Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Også har jeg ny dagbok. Må spre det galde budskapet vettu. ;)

...det ser ut til at jeg fant opp en nytt ord? :klo:

Ligner på en sammenblanding av "gale" og "glade". Jaja, det kan jeg leve med. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Sønnen min har begynt å late som om han hoster! Ligger og "ehemehemehem"'er på stellebordet. Stemmeeksperimentering, gitt! :)

:happy:

Jeg har søkt på skole til høsten, og får vite om jeg kommer inn 20.juli....herreguuuuuud, så spennende! Gleder meg vilt, okke som, for nå begynner det å bli ensformig å gå her hjemme. Om jeg ikke kommer inn på bachelorstudiet jeg har søkt på, så har jeg søkt tre årsenheter også. Hele framtida mi vil utarte seg den 20.....*spentspentspent*

Håper dere alle har en fabelaktig uke så langt! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt på et språkstudie, Marmot! :) (er du fortsatt nysgjerrig, får du sende meg PM...:lur:)

I dag er det søndag og jeg er egentlig veldig trøtt...nå har jeg spist litt, kaffe står for tur, også skal jeg gå meg en skikkelig tur med baby og hund for å få litt blodgjennomstrømming i kroppen!

Har vaska ut av skapet under vasken i dag....Herrejemini får en salig blanding av søppel, flasker med kliss og støvhester! :daane:

Utrolig deilig å få gjort det; absolutt en jobb jeg kviet meg for!

*hente kaffe*

Har fått litt ånden over meg når det gjelder rydding: jeg kaster, kaster og kaster!! DEILIG!!!!! :ler:

Håper alle har en flott søndag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen! :vinke:

Al: ser du har bilde av Vanille som avatar! Har du spilt det nye Final Fantasy-spillet? Syns det egentlig begynte litt kjedelig...er jo bare battles, jo? Ingen gåter og oppgaver? Kommer det etterhvert, kanskje?

Håper dere alle har en god sommer! Jeg sitter med sommerfugler i magen og venter på opptakssvar den 20.juli...... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende å vente på svar, bare en ukes tid igjen! Krysser fingrene for at du får svaret du ønsker. :duskedame:

Håper alt står bra til med deg og familien! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med skoleopptaket! Venter spent jeg også. :hoppe:

Takk!! Skikkelig nedtelling, nå! :daane:

Kjempespennende å vente på svar, bare en ukes tid igjen! Krysser fingrene for at du får svaret du ønsker. :duskedame:

Håper alt står bra til med deg og familien! :klem:

Takk, Kokos! Ja, det er veeeeldig spennende...

Alt er bra med oss! Hvordan står det til med Kokosfamilien, da? :klem: C er glad i gavene fra deg! :jepp: (og jeg også!)

:duskedame:

Oh, yeah!! :jepp:

Å, jeg har ikke spilt det :sjenert: Men kanskje i løpet av sommeren? :hoppe:

Å, snart opptak! :hoppe:

Skal spille litt videre for å se om det tar seg opp...utrolig god grafikk; HD-spill!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nettopp noen på Facebook som har fått svar på søknad om studieplass, så jeg tenkte umiddelbart på deg!

Krysser fortsatt fingrene for at du får svaret du vil ha!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og oppdaterer meg. Er ikke så flink til det om dagene... :sjenert:

Ikke lenge igjen til den 20. nå!!! :bond::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg som en taper, nå... Kom ikke inn på noenting. Kravet for å komme inn på førsteønsket var 43,7 i fjor og over 49 i år...jeg mangler ca. 5 poeng på å komme inn. Årsstudiene var det enda høyere krav på...:sukk:

Jeg håper det er noe på restetorget, da...

Noen som vet hvordan man søker til enkeltemner, og hvor mange man kan ta..?

Nei, får vel bare bruke dette året på å forbedre karakterer, skjønner jeg...mye som kan gjøres; var så drittlei skole på vgs, og karakterene speiler dette.

Skikkelig skuffa............ :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det var leit Sequax!! :( men du er langt fra noen taper, det er uflaks at poenggrensen har steget så mye!

Krysser fingrene for restetorget eller ventelista! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det var leit Sequax!! :( men du er langt fra noen taper, det er uflaks at poenggrensen har steget så mye!

Krysser fingrene for restetorget eller ventelista! :klem:

Syns det egentlig er litt rart at poenggrensa kan variere så mye...hvordan skal man da få "sikra" seg? Hmfr. :kjefte:

Takk, Gaby...:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så utrolig leit å høre :tristbla: Har du fått plass på venteliste sånn at det er mulighet for at du kommer inn senere?

Du hadde virkelig fortjent å komme inn der du ville, så dette synes jeg var blodig urettferdig. :troest:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...