Neala Skrevet 9. februar 2011 #2201 Del Skrevet 9. februar 2011 Fritt for å ikke ha transport-fødsel! Eller heis-fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 #2202 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg skal ha live-fødsel på KG, jeg! Or not... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 9. februar 2011 #2203 Del Skrevet 9. februar 2011 Det syns jeg var en god ide, Blåmor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2204 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2011 #2205 Del Skrevet 9. februar 2011 Kjør på, Blåmor! Bare husk å legge det ut på YouTube etterpå også! Hvis kokos er doføderen, så vil jeg gjerne være hun i forholdet hvor et eller annet har gått feil et sted sånn at HAN har blitt gravid. Heldige J-man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. februar 2011 #2206 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. februar 2011 #2207 Del Skrevet 9. februar 2011 Kanskje du bare ikke vet at du er gravid, Kokos!? De føder jo ofte i do! Iiik, kanskje jeg også får en 9. eller 10. februar-baby!? Gravid J-man.. Hvordan havnet jeg her igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 #2208 Del Skrevet 9. februar 2011 Unnskyld meg, men det er liksom noe grunnleggende feil ved det bildet, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2011 #2209 Del Skrevet 9. februar 2011 Åh guuuhd, han der hadde jeg glemt! Han ligner ikke akkurat så veldig på J-man da i grunn. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2210 Del Skrevet 9. februar 2011 Kjør på, Blåmor! Bare husk å legge det ut på YouTube etterpå også! Hvis kokos er doføderen, så vil jeg gjerne være hun i forholdet hvor et eller annet har gått feil et sted sånn at HAN har blitt gravid. Heldige J-man. Er han muslim så tror han vel det selv også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #2211 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Nå fikk jeg lyst til å bli kjempegravid selv også, for da kan jeg ha på meg denne: Skummelt å følge med på graviditetsdagbøker på KG, får så lyst Endret 9. februar 2011 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2212 Del Skrevet 9. februar 2011 Smart T, Airi!! Jeg har oppdaga noe nifst som helt sikkert har med graviditeten å gjøre, det også: jeg har fått en lite stykke tannkjøtt ned mellom to tenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2011 #2213 Del Skrevet 9. februar 2011 OK, jeg sendte en mld til J-man og fortalte at vi har funnet ut at han er gravid. Svaret var noe sånt som "åja, var det DERFOR jeg bare MÅTTE kjøpe en sjokolade i stad?" Ahahha, du har sett de på thinkgeek du og, Airi? Jeg vil ha en sånn her, jeg: Eller denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2214 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) IIIIIIK, dagboka mi blir NEDGEEKA!!! Råkulte T's, Ping! Kulte? Lar den stå, jeg... Endret 9. februar 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #2215 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Ja, de er herlige! Tror ikke jeg trenger noen annen butikk, egentlig. De har jo alt på thinkgeek Flaks at jeg bruker prevensjon som det ikke går an å glemme/ikke ta i grunn. Jeg tror ikke man bør basere avgjørelsen om å få barn på at det ser så stas ut på KG... Endret 9. februar 2011 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2216 Del Skrevet 9. februar 2011 NOEN SOM HAR FÅTT LITT TANNKJØTT NED MELLOM TO TENNER?!!! Effing freaked out!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #2217 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Unnskyld Endret 9. februar 2011 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 #2218 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg skjønner ikke helt hva du mener, Sequax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2011 #2219 Del Skrevet 9. februar 2011 NOEN SOM HAR FÅTT LITT TANNKJØTT NED MELLOM TO TENNER?!!! Effing freaked out!!!!! Ordner seg Er problemet at tannkjøttet har hovnet et sted, liksom? Da trenger det ikke være et større problem enn en liten rift som har hovnet opp eller en liten betennelse (fikses ved grundig bruk av tanntråd to ganger daglig, og gjerne Corsodyl munnskyllevann [men jeg vet ikke om du som er gravid kan bruke det... uansett burde det gå over etter noen dager med tanntrådbruk]) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2220 Del Skrevet 9. februar 2011 Ok....snakka nettopp med samboern og han sa at han hadde hatt noe lignende og at det trekker seg opp av seg selv....så da så! Bra man ikke er disponert for ustadig bekymring, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå