Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, O'Hara!

Det er nok du og ikke jeg som må sjekkes nøye opp i disse dager! :fnise:

Ingen tegn på at Tøtta er på vei, nei...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Her er lille skatten min med solbriller! Og her er den med julesigaren! "

:skratte: Er det mulig!! Haha!

Jeg har sett morkaker på fødselsfilmer, og YACK jeg vil ikke se min i allefall :overrasket: Det er noe med mønsteret som jeg syns er helt ufyselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, god kveld :)

Sov nettopp to timer på sofaen, med laptoppen på fanget og tråden din oppe :ler: Så spennende bok har du liksom, neida..

Dessuten synes jeg dere er litt ekle her altså, morkakejulekort? :hakeslepp::ler:

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æææææsj ææææsj ja! :spy:

Åreknuter og hudsykdommer og brannskader og sånt ekke no for meg :fnise: Holdt på å spy da jeg så bildet av hun jenta som hadde fått masse brennmaneter på seg for litt siden :overrasket:

:spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, tullejenter! :)

Her har morkakediskusjonen fortsatt, skjønner jeg?

Ellers begynner det så smått å gå opp for meg at jeg skal føde om ca. 10 uker...:overrasket:

Sprøtt....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Inwe! :vinke:

Nei, det kommer til å gå sååååå fort!! :nigo:

Gleder meg til han er ute av kroppen min, for dette er mer en lovlig weird, altså....en liten kropp som snur seg, sparker og hikker....:overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veeeldig! :)

Hellandussen....så innmari søt en liten blåmeis som blåser opp fjærdrakta si er....:rødme: Sitter og ser på fuglekompisene mine på mater'n utenfor vinduet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hang opp meisekuler, men det kommer ikke en eneste meis :sukk:

Flyr ikke meisen opp i 4 etage kanskje? :klø: Siden jeg har den på verandaen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan ikke se at det skulle være noe problem for meisen, men er det lenge siden du hang opp bollene? Tar gjerne flere uker før de begynner å bruke et nytt matsted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå jeg bare elsker fugler! :rødme: Ønsker meg en liten hage, sånn at jeg kan ha fuglemat ute! Klistre den på vinduet i 5. etasje midt i sentrum funker nok ikke like bra :ler: Men det pleier å sitte noen måser og kråker på taket på nabobygget, da. Jei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God...natt, alle søte KG-jenter! :)

Har dagbokgjengen "min" lagt seg hele hurven? Kjenner jeg begynner å bli småtrøtt jeg også! :sove:

Å, så Paranormal Activity 2 idag...den var såååå skummel og spennende!!! Noen som har sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...