Gjest Tekola Skrevet 24. april 2014 #4741 Del Skrevet 24. april 2014 Velkommen tilbake, Kvaksen! Skjønner C godt, jeg! Åh, det er egentlig litt deilig å være sykemeldt i dette været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2014 #4742 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg er her! Velkommen tilbake! Åh, Japan. Dit skal jeg, en vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. april 2014 Forfatter #4743 Del Skrevet 24. april 2014 Takk, Tekola og Belle! I dag har jeg vært på joggetur, studert og pusla i hagen...også ble det grillings! Deilige, deilige vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 24. april 2014 #4744 Del Skrevet 24. april 2014 Koselig med oppdatering fra deg! Jeg tar snarvisitter for å oppdatere meg på KG stadig vekk selv om jeg ikke er så aktiv! Når er du ferdig med dette semesteret, og hvor lenge har du igjen av studiene etter det? Har begynt å studere igjen selv og er inne i en ganske heftig eksamensperiode. Skal bli såå godt å bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. april 2014 #4745 Del Skrevet 24. april 2014 Åh, det høres fantastisk ut! Også bra at C likte. Så når skal dere tilbake igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. april 2014 Forfatter #4746 Del Skrevet 24. april 2014 Kokos!! Så koselig å "se" deg! Jeg trodde du kanskje ikke hang på KG mer, men her er du! Hva har du begynt å studere nå, da? Kjenner igjen dette med eksamensperiode...uff, har to oppgaver og én eksamen foran meg nå...Skal bli nyyyyyyyydelig å bli ferdig! Har igjen ett år på bachelor fra høsten av...som tiden flyr! Blir antageligvis master etter det, også...vi får se hvor skolelei/skoleklar jeg er når første graden er i boks... Har du ingen dagbok for tida? Kissy: Vi vil tilbake igjen SPORENSTREKS! God natt, jenter! Nå venter ei hagebok med mange fine tips og rolige, delilige bilder på meg (den ultimate natta-bok... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 24. april 2014 #4747 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg har ingen dagbok, men må liksom følge med på de jeg har fulgt i flere år (!) og legge igjen en kommentar av og til. Fortsatte på bachelor i økonomi i fjor høst og er ferdig med den neste vår, så da er vi ferdig samtidig. Jobber 50 % ved siden av og har ett ekstra fag dette semesteret så det er litt ville tilstander. Er ferdig med 1 hjemmeeksamen (gruppe på 7 stykker ), skal levere en deleksamen i morgen (også gruppearbeid) og enda en hjemmeeksamen neste uke (nok en gruppe). Etter det gjenstår det "bare" 4 individuelle eksamener. Var nær sammenbrudd etter den gruppeeksamenen med 6 andre, men er ved overraskende godt mot akkurat nå. Deilig å se enden på det tross alt! Du har ikke akkurat bare studiene å tenke på du heller. Student + mamma + selvstendig næringsdrivende Veldig imponerende er det! Men jeg så at du hadde en fryktelig søt rekrutt som hjelper til med businessen i hvert fall Veldig gøy å høre litt om Japan, synes det var så utrolig tøft at du/dere reiste og tenkte stadig på dere underveis! Kos deg med hagebok på senga og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 Forfatter #4748 Del Skrevet 25. april 2014 Hårreisende, Kokos! Hårreisende! Så mange eksamener!! Også gruppeeksamen, da... Finnes det noe verre enn å jobbe i grupper? Jeg hadde én gruppeframføring dette semesteret, og da sendte jeg mail til de to andre og foreslo at vi bare skulle dele oppgaven i 3 så vi slapp å jobbe sammen... Flink er du, Kokos! Bor du fortsatt på samme sted? Ja, skal love deg at det er nok å henge fingrene i....oi oi oi....Blir liten tid til å gjøre noe morsomt, og det savner jeg..blir veldig hverdagslig hele tiden, men sånn er det bare for tia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 Forfatter #4749 Del Skrevet 25. april 2014 HVORFOR skal middelaldrende/eldre damer DYNKE seg i parfyme? Og enda verre: hvorfor skal middelaldrende/eldre damer uten å vaske kroppen først, dynke seg i parfyme? Bunnoten blir hårbunn og hudceller, hjertenoten blir et sammensurium av uvvaska sengetøy og eventuelle innslag av sigaretter og dårlig innemiljø, og toppnoten blir 1/3 flaske med kjerringparfyme á la Vanderbilt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 Forfatter #4750 Del Skrevet 25. april 2014 Nå sitter jeg på lesesalen, og skal straks komme igang...må bare prokrastinere bittelitt først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. april 2014 #4751 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Prokrastinering er en viktig del av studiene! Endret 25. april 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 Forfatter #4752 Del Skrevet 25. april 2014 Indeed! Kanskje den viktigste! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 Forfatter #4753 Del Skrevet 25. april 2014 Æsj, stemmer det...den viktigste smilyen :happy: er fjerna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. april 2014 #4754 Del Skrevet 25. april 2014 Prokrastinering er en viktig del av studiene! Hør, hør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 Forfatter #4755 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg er lutter øre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 Forfatter #4756 Del Skrevet 25. april 2014 Men nå MÅ jeg begynne å lese.... Talk to y'all lata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2014 #4757 Del Skrevet 25. april 2014 :happy: er borte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. april 2014 #4758 Del Skrevet 25. april 2014 Herregud som jeg savner :happy:. Heldigvis finnes den andre steder på nett. Åja, og HEIII! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 Forfatter #4759 Del Skrevet 25. april 2014 Piiiing!! Hei!! Hvordan HAR du finni fram til :happy: igjen? PS! Så at navnet ditt var creda på TV'n her om da'n! Blei skikkelig stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. april 2014 Forfatter #4760 Del Skrevet 25. april 2014 Ja...da er research på oppgave igang....i gang. I gang. I gang. *mumse left-over påskegodt* Snart i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå