Småkjekset Skrevet 24. desember 2010 #1281 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. desember 2010 #1282 Del Skrevet 24. desember 2010 Ønsker deg en riktig god jul til deg, lille minien og resten av familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. desember 2010 #1283 Del Skrevet 26. desember 2010 God jul! Har den infridd forventingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #1284 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår, alle sammen!! Nå er Dine igang med fødsel og Jesse har fått ei lita prinsesse...er ikke lenge før Cypress, Becky og jeg popper også! Håper alle har hatt en deilig høytid og er fulle av pepp for det nye året? Om noen dager får jeg resultatet på matteeksamen...og 2011 planlegges deretter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. januar 2011 #1285 Del Skrevet 2. januar 2011 JAMMENHERREGUDDUHARJOBAREENMÅNEDIGJENJO!?! :dåne: Åssen i helv*** gikk det så fort? Godd nyttår, superkvaksen! Krysser fingre for matteresultatene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 2. januar 2011 #1286 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår, Sequax! Tenk at nå er vi inne i året som vi skal bli mammaer :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #1287 Del Skrevet 3. januar 2011 JAMMENHERREGUDDUHARJOBAREENMÅNEDIGJENJO!?! :dåne: Åssen i helv*** gikk det så fort? Godd nyttår, superkvaksen! Krysser fingre for matteresultatene dine! Tro du meg: det går absolutt ikke fort lenger! Det går saaaaakte og jeg er tuuuuuuuung.....:dåne: Sensuren faller i morgen! Godt nyttår, Sequax! Tenk at nå er vi inne i året som vi skal bli mammaer :rødme: Tenk på det! Skal bli deilig å få'n ut...er du ikke enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. januar 2011 #1288 Del Skrevet 4. januar 2011 Åh, nå er jeg spent på hvordan det gikk på matteeksamen!!! *krysser fingrer, tær, værhår og alt som er* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. januar 2011 #1289 Del Skrevet 4. januar 2011 *krysser også ivrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. januar 2011 #1290 Del Skrevet 4. januar 2011 Her krysses faktisk fire par fingre, fire par tær og fire par...øh...værhår. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. januar 2011 #1291 Del Skrevet 4. januar 2011 Boken din hadde falt ut av mine innlegg, og det går jo ikke an, nå som det begynner å snart bli spennende her! Håper nyttårsfeiringen har vært fin, og ikke minst at resultatet på matteeksamen er bra!! Ser du skriver at du begynner å føle deg tung og lei.. Jeg skulle nesten ønske jeg gjorde det samme selv, for da ville jeg kanskje bli mer klar for det som snart skal skje... Det er litt skummelt dette syns jeg!! Tenk at det snart kommer ut en liten baby!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. januar 2011 #1292 Del Skrevet 4. januar 2011 Håper resultatet fra matteeksmen er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 4. januar 2011 #1293 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg er så klar, så klar, gleder meg vanvittig til å få han ut, for nå er jeg helt ærlig ganske så lei av å være gravid, selv om jeg ikke ville vært opplevelsen foruten. Ser du venter på matteresultater, jeg sitter og leser til eksamen, men har egentlig gitt opp, for jeg skjønner ingenting, så da er KG mye bedre. Skjønner ikke hvordan dette skal gå, jeg vil bare bli ferdig med det og gå i gang med å nyte permisjon (det vil si venteventeventevente). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1294 Del Skrevet 4. januar 2011 God kveld, jenter! Da har jeg fått vite.......at jeg får vite resultatet av matteeksamen på torsdag etter kl. 14.00......Stay tuned! Er nok mer enig med Blåmor enn Cypress La det gå fort, fort, fort så jeg får møtt min lille sønn snart!!! Takk for krysninger av fingre, tær og værhår (!)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. januar 2011 #1295 Del Skrevet 4. januar 2011 Enn å utsette oss for sånne pinsler. Bank skulle de ha hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. januar 2011 #1296 Del Skrevet 5. januar 2011 HEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. januar 2011 #1297 Del Skrevet 5. januar 2011 men i svarte...!? Møkkaeksamensfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. januar 2011 #1298 Del Skrevet 5. januar 2011 Krysser alt jeg eier og har for at eksamen har gått bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1299 Del Skrevet 5. januar 2011 Enn å utsette oss for sånne pinsler. Bank skulle de ha hatt. Om resultatet er dårlig så får de seg en på tygga! HEI! Hei, snuppa! men i svarte...!? Møkkaeksamensfolk! I know..... Krysser alt jeg eier og har for at eksamen har gått bra Takk, søte deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1300 Del Skrevet 5. januar 2011 35 uker idag..... Da er det MAKS 7 uker til han kommer...Termindato er 11.02.11....Noen som vil tippe? Hadde jo vært utrolig søtt med en valentinssønn, da...:rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå