Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1441 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Eller Hannah Montana? (okei, ja, jeg er i skikkelig mobbehumør i dag) Mye bra musikk der, ja!! Altså på Almost Famous!! Frekkas! Iron Maiden, Opeth, Marillion, Bloodbath, div. operaer, Franz Liszt, Jan Johansson, Dan Swanö.. Å, DE nymotens karene, ja...... Endret 15. januar 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #1442 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg sa ikke at de var nymotens. Bare at de ikke spiller gammel-musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1443 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg sa ikke at de var nymotens. Bare at de ikke spiller gammel-musikk. Og definisjonen på gammel-musikk er..? Er ikke akkurat Ole Ivars jeg hører på jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 #1444 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Åh, som jeg elsker den filmen. (Almost Famous, ikke Hannah Montana ) Og musikken gjør den jo bare tusen ganger bedre. Har du sett The Boat That Rocked? Det er også en musikkfilm med handling fra 60-70-tallet, og et dritbra soundtrack. Spiller ikke Iron Maiden gammelmusikk? Nei, nå har jeg jo aldri...de er jo likestilt med Rolling Stones, Bob Dylan og Bruce Springsteen i mine ører. Altså, gammelmannsrock. Endret 15. januar 2011 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1445 Del Skrevet 15. januar 2011 Åh, som jeg elsker den filmen. (Almost Famous, ikke Hannah Montana ) Og musikken gjør den jo bare tusen ganger bedre. Har du sett The Boat That Rocked? Det er også en musikkfilm med handling fra 60-70-tallet, og et dritbra soundtrack. Spiller ikke Iron Maiden gammelmusikk? Nei, nå har jeg jo aldri...de er jo likestilt med Rolling Stones, Bob Dylan og Bruce Springsteen i mine ører. Altså, gammelmannsrock. Iron Maiden er GÆMLIS definert!! Stones, Dylan og andre 60-70-tallshelter er jo bare heilmax!! Spesielt glad i the Doors, Creedence, the Animals og seffer'n The Beatles!! Nei, har ikke sett The Boat That Rocked!! Anbefales? Elsker imidlertid Hair! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #1446 Del Skrevet 15. januar 2011 Og definisjonen på gammel-musikk er..? :huh:Er ikke akkurat Ole Ivars jeg hører på jeg heller! Musikk som kun eldre mennesker ( ) hører på. Spiller ikke Iron Maiden gammelmusikk? Nei, nå har jeg jo aldri...de er jo likestilt med Rolling Stones, Bob Dylan og Bruce Springsteen i mine ører. Altså, gammelmannsrock. Det er jo metal, da. Heavy Metal. Og bra. Og så er det ikke bare gamliser som hører på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1447 Del Skrevet 15. januar 2011 Musikk som kun eldre mennesker ( ) hører på. Det er jo metal, da. Heavy Metal. Og bra. Og så er det ikke bare gamliser som hører på det. Iron er melodisk metall...Den Dårlige Vibratos Kongeband!!!! Da er jeg GÆMLIS, og stolt av det! Pass deg så jeg ikke knipser deg vekk, lille barnerumpeinsekt! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #1448 Del Skrevet 15. januar 2011 Er du frekk med IM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1449 Del Skrevet 15. januar 2011 Er du frekk med IM? Yes, ma'am! Iron suger LUT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #1450 Del Skrevet 15. januar 2011 Natriumhydroksid, mener du vel. Ikke si det, da. Jeg liker dem skikkelig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 #1451 Del Skrevet 15. januar 2011 Heeelt uenig at Iron Maiden er melodisk metal. Jeg liker nemlig melodisk metal, og jeg liker IKKE Iron Maiden. Så det så. Jeg forventer jo selvsagt at alle er enig med meg, og har akkurat den samme musikksmaken som jeg har. The Boat That Rocked anbefales på det høyeste, ja. Tror også den går under navnet Pirate Radio dersom du ikke finner den første tittelen. Britisk komedie på sitt beste. Bill Nighy. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1452 Del Skrevet 15. januar 2011 IM er i samme båt som Avenged Sevenfold, Dragonforce, Avantasia etc...bare i en eldre utgave!! Har skrevet meg tittelen på filmen bak øret! Wind: Da hører du på Irons skingrende vibrato, så koser jeg meg med gæmlismusikken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1453 Del Skrevet 15. januar 2011 JUMPIN' JACK FLAAAAAAASH IT'S A GAS GAS GAAAAAAAAS!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 #1454 Del Skrevet 15. januar 2011 Mine favoritter: og Årh, det er så bra at jeg får helt vondt inni meg. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #1455 Del Skrevet 15. januar 2011 IM er i samme båt som Avenged Sevenfold, Dragonforce, Avantasia etc...bare i en eldre utgave!! Har skrevet meg tittelen på filmen bak øret! Wind: Da hører du på Irons skingrende vibrato, så koser jeg meg med gæmlismusikken min! Menneh, du. Det er IKKE det samme. Dragonforce og Avantasia er power metal (ikke noe galt i det), og Avenged Sevenfold er..øh.. rock.. og absolutt ikke musikk jeg liker å høre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1456 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Bra saker! Her er noe jeg tror vil falle i smak: ( for Belle iallefall ) Endret 15. januar 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1457 Del Skrevet 15. januar 2011 Menneh, du. Det er IKKE det samme. Dragonforce og Avantasia er power metal (ikke noe galt i det), og Avenged Sevenfold er..øh.. rock.. og absolutt ikke musikk jeg liker å høre på! Definisjonsspørsmål!! Alle metalband med skingrende vibratostemmevokalist er melodisk metall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #1458 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei, det er det ikke. Det er så mye elendig musikk der ute at jeg faktisk blir fornærmet når du sier det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #1459 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei, det er det ikke. Det er så mye elendig musikk der ute at jeg faktisk blir fornærmet når du sier det der. HEY!! LIGHTEN UP!! IT' SATURDAY NIGHT!! Du liker IM, og da har jeg fått det inntrykket jeg trenger av musikksmaken din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 #1460 Del Skrevet 15. januar 2011 Åh, den sangen der var jo fantastisk bra. Og et band jeg aldri har hørt om engang. Det liker musikksnobben i meg. :happy: De skal jeg definitivt høre mer av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå