Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, bare bra! :)

Har vært på UL for å sjekke om morkaka hadde trukket seg opp, og det hadde den! Så nå ser det ut til at det blir naturlig fødsel! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :jepp:

Jeg hadde vært livredd, jeg, men.. Har troen på deg. :nigo:

Jeg var egentlig redd for at det skulle bli keisersnitt....:redd: Jeg takler ikke å bli skåret i...:sjenert: Jeg er mer bekymra for å få veneflon i hånda enn å føde! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Da er det jo veldig bra at det ser ut til å bli naturlig fødsel. :jepp:

Ja...han ligger forresten med hodet ned og veier rundt 2300 gram! :hjerter_rundt:

Vi fikk se med egne øyne at det var en gutt, forresten! Så noen bittesmå ballerusker...:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå :rødme: ballerusker :fnise:

Jeg gleder meg til å føde, jeg! Skal bli interessant å få testet urkreftene. Stiller ingen garanti for at jeg ikke roper på epiduralen underveis, men det er jo lov :ler:

Må bare forte meg å bli gravid først :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke planer om å bli gravid engang, og har allerde bestemt at jeg tar gjerne 14 doser epidural, thankyouverymuch!

Også ballerusker, da! :fnise:

Håper du får en fin kveld, Kvaksen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå :rødme: ballerusker :fnise:

Jeg gleder meg til å føde, jeg! Skal bli interessant å få testet urkreftene. Stiller ingen garanti for at jeg ikke roper på epiduralen underveis, men det er jo lov :ler:

Må bare forte meg å bli gravid først :roll:

Jeg føler det akkurat som deg! :jepp: Da jeg har angst for sprøyter, men ikke for å trøkke en 3-4 kgs klump ut av et hull på str. med ei krone, kommer jeg til å be om lystgass i første omgang...

Jeg grisegruer meg til å føde, jeg. :sjenert:

Gjør du? Det går jo kjempebra! :troest: Husk at dette er hva vi kvinner er skapt til å gjøre! :)

jeg har ikke planer om å bli gravid engang, og har allerde bestemt at jeg tar gjerne 14 doser epidural, thankyouverymuch!

Også ballerusker, da! :fnise:

Håper du får en fin kveld, Kvaksen :klemmer:

God kveld til deg også, Pingen!

Hilsen Mama d'ballerui

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for en liten gutt Seqaux :hjerte:

Håper du får en riktig god helg og koser deg masse. Tenk, 3. søndag i advent i morgen allerede...

God helg da! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk! :blush:

Har du hatt en fin helg? Jeg har hatt en skikkelig avslappende, spille-PS3spill-helg med samboeren...Mye som skulle ha vært gjort i helga.......men så ble det med spilling og godterispising isteden....:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ratt omvendt. Vi pleier og ha spillehelger, men siden vi bestemte oss for å pakke ut av de siste eskene på fredag og skulle ha besøk av mine foreldre på søndag så ble det rydding og vasking på høyt nivå :ler: Var helt greit da :jepp:

Avslappningshelger er deilig, får ikke slappet av før jeg har ferie jeg nå. Tentamner hele uka og jobbhelg. Men på mandag, da skal jeg slappe av da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...