Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Velkommen tilbake, Kvaksen! :strix:

Skjønner C godt, jeg! :fnise:

Åh, det er egentlig litt deilig å være sykemeldt i dette været :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Tekola og Belle! :nigo:

I dag har jeg vært på joggetur, studert og pusla i hagen...også ble det grillings! :sol:

Deilige, deilige vår! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Koselig med oppdatering fra deg! Jeg tar snarvisitter for å oppdatere meg på KG stadig vekk selv om jeg ikke er så aktiv! :nigo:

Når er du ferdig med dette semesteret, og hvor lenge har du igjen av studiene etter det? Har begynt å studere igjen selv og er inne i en ganske heftig eksamensperiode. Skal bli såå godt å bli ferdig! :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det høres fantastisk ut! Også bra at C likte. Så når skal dere tilbake igjen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokos!! :nigo: Så koselig å "se" deg! Jeg trodde du kanskje ikke hang på KG mer, men her er du! Hva har du begynt å studere nå, da? Kjenner igjen dette med eksamensperiode...uff, har to oppgaver og én eksamen foran meg nå...Skal bli nyyyyyyyydelig å bli ferdig! Har igjen ett år på bachelor fra høsten av...som tiden flyr! Blir antageligvis master etter det, også...vi får se hvor skolelei/skoleklar jeg er når første graden er i boks...;)

Har du ingen dagbok for tida? :)

Kissy: Vi vil tilbake igjen SPORENSTREKS! :laugh:

God natt, jenter! Nå venter ei hagebok med mange fine tips og rolige, delilige bilder på meg (den ultimate natta-bok...;) ) :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen dagbok, men må liksom følge med på de jeg har fulgt i flere år (!) og legge igjen en kommentar av og til. :)

Fortsatte på bachelor i økonomi i fjor høst og er ferdig med den neste vår, så da er vi ferdig samtidig. :hoppe:

Jobber 50 % ved siden av og har ett ekstra fag dette semesteret så det er litt ville tilstander. Er ferdig med 1 hjemmeeksamen (gruppe på 7 stykker :bond:), skal levere en deleksamen i morgen (også gruppearbeid) og enda en hjemmeeksamen neste uke (nok en gruppe). Etter det gjenstår det "bare" 4 individuelle eksamener.

Var nær sammenbrudd etter den gruppeeksamenen med 6 andre, men er ved overraskende godt mot akkurat nå. :fnise: Deilig å se enden på det tross alt! :jepp:

Du har ikke akkurat bare studiene å tenke på du heller. Student + mamma + selvstendig næringsdrivende :daane: Veldig imponerende er det! Men jeg så at du hadde en fryktelig søt rekrutt som hjelper til med businessen i hvert fall :rodmer:

Veldig gøy å høre litt om Japan, synes det var så utrolig tøft at du/dere reiste og tenkte stadig på dere underveis! :jepp:

Kos deg med hagebok på senga og sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårreisende, Kokos! Hårreisende! :haar: Så mange eksamener!! Også gruppeeksamen, da...:dry: Finnes det noe verre enn å jobbe i grupper? Jeg hadde én gruppeframføring dette semesteret, og da sendte jeg mail til de to andre og foreslo at vi bare skulle dele oppgaven i 3 så vi slapp å jobbe sammen... :fnise:

Flink er du, Kokos! :danse: Bor du fortsatt på samme sted?

Ja, skal love deg at det er nok å henge fingrene i....oi oi oi....Blir liten tid til å gjøre noe morsomt, og det savner jeg..blir veldig hverdagslig hele tiden, men sånn er det bare for tia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR skal middelaldrende/eldre damer DYNKE seg i parfyme? Og enda verre: hvorfor skal middelaldrende/eldre damer uten å vaske kroppen først, dynke seg i parfyme? Bunnoten blir hårbunn og hudceller, hjertenoten blir et sammensurium av uvvaska sengetøy og eventuelle innslag av sigaretter og dårlig innemiljø, og toppnoten blir 1/3 flaske med kjerringparfyme á la Vanderbilt....:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på lesesalen, og skal straks komme igang...må bare prokrastinere bittelitt først! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prokrastinering er en viktig del av studiene! :nigo:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Herregud som jeg savner :happy:. Heldigvis finnes den andre steder på nett. smug.gif

Åja, og HEIII!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piiiing!! Hei!! :vinke: Hvordan HAR du finni fram til :happy: igjen? :daane:

PS! Så at navnet ditt var creda på TV'n her om da'n! Blei skikkelig stolt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...da er research på oppgave igang....i gang. I gang. I gang. *mumse left-over påskegodt* Snart i gang... :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...