Kokos Skrevet 8. februar 2011 #2141 Del Skrevet 8. februar 2011 God morgen! Ønsker deg en fiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 8. februar 2011 #2142 Del Skrevet 8. februar 2011 Ser det bare er noen få dager igjen til termin nå - så jeg ville bare si lykke til Har lest flere innlegg du har skrevet på graviditetsforumet - så jeg måtte bare få dagboken din på mine innlegg, sånn at jeg får med meg når babyen har kommet Nyt de siste dagene som er igjen (hvis du karer det. hehe ) og SOV så masse du bare orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 8. februar 2011 #2143 Del Skrevet 8. februar 2011 God morgen, Sequax! Håper du får en nydelig dag, her er en fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. februar 2011 #2144 Del Skrevet 8. februar 2011 God formiddag kvaksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. februar 2011 #2145 Del Skrevet 8. februar 2011 God formiddag Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2011 #2146 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva er det den guttungen somler med? Jeg tror du skjemmer ham bort inni magen. Ja, hva er dette for noe Sequax? Dårlig oppdragelse allerede? Nei og nei. Skjerp deg, ellers ringer jeg supernanny eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2147 Del Skrevet 8. februar 2011 God ettermiddag, jenter! Catwoman: i dagboka mi!! Alltid koselig med nye lesere! Intet nytt; skal til jordmor om en time for å måle blodtrykk og den enorme magen som snart skyter ut av SF-skjemaet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 8. februar 2011 #2148 Del Skrevet 8. februar 2011 God ettermiddag Håper babyen kommer i løpet av uke 6! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 8. februar 2011 #2149 Del Skrevet 8. februar 2011 God ettermiddag! Krysser fingrene for en baby i løpet av neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. februar 2011 #2150 Del Skrevet 8. februar 2011 Ha det fint hos jordmor, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2151 Del Skrevet 8. februar 2011 God kveld, jenter! Først og fremst: ticker'n er, nok en gang, oppdatert...Det viser seg at termin regnes som 40+2 og ikke 40 som jeg mente jordmor sa forrige gang... Så: imorgen er jeg 40 uker på vei!!! Idag har jeg hatt en veldig slitsom dag; var hos jordmor og da jeg sa at jeg hadde kjent litt mindre liv de siste dagene, pluss at SF-målet mitt er høyt, henviste hun meg til sjukehuset... Full sjekk og alt ser helt perfekt ut...men jeg kan vente meg en 4+kgs baby! Sjekking av mormunnen (som var så langt fra behagelig som en stakkar kan komme) viste 0 cm åpning...umoden som bare det.... Håper dere har hatt en fin dag og får en flott kveld! Ikveld er det finale på slankekrigen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2011 #2152 Del Skrevet 8. februar 2011 Oi, 40 i morgen a gett! Og digerbaby! De kan jo ta feil ang. det og, eller kunne ihvertfall det for mange år siden - da de tok ultralyd på moder'n to uker før termin trodde de at jeg var enorm, så de satte i gang fødselen. ...også kom jeg ut og var helt normal. *luring* Men de har jo sikkert fått litt mer pålitelige målemetoder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2011 #2153 Del Skrevet 8. februar 2011 Har fulgt deg i det siste i boka til GUNS, men nå synes jeg det var på tide å legge igjen en hilsen her også Hvor lenge må du gå på overtid før de vurderer igangsetting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. februar 2011 #2154 Del Skrevet 8. februar 2011 Stor unge, ja. Men bra alt står bra til med både deg og babyen Kos deg med slankekrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 8. februar 2011 #2155 Del Skrevet 8. februar 2011 Så fint at du fikk bekreftet at alt ser bra ut etter en slitsom dag! Stor og fin gutt, snart er han nok her Både brodern og jeg var over 4 kg når vi ble født, er vel ganske vanlig det, selv om det er litt over gjennomsnittet? for 40 i morgen! Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. februar 2011 #2156 Del Skrevet 8. februar 2011 Stor baby gitt! Sa de noe om når du tror han kommer, eller er det antaglig ca på termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. februar 2011 #2157 Del Skrevet 8. februar 2011 SF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 8. februar 2011 #2158 Del Skrevet 8. februar 2011 Symfyse-fundusmål... Mål på hvor stor livmora er, målt på utsiden :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. februar 2011 #2159 Del Skrevet 8. februar 2011 Ah. Selvsagt! *hosthark* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2011 #2160 Del Skrevet 8. februar 2011 40 uker! Er tickeren din feil da eller Så bra alt stod bra til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå