Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Bra man ikke er disponert for ustadig bekymring, da.... :sjenert:

:ler:

:fnise:

Tannkjøttet mitt hovnet veldig opp når jeg gikk gravid, og det var visst helt normalt.. :jepp:

Oj, 40 uker! :hakeslepp: Nå er det på tide å poppe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Tannkjøttet mitt hovnet veldig opp når jeg gikk gravid, og det var visst helt normalt.. :jepp:

Oj, 40 uker! :hakeslepp: Nå er det på tide å poppe snart!

Si det til kjakan i magan!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Jesse!! :ler:

Hvordan er det med deg og livet som forholdsvis nybakt mamma? :klem:

Lillemann sparker og styrer her nå, og jeg kjenner at:

JEG ER SÅ GLAD I SØNNEN MIN!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Jesse!! :ler:

Hvordan er det med deg og livet som forholdsvis nybakt mamma? :klem:

Lillemann sparker og styrer her nå, og jeg kjenner at:

JEG ER SÅ GLAD I SØNNEN MIN!!!! :grine:

Jo, sånn bortsett fra at jeg spiser som en hest om dagen ( er litt i sjokk over matinntaket mitt her :fnise:), er alt egentlig helt herlig nå, du har vanvittig masse å glede deg til, det er helt fantastisk å være mamma :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Ang. tannkjøtt, så er mitt blitt veldig løst etter at jeg ble gravid. :sjenert: Det lever litt sitt eget liv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende å følge med. Moro å følge kvinner som beskriver riene sine. Synes det virka som det gikk oppløftende bra medde fødende :jepp: . Får håpe det ikke er så lenge til det er din tur nå.

Blødende tannkjøtt: hva med å prøve sånne gummesticks man sikker mellom tennene? Jeg får alltid påpakk av tannlegen om å bruke de og de hjelper alltid. Vondt i begynnelsen, men så kjenner man lite etter noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det spennende å følge med. Moro å følge kvinner som beskriver riene sine. Synes det virka som det gikk oppløftende bra medde fødende :jepp: . Får håpe det ikke er så lenge til det er din tur nå.

Blødende tannkjøtt: hva med å prøve sånne gummesticks man sikker mellom tennene? Jeg får alltid påpakk av tannlegen om å bruke de og de hjelper alltid. Vondt i begynnelsen, men så kjenner man lite etter noen ganger.

Har jeg ikke hørt om en gang...? :klo: Hvor får man tak i det?

:vinke: Jeg som trodde du hadde født for lengst :sukk:

:rope: Kom, kom lillegutt! :hjerte:

Nope...no progress....:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du sier noe, Inwe...:sukk:

Nå er jeg sånn som Blåmor var for noen dager siden; han kommer vel om noen år!! :gjeiper:

Han kommer ikke den 9ende, da....

Vi bor ikke hjemme for tiden, men hos min bror som bor ca. 15 minutter fra sykehuset. Selv om det er koselig her, så er det jo ikke hjemme med alt det innebærer....Jeg vil hjem!!

Kommer du i morgen, lille C?

:hjerte:

Veldig spent på hva som skjer med GUNS nå...Blåmor er også rett rundt svingen! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...