Pingting Skrevet 16. september 2010 #421 Del Skrevet 16. september 2010 Koooose seg! det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. september 2010 #422 Del Skrevet 16. september 2010 Kos deg på ferie . Det gjør nok godt for dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. september 2010 #423 Del Skrevet 16. september 2010 Kos deg på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 Forfatter #424 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, Go'jentene mine!!! Takk for koselige feriehilsener!! Jeg har hatt det helt fantastisk deilig, men det var også godt å komme hjem igjen til huset og frisk, deilig høstluft!! Gleder meg til å oppdatere meg i dagbøkene deres!!! Har allerede vært innom mamma Belle sin dagbok......SÅÅÅÅÅÅÅ FANTASTISKE NYHETER!!!!! Go, Belle! Go, Belle! Oh yeah, yeah, yeah!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. september 2010 #425 Del Skrevet 28. september 2010 Prøver igjen her: Hvordan har du det? Har du hatt det fint? var det en bra ferie? Ææææh, herregud, du er jo halvveis i svangerskapet jo! Kjenner du noe til lille krapyl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 Forfatter #426 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har hatt det heeelt toppers, Ping! Ja, tenk at jeg er halvveis allerede...:rødme: Jeg kjenner noe ubeskrivelig der nede...blanding av en fisk som svømmer og en boble som sprekker! Noen få spark....tror jeg....:klø: Bra med deg ? Du står på med skole og graving, du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. september 2010 #427 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hm, den beskrivelsen med bobler som sprekker har jeg hørt før. Høres bare merkelig ut i min verden. Må være rart å vite at det er et lite vesen inne i seg som driver og bajaser rundt... :rødme: Du merker det jo bedre etterhvert. Ei til jeg kjenner som er gravid nå driver stadig og "klager" over kraftige spark. Og hun går på kampsport! jeg har det bra! Bare oppgaveskriving nå, ikke noe mer graving i år.(heldigvis) Endret 28. september 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 Forfatter #428 Del Skrevet 28. september 2010 Tro du meg; veldig merkelig i min verden også!! Skulle egentlig ønske at jeg kjente litt mer...og at magen var litt mer "gravidaktig" og ikke bare så feit ut..... Men det kommer vel rekende!! Vil du ikke grave, da ? Trudde det var hele poenget med utdannelsen, jeg...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. september 2010 #429 Del Skrevet 28. september 2010 Vil du ikke grave, da ? Trudde det var hele poenget med utdannelsen, jeg...? :klø: Kaldt ute, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 Forfatter #430 Del Skrevet 28. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. september 2010 #431 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg ser du skriver noe! *venter spent* (herregud, jeg er KGskravlesjuk i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. september 2010 Forfatter #432 Del Skrevet 29. september 2010 I dag er jeg aleine hjemme og koser meg skikkelig med bare daffing....deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. september 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 29. september 2010 Hey, Pingustingus!!!!! I'm here!! OG skravlesjuk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. september 2010 #434 Del Skrevet 29. september 2010 Pingustingus? Sequax...flax...max... Æsj, ordleker var ikke for meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2010 #435 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg også! *kjeder seg på jobb* PS! Ja, jeg er på jobb til klokken 19. PS2! Fra klokken 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. september 2010 #436 Del Skrevet 29. september 2010 Du er hvafforno!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 29. september 2010 #437 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg tror "gal" er ordet du leter etter, Pingu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2010 #438 Del Skrevet 29. september 2010 Du er hvafforno!? Joda, jeg jobber 12-timers dag. Jobber skift da, så har 12 dager på og 9 dager av. By the way, den personen som kom på idéen om å ha den ordningen burde blitt halshugget. Mannen min har 2-4 han, altså 2 uker på og 4 uker av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. september 2010 #439 Del Skrevet 29. september 2010 Steike! Det var da voldsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. september 2010 Forfatter #440 Del Skrevet 29. september 2010 Ping: Max ? Keep on skrævling, gøls!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå