Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Uff....C har begynt å gråte når jeg reiser fra ham i barnehagen...:tristbla:

:sukk: Det er ikke mye koselig...men når jeg ringer bhg etter ti minutter, er han i godt humør igjen...heldigvis...men fy søren så vond denne prosessen er...han begynte å gråte i bilen da vi parkerte utenfor i dag.... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så trist! :klem: A pleide alltid å gråte da jeg skulle gå på jobb, men med én gang jeg hadde lukket døren til gangen og skulle ta på meg skoene var hun i godt humør igjen. Kanskje du kan få en av de ansatte til å skrive sms med én gang han blir i godt humør igjen? Som oftest går det over så snart foreldrene er ute av døra, og du blir litt mer beroliget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da! :troest: Det virker så leit, selv om man jo vet at de antakeligvis har det veldig fint resten av dagen. Det hadde vært kjempesnilt av de ansatte å sende deg en SMS når han er blid og fornøyd igjen, men det blir kanskje ikke noe mindre leit å se at han er utafor idet du reiser uansett? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C er fortsatt sår når jeg reiser fra ham, men det kommer til å gå seg til etterhvert....håper jeg! Jeg ringer alltid etter fem minutter, og da er han i full sving med et eller annet, og glemt er mamma'n med det såre hjertet.....;)

Første uka på UiO er over; orienteringsmøter og faglige smakebiter er unnagjort....fra mandag begynner studiene!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ja, det er nok det, men han er nå en liten luring...Når jeg parkerer foran barnehagen usett, ser jeg at han sitter og leker og koser seg, men med en gang han ser meg har han hatt det SÅÅÅÅÅ fælt...:fnise:

JAAAA!!! Vi ruler!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, han er en liten luring, altså!!

Jeg har begynt å bli litt :overrasket: angående studiene.....tenk om jeg ikke greier dette....:sjenert:

Universitetsverdenen er så proff og avansert.....Litt skremmende til å begynne med, må jeg innrømme! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fish 'n chips til middag, cola til drikke, og strax står bollene med sjokkis på bordet!

Slankekuren begynner på....mandag, ikke sant...? :spise:

Jeg blir så innmari :nigo: av deeeeeilig maaaaat!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må legge til at jeg spiste aspargesbønner med fishen, for å skape en slags "jeg spiser da LITT sunt"-illusjon...OG sitron skvisa over fishen, og innenfor den fete, sprøe skorpen er jo FISK!

Bønner er sunt - check!

Fisk er sunt - check!

Sitron er sunt - check!

Også stopper vi der!

Ha en god fredag alle sammen! :happy:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker matfilosofien din, og er HELT enig! :nigo::jepp:

Sikker på at uni-tilværelsen ikke er halvparten så skremmende når du bare kommer inn i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, han er en liten luring, altså!!

Jeg har begynt å bli litt :overrasket: angående studiene.....tenk om jeg ikke greier dette.... :sjenert:

Universitetsverdenen er så proff og avansert.....Litt skremmende til å begynne med, må jeg innrømme! :daane:

Dette greier du! :jepp: Ikke gi opp selv om det kanskje tar litt tid før du har funnet ut hva som funker for deg, det gjorde nemlig jeg. Etter ett semester med D'er, en E og en F, så ga jeg bare opp og tenkte at jeg ikke fikk det til. Kjempedumt! Trengte bare litt mer tid, og fikk heldigvis bevist det for meg selv da jeg prøvde igjen senere. :)

Synes du er kjempetøff og flink! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Kokos! :happy: Det går veldig bra, selv om arbeidsmengdene er helt ufattelige! :hakeslepp: Skjønner godt hvorfor det er så mange som ikke greier første semester en gang, for her må det jobbes!! (love it, though...!! :strix: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar herved en Pingting, og rapporterer fra lesesalen! :opplyser: :fniser:

Håper alle hadde en herlig helg, og får en vidunderlig uke! :jepp:

Finding books....signing off! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jenter! :happy:

Har hatt første prøve i dag, og hvert et ord ble skrevet på japansk...her går det unna! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...