Sequax Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1161 Skrevet 29. november 2010 Jeg kjøpte også den boken da vi fant ut at vi ventet barn og tror den skal bli spennende å ha fremover Yes, her er det juletre ganske så tidlig på oss da.. Vi begynte med det da vi var studenter og satt mye hjemme og leste i desember og så har vi bare fortsatt med det.. Og i år er jo det ekstra koselig for meg også - i og med at jeg er sykmeldt og går ut i mammaperm om to uker, så får jeg kost meg masse med å se på det Koselig! :happy: Hvorfor er du sykmeldt? Bekkenet?
Dine Skrevet 29. november 2010 #1162 Skrevet 29. november 2010 Ryggproblemer.. Fikk det etter innleggelse på sykehus pga nyrestein.. Klarte ikke å sitte eller gå på 1 mnd, så ingen vits å jobbe da.. Hadde ikke vært mulig, når jeg ikke klarte å komme meg på do engang.. Men nå begynner jeg å bli bedre heldigvis - selv om ting er mye tyngre og jeg er tregere.. Bedre i ryggen hjelper masse
Sequax Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1163 Skrevet 29. november 2010 Uff, så vondt! Bra du er bedre, da! Jeg er også en skikkelig treiging for tiden...går som ei gammal gås!
Dine Skrevet 29. november 2010 #1164 Skrevet 29. november 2010 Man gjør fort det mot slutten har jeg forstått Men det er heldigvis snart over - vi er jo godt på vei vil jeg si, hehe.
Pingting Skrevet 29. november 2010 #1165 Skrevet 29. november 2010 HAHAHA! Jeg visste det var en grunn til att vi kaller deg kvaksen! Fra nå av skal du hete Kvakksen. Uff, den var slem. Og ikke veldig seriøs. Har du veldig vondt eller, eller har ledd og slikt bare blitt stive og fæle?
Sequax Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1166 Skrevet 29. november 2010 Man gjør fort det mot slutten har jeg forstått Men det er heldigvis snart over - vi er jo godt på vei vil jeg si, hehe. Ja...heldigvis! Gleder meg til å ha kroppen for meg selv igjen! HAHAHA! Jeg visste det var en grunn til att vi kaller deg kvaksen! Fra nå av skal du hete Kvakksen. Uff, den var slem. Og ikke veldig seriøs. Har du veldig vondt eller, eller har ledd og slikt bare blitt stive og fæle? Neida, jeg har ikke veldig vondt; blir stiv når jeg går også er det et helvete å snu seg i senga om natta....Ellers kvakker jeg som før!
Dine Skrevet 29. november 2010 #1167 Skrevet 29. november 2010 Skal bli godt å eie kroppen sin igjen Det er det jeg gleder meg mest til ift å ikke være gravid mer. Men ellers er det jo veldig koselig å kjenne han bevege seg der inne Ha en flott dag Seqaux
Sequax Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1168 Skrevet 29. november 2010 Skal bli godt å eie kroppen sin igjen Det er det jeg gleder meg mest til ift å ikke være gravid mer. Men ellers er det jo veldig koselig å kjenne han bevege seg der inne Ha en flott dag Seqaux Enig! Ha en knakandes god dag, du også, Dine!
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 #1170 Skrevet 29. november 2010 Håper du får en flott mandagsettermiddag og kveld
Wind Skrevet 30. november 2010 #1171 Skrevet 30. november 2010 Hei, kvaksen. Ser du har fått litt pes i en tråd her i går.
Sequax Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1172 Skrevet 30. november 2010 Hei! Ja, den "avvik"-tråden? Herregud...Typisk at nordmenn skal være "moralens voktere"...
Wind Skrevet 30. november 2010 #1173 Skrevet 30. november 2010 (endret) Den, ja. Ser begge sidene av saken veldig godt, egentlig. Tror det de reagerer mest på er at du tilsynelatende ikke synes andre ting kan være verre. Men deg om det. Hva skal du i dag? Endret 30. november 2010 av Wind
Sequax Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1174 Skrevet 30. november 2010 Den, ja. Ser begge sidene av saken veldig godt, egentlig. Tror det de reagerer mest på er at du tilsynelatende ikke synes andre ting kan være verre. Men deg om det. Hva skal du i dag? For meg er egentlig et avvik et avvik...Syns det hadde vært helt grusomt å oppdage både det ene og det andre, og å gradere avvikene blir helt feil for meg. Jeg har ingen planer! Blir vel å sitte her på KG og lese litt bok....vaske stuegulvet ( kanskje...? ) Hva med deg? Er du på skolen?
Wind Skrevet 30. november 2010 #1175 Skrevet 30. november 2010 Jeg sto nettopp opp, jeg. Skikkelig idiotisk av meg, og du skal tro jeg var sint da jeg så på klokken og så at den var ett. Så jeg skal få i meg noe frokost, tror jeg, og så begynne å lese. Frister IKKE. Spesielt ikke siden jeg burde begynne på helvetesfaget, som jeg absolutt ikke har kontroll på, og som det bare er en uke og tre dager til jeg skal ha eksamen i. Likte den "kanskje"n! Stemmer for at du koser deg, jeg.
Sequax Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1176 Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg sto nettopp opp, jeg. Skikkelig idiotisk av meg, og du skal tro jeg var sint da jeg så på klokken og så at den var ett. Så jeg skal få i meg noe frokost, tror jeg, og så begynne å lese. Frister IKKE. Spesielt ikke siden jeg burde begynne på helvetesfaget, som jeg absolutt ikke har kontroll på, og som det bare er en uke og tre dager til jeg skal ha eksamen i. Likte den "kanskje"n! Stemmer for at du koser deg, jeg. Å, hjelp! HELVETESFAG vet jeg alt om! Hva er verstingen? Hvor mange eksamener har du nå før jul? Jeg skal hvertfall styre unna matteeksamen og graviditet neste gang...han ble jo helt propell av mamma sitt adrenalin! Endret 30. november 2010 av Sequax
Wind Skrevet 30. november 2010 #1177 Skrevet 30. november 2010 Du hører på navnet at det er ille: Cellebiologi, molekylærbiologi og genetikk :dåne: Jeg har tre. Første nå på fredag, og så de to fredagene som følger. Ja, jeg slipper i alle fall en propell i magen.
Sequax Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1178 Skrevet 30. november 2010 Så du har cellebiologieksamen nå på fredag? Det hørtes ut som fag jeg absolutt ikke ville ha studert, ja! Hva er de to neste eksamenene, da?
Wind Skrevet 30. november 2010 #1179 Skrevet 30. november 2010 Nei, neste fredag, den 10.. Nå på fredag har jeg statistikk (som er alt for enkelt, så jeg leser alt for lite.. ), og så har jeg Hematologi og hemostase (blodsykdommer og koagulasjon) den 17. desember.
Sequax Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1180 Skrevet 30. november 2010 Jeg fikk statistikkoppgaver på eksamen....bare synd at tidsnøden gjorde at jeg glemte å regne ut gjennomsnittet...jeg bare satte opp tabellen... Så: Statistikk på fredag - Cellebiologi den 10ende - Blodgreier den 17ende. Skal du bli lege, forresten? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå