Sequax Skrevet 9. august 2012 Forfatter #4641 Del Skrevet 9. august 2012 Uff....C har begynt å gråte når jeg reiser fra ham i barnehagen... Det er ikke mye koselig...men når jeg ringer bhg etter ti minutter, er han i godt humør igjen...heldigvis...men fy søren så vond denne prosessen er...han begynte å gråte i bilen da vi parkerte utenfor i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. august 2012 #4642 Del Skrevet 9. august 2012 Huff, så trist! A pleide alltid å gråte da jeg skulle gå på jobb, men med én gang jeg hadde lukket døren til gangen og skulle ta på meg skoene var hun i godt humør igjen. Kanskje du kan få en av de ansatte til å skrive sms med én gang han blir i godt humør igjen? Som oftest går det over så snart foreldrene er ute av døra, og du blir litt mer beroliget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. august 2012 #4643 Del Skrevet 9. august 2012 Usj da! Det virker så leit, selv om man jo vet at de antakeligvis har det veldig fint resten av dagen. Det hadde vært kjempesnilt av de ansatte å sende deg en SMS når han er blid og fornøyd igjen, men det blir kanskje ikke noe mindre leit å se at han er utafor idet du reiser uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. august 2012 Forfatter #4644 Del Skrevet 16. august 2012 C er fortsatt sår når jeg reiser fra ham, men det kommer til å gå seg til etterhvert....håper jeg! Jeg ringer alltid etter fem minutter, og da er han i full sving med et eller annet, og glemt er mamma'n med det såre hjertet..... Første uka på UiO er over; orienteringsmøter og faglige smakebiter er unnagjort....fra mandag begynner studiene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. august 2012 #4645 Del Skrevet 16. august 2012 Huff, det er nok verre for mamman enn for gutten Woho, dere studenter er så flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. august 2012 Forfatter #4646 Del Skrevet 16. august 2012 Hehe..ja, det er nok det, men han er nå en liten luring...Når jeg parkerer foran barnehagen usett, ser jeg at han sitter og leker og koser seg, men med en gang han ser meg har han hatt det SÅÅÅÅÅ fælt... JAAAA!!! Vi ruler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. august 2012 #4647 Del Skrevet 16. august 2012 Utspekulerte lille C! Woohoo for studiestart,dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. august 2012 #4648 Del Skrevet 16. august 2012 Haha, for en luring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. august 2012 Forfatter #4649 Del Skrevet 17. august 2012 Ja, han er en liten luring, altså!! Jeg har begynt å bli litt angående studiene.....tenk om jeg ikke greier dette.... Universitetsverdenen er så proff og avansert.....Litt skremmende til å begynne med, må jeg innrømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. august 2012 Forfatter #4650 Del Skrevet 17. august 2012 Fish 'n chips til middag, cola til drikke, og strax står bollene med sjokkis på bordet! Slankekuren begynner på....mandag, ikke sant...? Jeg blir så innmari av deeeeeilig maaaaat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. august 2012 Forfatter #4651 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Jeg må legge til at jeg spiste aspargesbønner med fishen, for å skape en slags "jeg spiser da LITT sunt"-illusjon...OG sitron skvisa over fishen, og innenfor den fete, sprøe skorpen er jo FISK! Bønner er sunt - check! Fisk er sunt - check! Sitron er sunt - check! Også stopper vi der! Ha en god fredag alle sammen! :happy: Endret 17. august 2012 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 17. august 2012 #4652 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg elsker matfilosofien din, og er HELT enig! Sikker på at uni-tilværelsen ikke er halvparten så skremmende når du bare kommer inn i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. august 2012 #4653 Del Skrevet 18. august 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 21. august 2012 #4654 Del Skrevet 21. august 2012 Ja, han er en liten luring, altså!! Jeg har begynt å bli litt angående studiene.....tenk om jeg ikke greier dette.... Universitetsverdenen er så proff og avansert.....Litt skremmende til å begynne med, må jeg innrømme! Dette greier du! Ikke gi opp selv om det kanskje tar litt tid før du har funnet ut hva som funker for deg, det gjorde nemlig jeg. Etter ett semester med D'er, en E og en F, så ga jeg bare opp og tenkte at jeg ikke fikk det til. Kjempedumt! Trengte bare litt mer tid, og fikk heldigvis bevist det for meg selv da jeg prøvde igjen senere. Synes du er kjempetøff og flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. august 2012 Forfatter #4655 Del Skrevet 22. august 2012 Takk, Kokos! :happy: Det går veldig bra, selv om arbeidsmengdene er helt ufattelige! Skjønner godt hvorfor det er så mange som ikke greier første semester en gang, for her må det jobbes!! (love it, though...!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. august 2012 Forfatter #4656 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg tar herved en Pingting, og rapporterer fra lesesalen! :fniser: Håper alle hadde en herlig helg, og får en vidunderlig uke! Finding books....signing off! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. august 2012 #4657 Del Skrevet 27. august 2012 Så spennende! Håper du trives som student! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. august 2012 #4658 Del Skrevet 27. august 2012 Så flink du er! Håper du koser deg på lesesalen og får en flott, lærerik uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. august 2012 #4659 Del Skrevet 27. august 2012 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. august 2012 Forfatter #4660 Del Skrevet 27. august 2012 Takk, jenter! :happy: Har hatt første prøve i dag, og hvert et ord ble skrevet på japansk...her går det unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå