg tenkte å dele med dere kommende mødre:

"Jeg var ute og gikk med min 4 år gamle datter. Hun plukket opp noe opp fra bakken og puttet det i munnen. Jeg tok det fra henne og sa til henne at det fikk hun ikke lov til.

-Hvorfor det?, spurte hun

-Fordi den har ligget på bakken og du vet ikke hvor den har vært, den er skitten og kan være full av bakterier, svarte jeg.

Da ser hun opp på meg og sier full av beundring

-Mamma, hvordan vet du alt dette ??

Jeg var nødt til å tenke raskt.

-Alle mammaer vet sånt, det er en del av mammatesten. Det er sånne ting vi må vite ellers blir vi ikke mammaer, svarte jeg.

Vi gikk videre en stund og min datter var stille i 2 - 3 minutter før hun plutselig utbrøt;

-Nå forstår jeg!! Hvis man IKKE klarer testen - da blir man pappa!!!!

-Akkurat, svarte jeg."

:fnise:

Datteren din er et geni! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...