Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Skolesystemet suger.......jeg orker ikke å ringe. Har mer enn nok som det er for tiden. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, kjære jenter!! :klem:

No er eg endeleg ferdig med dei muntlege eksamenane, og karakterane blei fem og seks! Eg er så nøgd! Ikkje minst er det herleg å sleppe å sitje og lese tørt pensum heile dagen! Eg har att ein eksamen, og det er i nynorsk....Etter fyrste juni er eg friiiiii! :bolledeig:

Håpar dykk alle har ein strålande helg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!! :hoppe: Så flink du har vært! Og nå kan du bare konse på nynorsken fram til du er FERDIG! :nigo:

GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :bolledeig: Lykke til med forberedelse til nynorsk :) Skal du ta deg noen dager fri før siste leseinnspurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! Nei, Hinata, eg kjem ikkje til å ha lasedagar før nynorsken...eg gjer oppgaver på nett og berre kryssar fingrane! (lasedagar?:overrasket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...her er jeg borte i flere uker, også gr skravla fortsatt på nynorsk her inne? Jeg er, dypt og oppriktig, imponert! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Skjønte du ikkje "lasedagar", Al?!! Å lase las les har losse!!! :hoho:

Pingting: etter fyrste juni kjem det ikkje til å vere spor av nynorsk her inne!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Hankjønnsord (substantiver) har -an og -ane i fleirtal

Hokjønnsord (substantiver) har -en og -ene i fleirtal

Unntak hokjønnsending: -ing. (med andre ord skal alle -ing-ord skrivast med standard hankjønnsbøying)

Unntak hankjønnsending: mod...nei..kva var det att? :klo: *orker ikkje meir. Sjekker i morgon.*

Inkjekjønn - same i ubestemt form ental og fleirtal "eit hus- huset-hus-husa"

Substantiver: check! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Er det ikke noe "haningane" "honadene" og noe slikt? Norsklærerern min hadde noen sånne lure huskeregler, men de har jeg glemt nå! :fnise:

Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg pleier å tenkja på gutar og jenter når eg er usikker på kva ending det er. Dialekta mi seier for eksempel ''ei bolle'', men på nynorsk er det ''ein bolle''. Då må eg tenkja meg om og tenka på gutar - gutane for å finna ut at det er fleire bollar og ikkje boller som eg ville ha sagt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...