Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Joda, han kan godt komme på natten...men da får jeg begynne å få rier på kvelden og innlosjere meg trygt og godt på sykehuset! Skal ikke ha noe av at vannet går midt på natta og hui og hast med trøtte tryner innover...;)

:fnise: Det viktigste er vel at de kommer! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og tror at turen til sykehuset blir på natta, men det gjør meg ingenting om det skjer på dagen så jeg ikke ser ut som Karius på hodet. Selv om jeg tviler på at det er det jeg kommer til å tenke på. Som du sier, GUNS, det viktigste er jo at de kommer, men det regner jeg jo liksom med at de gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tror at turen til sykehuset blir på natta, men det gjør meg ingenting om det skjer på dagen så jeg ikke ser ut som Karius på hodet. Selv om jeg tviler på at det er det jeg kommer til å tenke på. Som du sier, GUNS, det viktigste er jo at de kommer, men det regner jeg jo liksom med at de gjør...

Oi, Bluey! Du er jo to dager unna termindato, bare!! :blink:

Jeg har sinnsykt nedpress nå....om dette fortsetter så føder jeg først!! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Bluey! Du er jo to dager unna termindato, bare!! :blink:

Jeg har sinnsykt nedpress nå....om dette fortsetter så føder jeg først!! :blink:

Det får du ikke lov til, og det vet du! :regler: Har hatt mye nedpress jeg også, men det har dessverre ikke ført til noe hos meg, men det kan jo hende at det gjør det hos deg, da!

Har nok enda noen dager igjen til termindato, men det er amerikansk ticker, og de regner svangerskapet til akkurat 40 uker, mens i Norge regner de 40+2. Så termindato er 1.feb, men jeg er 40 uker på søndag. Herregud, 40 uker, det er nesten et år det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du ikke lov til, og det vet du! :regler: Har hatt mye nedpress jeg også, men det har dessverre ikke ført til noe hos meg, men det kan jo hende at det gjør det hos deg, da!

Har nok enda noen dager igjen til termindato, men det er amerikansk ticker, og de regner svangerskapet til akkurat 40 uker, mens i Norge regner de 40+2. Så termindato er 1.feb, men jeg er 40 uker på søndag. Herregud, 40 uker, det er nesten et år det!

Joooo! Nå føder jeg!! :overrasket:

;) Neida...venter til i morgen etter at vi har sovet ut, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førte dette nedpresset ditt til noe, eller? :lur:

Edit: hva skjer med smileyene? Flere som har skiftet navn tydeligvis... :kjefte:

Endret av Blåmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag, alle sammen! :vinke:

Blåmor: Neida...nedpresset har ikke ført til noe videre spennende enda...Han er sliten idag etter gårsdagens styr, så sovende baby i magen...:sove:

Det er faktisk mange ikoner som har bytta navn, av en eller annen grunn. Ikke at man får beskjed om noe på dette forumet...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var riktig! :jepp:

Hei på dere, alle sammen!

Bare bra her...litt lei av å være tung og høygravid...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God søndagskveld, alle sammen! :vinke::klem:

(Over til Blåmor og GUNS for å sjekke om dem har trøkka ut en liten en eller ikke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...