Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Ok, jenter, har et opplegg til dere:

1. Litt sent, men lag fødepizza, evt. føde-pitapizza, det er kjapt og greit, til kveldsmat.

2. Vask vinduer kl.10 i morgen tidlig

3. Iverksett brystvorterulling kl.12.30

4. Fød

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, jenter, har et opplegg til dere:

1. Litt sent, men lag fødepizza, evt. føde-pitapizza, det er kjapt og greit, til kveldsmat.

2. Vask vinduer kl.10 i morgen tidlig

3. Iverksett brystvorterulling kl.12.30

4. Fød

Det verste er at her er det virkelig noen vinduer som kunne trengt en vask... :sjenert:

Takk for opplegg, jeg liker spesielt punkt 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo min termindato, så da passer det fint at jeg også føder!

:5: Genialt! Dette blir spennandes dere! :nigo:

Takk for at du inkluderte meg der, kjenner at jeg blir litt paff hvis dere begge føder i morgen og jeg ikke gjør det! Let's all have a baby tomorrow :jepp:

:5: 3 fødsler på én dag! :hoppe: Jeg kommer til å gråte mye i morgen altså :fnise: Gledestårer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, uansett hvordan vi vrir og vender på det...:om noen dager er vi mødre alle tre...

:rodmer:

Ja, det har du helt rett i, Sequax! Gjelder bare å holde fokus på det, selv om det ser mørkt ut til tider. Godt at du holder motet oppe! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jenter, har et opplegg til dere:1. Litt sent, men lag fødepizza, evt. føde-pitapizza, det er kjapt og greit, til kveldsmat.2. Vask vinduer kl.10 i morgen tidlig3. Iverksett brystvorterulling kl.12.304. Fød

:skratte:

Jenter, uansett hvordan vi vrir og vender på det...:om noen dager er vi mødre alle tre... :rodmer:

ÅÅÅÅH :hjerte: :hjerte: :hjerte::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appifany: en liten advarsel:

Dagbøkene til GUNS, Blåmor og meg er muligens LITT hormonpreget om dagen...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbøkene til GUNS, Blåmor og meg er muligens LITT hormonpreget om dagen...:fnise:

Det er bra du advarer, Sequax :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Skjønner ikke hva du snakker om :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg skrev ikke innlegget av tvang, men av fri vilje! Jeg skal være forståelsesfull og ydmyk, jeg lover :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Hva har du i sykehusbaggen da? :nigo:

Masse klesskift til baby.... :sjenert: Bleier, våtservietter etc..og et par-tre t-skjorter til meg...:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det trenges nok ;)

Det er så koselig å være i gravidbøker, synes jeg... :sjenert: (har ingen planer selv, men det er bare fint å lese :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma sier at dere alle skal vente på meg, sånn at det er rettferdig for alle og sånn! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...