Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Kanskje det ikke var slimproppdel i det hele tatt, jenter! Vi får se hva som skjer framover; det har iallefall ikke vært noe mer slim å spore enda...

Men: jeg lurer på om magen min har dettet ned? Den virker lavere, men jeg er jammen ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig at den gjør det på denne tiden. Min datt ned over natta rett og slett. Var hos legen 6.jan og da lå mini fortsatt høyt oppe, men dagen etter hadde han sunket ned. Så det er ikke umulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...det er noe annerledes i gjære, hvertfall! Fått litt vondt på hver side av magen nederst, også...Veldig spent på om hodet er festet, for egentlig kjennes det ut som om hodet hans ligger nederst til høyre i magen...Hmmm...Skal til jordmor på torsdag, så da får vi høre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, spennende........lenge siden jeg ventet mitt første barn, så gikk det noen år så kom nr 2, og nr 3.

Jada, jeg vet hva du går til :)

Gled deg og lykke til :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, spennende........lenge siden jeg ventet mitt første barn, så gikk det noen år så kom nr 2, og nr 3.

Jada, jeg vet hva du går til :)

Gled deg og lykke til :):klem:

Takk for det, Lalle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...er det sånn at det ikke finnes TVIL om når magen synker ned? :klø: Jeg veit neimen ikke helt, altså! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn opplever ikke jeg det i det hele tatt. Jeg synes absolutt at det var tvil! I blant synes jeg til og med at magen har gått opp igjen, men jeg begynte å få mye mer nedpress etter at han sank, i tillegg føltes det lettere å puste, fordi sparkene/bevegelsene ikke gikk så langt oppi som tidligere. Men han dytter fremdeles høyt opp. Ikke så jeg enormt stor forskjell selv heller, det er nok enklere for dem som ikke ser deg så ofte. Dessuten trenger visstnok ikke magen å synke så enormt mye heller, men på noen er det veldig tydelig. Så jeg skjønner tankegangen din godt, og har vært mye usikker, og er det fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen, slimproppen! :hoppe: :hoppe:

Nå haster det med sladrings, altså. ;):erter:

(Det er ikke sykt at jeg vet hva slimpropp er, sant? Sant?!)

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn opplever ikke jeg det i det hele tatt. Jeg synes absolutt at det var tvil! I blant synes jeg til og med at magen har gått opp igjen, men jeg begynte å få mye mer nedpress etter at han sank, i tillegg føltes det lettere å puste, fordi sparkene/bevegelsene ikke gikk så langt oppi som tidligere. Men han dytter fremdeles høyt opp. Ikke så jeg enormt stor forskjell selv heller, det er nok enklere for dem som ikke ser deg så ofte. Dessuten trenger visstnok ikke magen å synke så enormt mye heller, men på noen er det veldig tydelig. Så jeg skjønner tankegangen din godt, og har vært mye usikker, og er det fremdeles.

Puh! Bra det ikke bare er meg! ;)

Slimproppen, slimproppen! :hoppe: :hoppe:

Nå haster det med sladrings, altså. ;):erter:

(Det er ikke sykt at jeg vet hva slimpropp er, sant? Sant?!)

:ler: Tror du er verpesjuk, jeg, HØNA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tror du er verpesjuk, jeg, HØNA!!

Æh. Nei. Altså, jeg kunne godt fått en sånn derre greie. Men jeg vet ikke heelt om jeg har lyst til å være gravid og løpe på do konstant og revne til stadighet og sånn. :klø:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig individuelt jeg altså. For hos meg var det ikke tvil i det hele tatt! Det skjedde over natta, og ALLE kommenterte det dagen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GUNS: det er vel med dette som ALT ANNET ( :kjefte: ) i graviditeten; uendelige variasjoner....:dåne:

Wind: Jeg ha'kke revna til stadighet enda, assa....:rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Ikke? Henger puppene sånn ca på plass også, kanskje? Dunker ikke i knærne når du går?

Føler kanskje at jeg har misforstått noe ang. gravididet... Hva kan det være.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Ikke? Henger puppene sånn ca på plass også, kanskje? Dunker ikke i knærne når du går?

Føler kanskje at jeg har misforstått noe ang. gravididet... Hva kan det være.. :klø:

:ler:

Nei, puppene er deilige og svulmende med et blått spindelvev av blodårer i sikksakkmønster....Yummy! Etter amminga blir vel puppene en tanke slappere, tror jeg....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig er det totalt bortkastet å drive på å sammenligne seg selv med alle andre gravide, for det er jo aldri likt uansett. Har lest en tråd i dag med hva som er nyttig å kjøpe til baby og hva man ikke trengs, og det spriker jo like mye der hva folk har følt som nødvendig som det gjør i symptomer og alt annet vi sammenligner.

Jeg har forøvrig heller ikke revna til stadighet, heldigvis! Au au au :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke sant? Her prøver en gravid stakkar å skaffe seg erfaringer, men neeeeeeida...alle er heeeelt forskjellige.....

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er enda mer morsomt er vel at om dere blir gravide enda en gang, så er det ikke sikkert det svangerskapet blir likt som dette. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å sammenligne med seg selv en gang, for neste svangerskap kan jo bli helt annerledes! Ska'kke være enkelt, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...