Pingting Skrevet 5. februar 2011 #2081 Del Skrevet 5. februar 2011 Man driver da ikke med føding uten å ha drukket kaffen sin først? Ha en fin lørdag, kvaksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #2082 Del Skrevet 5. februar 2011 God morgen, jenter! :happy: Da har jeg spist frokost og drukket kaffe, så nå kan han bare komme! For øyeblikket sover'n og merker ikke noe nedpress, så vi får nå se... Jeg vil også ha ei Esther-aktig jordmor! Mamma hadde visst ei skikkelig sur ei...det må være fælt midt oppi alt! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2011 #2083 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, det tror jeg på. Det hender jo og det er sånne skrikkhistorier i avisene (som jeg ikke klarer å ta helt for god fisk siden man gjerne bare får en side av historien, men uansett...). Det var da en for ikke så lenge siden om ei som hadde blitt mektig snurt fordi den fødende damen hadde banna litt - og mente de måtte be for å få tilgivelse eller noe sånt? *grøssegrøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #2084 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, det tror jeg på. Det hender jo og det er sånne skrikkhistorier i avisene (som jeg ikke klarer å ta helt for god fisk siden man gjerne bare får en side av historien, men uansett...). Det var da en for ikke så lenge siden om ei som hadde blitt mektig snurt fordi den fødende damen hadde banna litt - og mente de måtte be for å få tilgivelse eller noe sånt? *grøssegrøss* Herregud!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 5. februar 2011 #2085 Del Skrevet 5. februar 2011 God morgen! En fin helg for føding :happy: Esther Hun var så søt! Synes det var så kult at hun hadde tatt saken i egne hender og dratt til Stork-klinikken også. Å ha en jordmor man ikke liker må være ordentlig kjipt, men jeg mener å ha hørt at man har lov til å be om å få en annen hvis kjemien ikke er der? Sikkert i en av de andre sesongene av Jordmødrene jeg har hørt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 5. februar 2011 #2086 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Ja, det tror jeg på. Det hender jo og det er sånne skrikkhistorier i avisene (som jeg ikke klarer å ta helt for god fisk siden man gjerne bare får en side av historien, men uansett...). Det var da en for ikke så lenge siden om ei som hadde blitt mektig snurt fordi den fødende damen hadde banna litt - og mente de måtte be for å få tilgivelse eller noe sånt? *grøssegrøss* Dette leste jeg om! Det var på sunnmøre, der er de litt rare (i motsetning til oss nordmøringer). Helsetilsynet grep inn og fratok jordmora autorisasjonen! Den fødende sa "Satan så vondt eller noe", og jordmora sa hun heller burde påkalle Jesus. Endret 5. februar 2011 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #2087 Del Skrevet 5. februar 2011 God morgen! En fin helg for føding :happy: Esther Hun var så søt! Synes det var så kult at hun hadde tatt saken i egne hender og dratt til Stork-klinikken også. Å ha en jordmor man ikke liker må være ordentlig kjipt, men jeg mener å ha hørt at man har lov til å be om å få en annen hvis kjemien ikke er der? Sikkert i en av de andre sesongene av Jordmødrene jeg har hørt det.. Ja, man kan visst bytte! Heldigvis.... Dette leste jeg om! Det var på sunnmøre, der er de litt rare (i motsetning til oss nordmøringer). Helsetilsynet grep inn og fratok jordmora autorisasjonen! Den fødende sa "Satan så vondt eller noe", og jordmora sa hun heller burde påkalle Jesus. Bra hun er borte til vår kjære GUNS skal til pers!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. februar 2011 #2088 Del Skrevet 5. februar 2011 Det var på sunnmøre, der er de litt rare (i motsetning til oss nordmøringer). HEI!! Vi er ikke så rare Men ellers så var det ikke på mitt sykehus hun jobbet (heldigvis). Men jeg kjenner mange som vet hvem hun er, og det er jo bare helt forferdelig at en jordmor skal stå å fortelle en fødende hva hun får lov til å si og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. februar 2011 #2089 Del Skrevet 5. februar 2011 Er du her ennå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 5. februar 2011 #2090 Del Skrevet 5. februar 2011 HEI!! Vi er ikke så rare Men ellers så var det ikke på mitt sykehus hun jobbet (heldigvis). Men jeg kjenner mange som vet hvem hun er, og det er jo bare helt forferdelig at en jordmor skal stå å fortelle en fødende hva hun får lov til å si og ikke Neida, men litt rare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #2091 Del Skrevet 5. februar 2011 SLÅSSKAMP MELLOM NORD -OG SØRMØRINGENE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 5. februar 2011 #2092 Del Skrevet 5. februar 2011 SLÅSSKAMP MELLOM NORD -OG SØRMØRINGENE!! Nord- og sunnmøringene... Neida, bare litt vennlig nabokjekling. Det skal være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. februar 2011 #2093 Del Skrevet 5. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. februar 2011 #2094 Del Skrevet 5. februar 2011 Jada, vi er jo egentlig litt glad i hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. februar 2011 #2095 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har vokst opp med at vi liker sunnmøringene, og at det er romsdalingene vi skal hate. Jeg personlig hakke no' imot noen, egentlig. Ja, også før jeg glemmer det; FØD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. februar 2011 #2096 Del Skrevet 5. februar 2011 Helluuu Sequax! Hvordan går det på fødefronten? Fortsatt en knapp på 9. februar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 5. februar 2011 #2097 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har vokst opp med at vi liker sunnmøringene, og at det er romsdalingene vi skal hate. Jeg personlig hakke no' imot noen, egentlig. Ja, også før jeg glemmer det; FØD! Biologisk sett er jeg mer romsdaling enn nordmøring - men jeg hater ingen. Bare nærer opp under fordommene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. februar 2011 #2098 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er viktig, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2011 #2099 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvordan går det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 6. februar 2011 #2100 Del Skrevet 6. februar 2011 God morgen! Kanskje slosskampen mellom nord- og sunnmøringene i går var det som skulle til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå