KaDust Skrevet 4. februar 2011 #2061 Del Skrevet 4. februar 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. februar 2011 #2062 Del Skrevet 4. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. februar 2011 #2063 Del Skrevet 4. februar 2011 En time igjen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2064 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Da ser det ut som om fjerde februar også forblir fødeløs! Hmfr!! Og nå er fristen ute for ikveld, lille C! Nå må du pent vente til i morgen! Helst etter at mamma har spist frokost og drukket kaffen sin...:happy: Holder fortsatt en knapp på at du kommer den 9.februar... God kveld, KaDust og GUNS...! OG Hinata!! Endret 4. februar 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. februar 2011 #2065 Del Skrevet 4. februar 2011 Bedre lykke i morgen, Sequax! 5. februar er jo ikke en dum dato det heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2066 Del Skrevet 4. februar 2011 Bedre lykke i morgen, Sequax! 5. februar er jo ikke en dum dato det heller? I lige måde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. februar 2011 #2067 Del Skrevet 4. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2068 Del Skrevet 4. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2069 Del Skrevet 4. februar 2011 Forresten, I fødselsquinder: Har dere noen "fødeplan"? Jeg har tenkt til å bare ta det som det kommer...Men jeg vil helst ikke ha epidural, med mindre legene anbefaler det (f.eks etter veldig lang og hard åpningstid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. februar 2011 #2070 Del Skrevet 4. februar 2011 Forresten, I fødselsquinder: Har dere noen "fødeplan"? Jeg har tenkt til å bare ta det som det kommer...Men jeg vil helst ikke ha epidural, med mindre legene anbefaler det (f.eks etter veldig lang og hard åpningstid) Jeg har ingen plan.. Men jeg tenker som deg, at jeg vil ikke ha epidural med mindre de anbefaler det. Og jeg er ikke sikker på om jeg vil ha da en gang. Men jeg synes det er så vanskelig å vite når jeg ikke vet hva jeg går til Alle jeg har snakket med som har hatt en tur i badekaret under åpningsriene sier at det har vært som å komme til himmelen, så jeg vurderer det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2071 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har ingen plan.. Men jeg tenker som deg, at jeg vil ikke ha epidural med mindre de anbefaler det. Og jeg er ikke sikker på om jeg vil ha da en gang. Men jeg synes det er så vanskelig å vite når jeg ikke vet hva jeg går til Alle jeg har snakket med som har hatt en tur i badekaret under åpningsriene sier at det har vært som å komme til himmelen, så jeg vurderer det også. Jeg vil også i badekar under åpningsriene! Lurer på om det er noe alle fødende får tilbud om, eller må det bestilles på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. februar 2011 #2072 Del Skrevet 4. februar 2011 Her er det ihvertfall bare ene fødestuen som har badekar, så det er jo liksom første mann til mølla. Er den opptatt så kan jeg liksom ikke brase inn og ta den fra den stakkars dama som er der Men jeg tror du kan sende ønskebrev til føden da. Greia er jo bare at hvis det kommer ei ti minutter før deg som også har sendt brev med ønske om badekar, så får du jo det ikke. Så det er vel egentlig bare en sjanse man må ta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. februar 2011 #2073 Del Skrevet 4. februar 2011 Tror han kommer den 7. jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2011 #2074 Del Skrevet 5. februar 2011 *innom og ser om du ligger og føder* *hmmmm, nei* *tusler ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. februar 2011 #2075 Del Skrevet 5. februar 2011 Nå er du vel uthvilt nok til at C kan komme? God morgen Kvaksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. februar 2011 #2076 Del Skrevet 5. februar 2011 God morgen. På tide at lillemann kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 5. februar 2011 #2077 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har heller ingen konkret fødeplan. Ser for meg at epidural kan være deilig, men vil kjenne på smertene først. Jeg innbiller meg at rier er FORFERDELIG VONDT, så må finne ut om det er såå vondt som jeg innbiller meg at det er. Jeg skal i alle fall i badekaret i åpningstiden, det vil jeg virkelig, men utover det, så tar jeg det som det kommer. Håper jeg klarer å være like blid og positiv som Esther på Jordmødrene på NRK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. februar 2011 #2078 Del Skrevet 5. februar 2011 Håper jeg klarer å være like blid og positiv som Esther på Jordmødrene på NRK! Det er vi to om! For ei dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 5. februar 2011 #2079 Del Skrevet 5. februar 2011 Håper det finnes en jordmor som henne på sykehuset mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. februar 2011 #2080 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå