Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Jeg har tro på at du har klart den, det kan da ikke være så vanskelig å stå. Matte er heldigvis noe jeg forstår, naturfag sliter jeg mer med :sukk:

Kommer forresten med gulerotkake til deg, bare å forsyne seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tro på at du har klart den, det kan da ikke være så vanskelig å stå. Matte er heldigvis noe jeg forstår, naturfag sliter jeg mer med :sukk:

Kommer forresten med gulerotkake til deg, bare å forsyne seg :)

Jo...for enkelte er det veldig vanskelig å stå...:sukk: Jeg har veldig, veldig liten matteforståelse...men jeg jobber med saken! :jepp:

Takk for kaka! Nammenam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, men jeg trodde liksom man omtrent bare kunne skrive navnet sitt for å få en ståkarakter :klø: Det er vel kanskje ikke så lett lenger :sjenert:

Kjenner jeg gruer meg litt til mine 10 eksamner i mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 10!

Jeg har kommet over sjokket egentlig, men tror nok jeg kommer til å være dø for omverdnen i mai gitt.. Ingen jobb, ingen KG.. også må jeg kanskje be sambo sove hos sin mor noen dager. Jeg kommer til å bli ensom :sukk:

bra det er lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag, alle sammen! :vinke:

Inwe: Nei...du kan definitivt ikke bare skrive navnet ditt for å stå...om det er planen din for de ti eksamenene dine i mai, foreslår jeg at du revurderer den strategien! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for mine 10 eksamner er å få 5 i snitt på vitnemålet, så skal nok gjøre litt mer enn å skrive navnet mitt ;)

Må bare skjerpe meg litt nå, for motivasjonen er på bånn :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg, Wind!

Lettere opptatt i helga! Kommer sterkere tilbake til uka! ;)

God helg til alle dere flotte jentene her inne! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg, Wind!

Lettere opptatt i helga! Kommer sterkere tilbake til uka! ;)

God helg til alle dere flotte jentene her inne! :klem:

Men jeg savner deg jo.. :sjenert:

Ha en fin lørdagskveld og søndag, da! Og lov at du er tilbake til uka! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag, jenter! :nigo:

I dag har jeg vært hos jordmor igjen! :) Alt er bra med både meg og den lille, så jeg er strålende fornøyd! Han ligger i seteleie akkurat nå, men det betyr visst ikke at han blir liggende sånn, heldigvis! :)

Adventslys, julestjerner, lysslynger og sjuarmede lysestaker har kommet opp her i huset! Koselig med jul!

Ha en god dag, alle sammen!

:tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg leste "Han ligger i helvete nå..". :dåne:

Supert at alt står bra til! :hoppe:

Hvordan er formen?

:overrasket::ler:

Jo, takk, formen er bra! :) Bare mild bekkenløsning som gjør meg litt stiv, men det går! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med alle disse juletingene :Nikke:

Vi kommer til å få opp juleesken vår i morgen og så gå over og titte + henge opp og faktisk få opp juletreet på onsdag :) Har en veldig julemann her hjemme, hehe, og så er det jo mye koseligere med juletre gjennom hele desember synes vi da.. (Blir plast, så drysser jo ingenting.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Dine! Juletre allerede? Hørtes veldig koselig ut! :jepp: Elsker jula, det er så koselig! Vi skal ikke feire jul hjemme i år, så vi kommer ikke til å ha juletre...:sukk:

Jeg får kompensere med masse annen julepynt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen skal gi hverandre 3D-ultralyden som julegave i år, og så en liten ting attåt. Nå har jeg kjøpt boka "Pappa for første gang" av Finn Bjelke! Håper den faller i smak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen skal gi hverandre 3D-ultralyden som julegave i år, og så en liten ting attåt. Nå har jeg kjøpt boka "Pappa for første gang" av Finn Bjelke! Håper den faller i smak! :)

Jeg kjøpte også den boken da vi fant ut at vi ventet barn og tror den skal bli spennende å ha fremover :)

Yes, her er det juletre ganske så tidlig på oss da.. Vi begynte med det da vi var studenter og satt mye hjemme og leste i desember og så har vi bare fortsatt med det.. Og i år er jo det ekstra koselig for meg også - i og med at jeg er sykmeldt og går ut i mammaperm om to uker, så får jeg kost meg masse med å se på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...