Gjest Katee Skrevet 12. februar 2012 #4301 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg har en grei nok helg, ser heller fremover til neste helg da skal jeg kose med Nurket 'Vonar' er det vel få som bruker, det er mer brukt på tull, ihvertfall på mine kanter. Crap! No skreiv eg på bokmål. Unnskyld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4302 Del Skrevet 12. februar 2012 Takk, Al! Men trur du eg vil få betre karakter om eg brukar vonar, eller trur du håper ringer inn eit betre resultat? Kva slags Nurk skal du kose med? Tanteungen? Gratulerer til alle mødrer idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. februar 2012 #4303 Del Skrevet 12. februar 2012 Eg ville ikkje gitt deg betre karakter om du brukte 'vonar', men eg er ingen lærar mmm Tantungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4304 Del Skrevet 12. februar 2012 Ok...trur nok det er eit utbreidd fenomen for østlendingar å bruke typiske nynorske ord for å føle at vi skriver betre.... Ei setjing som inneheld berre "vanlege" ord (m.a.o bokmål) virkar ikkje rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. februar 2012 #4305 Del Skrevet 12. februar 2012 Når har du eksamen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4306 Del Skrevet 12. februar 2012 Nynorskeksamen er 1.juni, så eg har litt tid enno! :opplysar: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. februar 2012 #4307 Del Skrevet 12. februar 2012 ah, god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4308 Del Skrevet 12. februar 2012 Nå er det om Whitney på Dagsrevyen....uff, så trist......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4309 Del Skrevet 12. februar 2012 Morsdagstanker Det er ikke bare lett å være mor. Når morgenen starter altfor tidlig, og dagens klær enda sover i mørke skuffer. Det er ikke så lett å være mor, når barnet snurrer rundt på akebrettet, fordi du tok i for stor fart, og enden på visa er skrubbsår på nesa. Det er ikke alltid like greit for mor, når velmenende busejakt med q-tips ender i neseblod og salte tårer... Det er ikke så lett for mor å beholde besinnelsen bestandig, når små babyføtter sparker ned colaglasset og tåteflaska fra bordet... Mor speiler seg i den svarthvite sølepytten på stuegulvet med et sukk. Dopapir? Skurefille? Barnet har sparka av seg dyna for tredje gang, og mor går opp trappa. På toppen møter hun lukta av baby; sin baby, og hun smiler. Mor setter seg ned. Hun tenker at hun har tusen ting å gjøre. Men først skal hun tenke gjennom dagen, tenke gjennom alt som barnet har gitt henne i dag. Og det er ikke så rent lite! Takk for at jeg får lov til å være mamma'n din, min vesle gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. februar 2012 #4310 Del Skrevet 12. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. februar 2012 #4311 Del Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen Kvaksen! Utrolig triste nyheter om Whitney Houston. Hun har jo hatt et ganske trøblete liv stakkar og jeg hadde virkelig likt å se at hun fant veien ut av problemene sine. Håper dagen din ellers har vært fin og at gutta dine har vært ekstra snille og gode med deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 13. februar 2012 #4312 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei Sequax! Nå har denne lemmingen vært fraværende fra KG i lang lang tid, men er endelig tilbake! Så jeg tar en liten runde rundt til de som brukte å følge prøverdagboken min, og de jeg brukte å følge i deres dagbøker og ser hvordan det har gått med dere! Ser at du har blitt mamma! For faktisk nesten et helt år siden!! Gratulerer så mye(veldig på etterskudd, men...), og takk for sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #4313 Del Skrevet 13. februar 2012 Gratulerer med morsdagen Kvaksen! Utrolig triste nyheter om Whitney Houston. Hun har jo hatt et ganske trøblete liv stakkar og jeg hadde virkelig likt å se at hun fant veien ut av problemene sine. Håper dagen din ellers har vært fin og at gutta dine har vært ekstra snille og gode med deg i dag! Tusen takk, Kokos! :happy: Ja, stakkars Whitney.... Hei Sequax! Nå har denne lemmingen vært fraværende fra KG i lang lang tid, men er endelig tilbake! Så jeg tar en liten runde rundt til de som brukte å følge prøverdagboken min, og de jeg brukte å følge i deres dagbøker og ser hvordan det har gått med dere! Ser at du har blitt mamma! For faktisk nesten et helt år siden!! Gratulerer så mye(veldig på etterskudd, men...), og takk for sist! Takk for sist, Lemming! Det var lenge siden, ja! Har du fått nummer to, enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #4314 Del Skrevet 14. februar 2012 Er det vanleg at eitåringar berre søv i tredve minuttar om dagen? I tillegg holdt han det gåande i natt, men det pleiar han heldigvis ikkje å gjere. C har ein fæl uvane i at han sparker av seg dyna når han ikkje vil sove. (til dømes klokka fire om morgenen...) Eg får ikkje tid til å lese til eksamenene mine før han legg seg om kvelden, og då er eg eigentleg nøgd av dagen og ønskjer berre å leike TV-zombie..... Eg gler meg til å kome meg ut litt, att. Håper eg kjem inn på skulen til hausten! Eg er trøytt og lei idag. C er lagt ut i vogna si, men han sov jo tidlegare i dag, så det var det. Lurar på om vi skal kle oss og traske litt ute mens det enno er dagslys. Sjølv om det er dritkjedeleg å gå dei same vegane opp att og opp att og opp att.... No treng vi vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. februar 2012 #4315 Del Skrevet 14. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2012 #4316 Del Skrevet 14. februar 2012 A søv berre 2x30 minutt nå. Det er frykteleg trøttande syns eg, for eg får jo aldri moglegheit ( heilt sikkert ikkje eit nynorskord) til å kvila i løpet av dagen då. Og dersom ho har hatt ei dårleg natt i tillegg... Kom og redd meg. :gjeiper: Så eg forstår korleis du har det. til deg. Alle har lov til å ha dårlege dagar veit du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. februar 2012 #4317 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har fått ny bok og har altså ikke rømt KG ennå Link i signaturen PS! Du er altfor god i WF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #4318 Del Skrevet 18. februar 2012 Takk, Belle! Lite søvn er UBESKRIVELEG.......blæh, assa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. februar 2012 #4319 Del Skrevet 19. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 20. februar 2012 #4320 Del Skrevet 20. februar 2012 søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå