Blåmor Skrevet 8. februar 2011 #2161 Del Skrevet 8. februar 2011 Nå føder kanskje GUNS snart, så da må vi komme i gang vi og! Så bra at alt stod bra til på sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. februar 2011 #2162 Del Skrevet 8. februar 2011 Spennende å følge med her om dagen . Forhåpentligvis skjer det snart. Hvem vet, du kan vel plutselig bli moden selv om de ikke kjente modningtegn nå? Har du forresten hatt mye modningstegn? Og, hvordan ligger du an på symfysemålene? Så du lå noe over. Har du ligget over hele tiden? Jeg har ligget på og over streken hele tiden. Tror og min blir nærmere 4 kg enn 3.5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. februar 2011 #2163 Del Skrevet 8. februar 2011 God kveld, jenter! Først og fremst: ticker'n er, nok en gang, oppdatert...Det viser seg at termin regnes som 40+2 og ikke 40 som jeg mente jordmor sa forrige gang... Så: imorgen er jeg 40 uker på vei!!! Idag har jeg hatt en veldig slitsom dag; var hos jordmor og da jeg sa at jeg hadde kjent litt mindre liv de siste dagene, pluss at SF-målet mitt er høyt, henviste hun meg til sjukehuset... Full sjekk og alt ser helt perfekt ut...men jeg kan vente meg en 4+kgs baby! Sjekking av mormunnen (som var så langt fra behagelig som en stakkar kan komme) viste 0 cm åpning...umoden som bare det.... Håper dere har hatt en fin dag og får en flott kveld! Ikveld er det finale på slankekrigen!! Så bra at det ikke var noe som var galt! Sjekking av åpning er helt forferdelig Nå må du bare sette i gang å få rier her, sånn at vi kan føde i morgen både du, jeg og Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2011 #2164 Del Skrevet 8. februar 2011 Sjekking av åpning er helt forferdelig Atte... hva gjør de da? *ikke sikker på om jeg egentlig vil vite* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 9. februar 2011 #2165 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Trøsker de ikke armen inn til skuldra, romsterer rundt inni der, og så.. noe..? Litt som på kyr? Endret 9. februar 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2011 #2166 Del Skrevet 9. februar 2011 Sequax!!! Nå må du også sette i gang med fødsel, så kanskje det blir den 9. både på meg, deg og Blåmor! Vi har allerede begynt uten deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 9. februar 2011 #2167 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2168 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) JENTER!!!! VENT PÅ MEG!!!! JEG VIL OGSÅ FØDE IDAG!!!!!!!! Hei, igjen, Persille!!! Wind og Pingting: Wind er ikke langt unna sannheten...man ligger og skræver og jordmor kjører to fingre oppi musa og romsterer rundt oppi der...Not very comfortable!!! Becky: SF-målene har ligget litt over den røde streken hele veien, men de siste ukene har han vokst kraftig!! Det er snart ikke noe plass igjen på skjemaet... Endret 9. februar 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2011 #2169 Del Skrevet 9. februar 2011 Wind og Pingting: Wind er ikke langt unna sannheten...man ligger og skræver og jordmor kjører to fingre oppi musa og romsterer rundt oppi der...Not very comfortable!!! Sheesh! Jaja, det er vel verdt det til slutt... men det hørtes jaggu ikke staselig ut. Og mens jeg er på spørrer'n: åssen måler de åpningen egentlig? Kan liksom ikke se for meg at de driver og stapper en linjal oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2170 Del Skrevet 9. februar 2011 Sheesh! Jaja, det er vel verdt det til slutt... men det hørtes jaggu ikke staselig ut. Og mens jeg er på spørrer'n: åssen måler de åpningen egentlig? Kan liksom ikke se for meg at de driver og stapper en linjal oppi der. Veit du, det aner jeg faktisk ikke!! Hu bare stakk hånda oppi der og visste liksom alt..... Graviditet er oppskrytt, altså....en nødvendighet for å få barn, men for noen måneder med bekymring og gærne tanker!! Jeg har lyst på to barn...gruer meg allerede til neste gang! (selv om det er fryktelig koselig å kjenne ham der inne, da! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2171 Del Skrevet 9. februar 2011 Å, ja, Becky! Modningstegn: nedpress og økt utflod/deler av slimpropp...? Hodet er festa i bekkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2172 Del Skrevet 9. februar 2011 40 uker idag!! Jeg har hele tiden trodd at jeg skulle føde den 9.februar...... Etter "museinspeksjonen" igår på sykehuset, der de fant at jeg var så lite moden nedentil som overhodet mulig, har jeg begynt å roe meg (litt) med at jeg faktisk kan gå over...selv om jordmor har sagt at jeg antageligvis kommer til å føde før termin de siste ukene... Vel, han kommer vel når han kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 #2173 Del Skrevet 9. februar 2011 Slapp av, jeg føder nok ikke før i morgen eller fredag, så du har goood tid Men det er ikke så veldig godt altså, jeg bare sier i fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2174 Del Skrevet 9. februar 2011 Slapp av, jeg føder nok ikke før i morgen eller fredag, så du har goood tid Men det er ikke så veldig godt altså, jeg bare sier i fra... Hvordan kjennes det ut i forhold til kynnere og nedpress? Ja, dere har bare å vente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2011 #2175 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg anbefaler deg å forberede deg på at det er virkelig vondt. For meg begynte det som menssmerter, men det gikk fort over til å bli en smerte jeg ikke har kjent før. Nedpress er piece of cake i forhold (hilsen en som har hatt MYE nedpress, au). Det minuttet riene varer så er jeg også kvalm pga smertene. Klarer ikke helt å forklare hvordan det er, for det er en sånn merkelig smerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2011 #2176 Del Skrevet 9. februar 2011 Sheesh! Jaja, det er vel verdt det til slutt... men det hørtes jaggu ikke staselig ut. Og mens jeg er på spørrer'n: åssen måler de åpningen egentlig? Kan liksom ikke se for meg at de driver og stapper en linjal oppi der. De måler på den måten ved å bruke fingrene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. februar 2011 #2177 Del Skrevet 9. februar 2011 Det ser ut som du har tippet rett ang. babyGUNS da Sequax! Du er i hvert fall den nærmeste! Jeg tror dere føder på løpende bånd nå, og at det er din tur i morgen. Museinspeksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2178 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg sier som Blåmor sa her om dagen...jeg GLEDER MEG til å ha det vondt...for da er iallefall noe i gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2179 Del Skrevet 9. februar 2011 Det ser ut som du har tippet rett ang. babyGUNS da Sequax! Du er i hvert fall den nærmeste! Jeg tror dere føder på løpende bånd nå, og at det er din tur i morgen. Museinspeksjon Museinspeksjon kan også kalles Dåseåpningstest! Ja, jeg tippa at både jeg og GUNS skulle føde idag...men hu bare tar hele fødeplassen for seg selv, så jeg må VENTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. februar 2011 #2180 Del Skrevet 9. februar 2011 Museinspeksjon kan også kalles Dåseåpningstest! Ja, jeg tippa at både jeg og GUNS skulle føde idag...men hu bare tar hele fødeplassen for seg selv, så jeg må VENTE!!! Virker som dette er tiden for å gå på overtid, for av disse 4 forestående fødslene som jeg har "fulgt" så er 2 igangsatt, og GUNS er jo også på overtid selv om det ser ut til å skje noe av seg selv nå. Men det er vel vanlig at førstegangsfødende går over tiden, mener jeg å ha hørt/lest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå