Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, jenter! Vi koste oss, og ble skikkelig stinne i magen, begge to...mannen greide å spise en halvkilo med Brie....:hakeslepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er en stor dag, for da begynner nemlig C i barnehagen! :nigo:

Tror ikke jeg har alt han trenger, men har da fått tak i innesko og en søt Totoro-sekk, så det er en start! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, i barnehagen allerede! Tiden flyr. Tenker han blir en fin, liten barnehagegutt. Også med Totoro-sekk da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store barnehagegutten! :rodmer: Men...Totorosekk? :sjokk: Hvor fikk du tak i den?

Vet ikke helt om jeg har gratulert deg her inne ang. studier? Uansett, GRATULERER SÅ MYE!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Jeg har godkjent utdanningsplanen min, men jeg har aldri vært med på noe sånt før som jeg kan huske ihvertfall. Man godkjenner bare høstsemesteret nå vel? Jeg skal ta en bachelor, men vet ikke ennå hvilke fag jeg tar til neste år :sjenert:

Ai, ai, jeg er litt grønn på dette, ser jeg :ler: Lenge siden jeg var student sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også bare ordnet med ett semester, Al! :jepp: Blir infomøte for oss den 13.08, og det sto at man fint kunne vente med å fylle ut utdanningsplanen til da...men jeg greide ikke å vente...:ler:

Totoro-sekk, ja! :jepp:

Skal legge ut bilde nå.....hvis jeg får det til, da....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope....greier ikke å begrense fila nok....:dry:

Men sekken er kjempefin! Grønn, med stor Totoro på....:rodmer:

Kjøpte den på e-bay, Belle! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...