Sequax Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2021 Del Skrevet 3. februar 2011 Ok, jenter, har et opplegg til dere: 1. Litt sent, men lag fødepizza, evt. føde-pitapizza, det er kjapt og greit, til kveldsmat. 2. Vask vinduer kl.10 i morgen tidlig 3. Iverksett brystvorterulling kl.12.30 4. Fød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 #2022 Del Skrevet 3. februar 2011 Ok, jenter, har et opplegg til dere: 1. Litt sent, men lag fødepizza, evt. føde-pitapizza, det er kjapt og greit, til kveldsmat. 2. Vask vinduer kl.10 i morgen tidlig 3. Iverksett brystvorterulling kl.12.30 4. Fød Det verste er at her er det virkelig noen vinduer som kunne trengt en vask... Takk for opplegg, jeg liker spesielt punkt 4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2011 #2023 Del Skrevet 3. februar 2011 Men det er jo min termindato, så da passer det fint at jeg også føder! Genialt! Dette blir spennandes dere! Takk for at du inkluderte meg der, kjenner at jeg blir litt paff hvis dere begge føder i morgen og jeg ikke gjør det! Let's all have a baby tomorrow 3 fødsler på én dag! Jeg kommer til å gråte mye i morgen altså Gledestårer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 #2024 Del Skrevet 3. februar 2011 Jenter, uansett hvordan vi vrir og vender på det...:om noen dager er vi mødre alle tre... Ja, det har du helt rett i, Sequax! Gjelder bare å holde fokus på det, selv om det ser mørkt ut til tider. Godt at du holder motet oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. februar 2011 #2025 Del Skrevet 3. februar 2011 Oh, så spennende! Jeg vil og følge med... (sånn nesten litt i seneste laget, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2026 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei, Appifany!! i dagboka mi! Aldri for seint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. februar 2011 #2027 Del Skrevet 3. februar 2011 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #2028 Del Skrevet 3. februar 2011 Ok, jenter, har et opplegg til dere:1. Litt sent, men lag fødepizza, evt. føde-pitapizza, det er kjapt og greit, til kveldsmat.2. Vask vinduer kl.10 i morgen tidlig3. Iverksett brystvorterulling kl.12.304. Fød Jenter, uansett hvordan vi vrir og vender på det...:om noen dager er vi mødre alle tre... ÅÅÅÅH :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2029 Del Skrevet 3. februar 2011 Appifany: en liten advarsel: Dagbøkene til GUNS, Blåmor og meg er muligens LITT hormonpreget om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #2030 Del Skrevet 3. februar 2011 Appifany: en liten advarsel: Dagbøkene til GUNS, Blåmor og meg er muligens LITT hormonpreget om dagen... Det er bra du advarer, Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 #2031 Del Skrevet 3. februar 2011 Appifany: en liten advarsel: Dagbøkene til GUNS, Blåmor og meg er muligens LITT hormonpreget om dagen... Skjønner ikke hva du snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. februar 2011 #2032 Del Skrevet 3. februar 2011 Haha! Jeg skrev ikke innlegget av tvang, men av fri vilje! Jeg skal være forståelsesfull og ydmyk, jeg lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2033 Del Skrevet 3. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. februar 2011 #2034 Del Skrevet 3. februar 2011 Hva har du i sykehusbaggen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2035 Del Skrevet 3. februar 2011 Hva har du i sykehusbaggen da? Masse klesskift til baby.... Bleier, våtservietter etc..og et par-tre t-skjorter til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. februar 2011 #2036 Del Skrevet 3. februar 2011 Det trenges nok Det er så koselig å være i gravidbøker, synes jeg... (har ingen planer selv, men det er bare fint å lese ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. februar 2011 #2037 Del Skrevet 3. februar 2011 Ooooh Baby, baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2011 #2038 Del Skrevet 3. februar 2011 Herregud, dere tar av ... og så litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2011 #2039 Del Skrevet 3. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. februar 2011 #2040 Del Skrevet 3. februar 2011 Mamma sier at dere alle skal vente på meg, sånn at det er rettferdig for alle og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå