Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg skulle ha vore hos frisøren for lenge sidan...men frisøren min er ei venninne, og ho er så opptatt...:sukk: Har bestilt dreadband, nå...så det dølgjer vel det meste.....:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ein bolle-bollen-bollar-bollane ;)

...så kan vi ta banan-diskusjonen: Her eg kjem frå seier vi "ei banan", og det skrattar alle av :krangle: Og så veit eg om folk som seier "ei gaffel" og "ei penn". Dei ler eg av :lol:

Eg seier ei banan óg :nigo:

Seier de kanskje "låmmen" til lomma også, de?!

:kjefte:

Og "kuen"?

Og "skuffen"?

Kva?! KVA?!!!+?

(gleder meg til nynorskeksamen er ferdig.......da skal eg feire med ei banan og ei bolle! :opplyser:)

Det er bergensarane som snakkar sånn. "De pene Bergensfruene" :fnise:

Ei banan?! :bond::skratte:

...men det heter jo ei penn, da :sjenert: og EN hamster! :opplyser:

Ei penn? :blink:

Ei banan - ein penn - ein hamster :opplyser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei penn - en blyant - en tusj - et kritt - en fargestift - en pensel..... osv :ler:

Merkelig med de ulike dialektene når det gjelder sånt! Også den på/i er artig. Alle vet jo at det heter i Oslo feks, men på mange mindre steder blir det ofte helt feil betegnelse når folk utenfra prater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei på dykk!

Korleis går det med dykkar? Eg har meldt meg opp til nynorsk, historie og religion no....:daane: Forhåpentlegvis er disse dei siste vgs-eksamenane eg skal ta nokon sinne! :danse: Så gjeld det berre å krysse fingrane for gode resultater og at eg kjem inn på UiO til hausten! :jepp:

No er det ikkje lenge igjen før C er eit år! Tenkj på det! Eg har begynt å trappe ned på MME, men skal eg erstatte den med kumjølk frå han er eit år? Eller skal eg innføre melk gradvis allereie no...? :klo:

*googler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er svolten...men har spist det eg skal i dag...:sukk:

Eg hatar å vere på slanker'n...det er så nitrist! :grine:

Kvifor meg?! Kviiiiiifoooooooor?!

By the way: I det heile teke syns eg i det heile teke er eit heilt topp uttrykk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dykk!

Korleis går det med dykkar? Eg har meldt meg opp til nynorsk, historie og religion no....:daane: Forhåpentlegvis er disse dei siste vgs-eksamenane eg skal ta nokon sinne! :danse: Så gjeld det berre å krysse fingrane for gode resultater og at eg kjem inn på UiO til hausten! :jepp:

No er det ikkje lenge igjen før C er eit år! Tenkj på det! Eg har begynt å trappe ned på MME, men skal eg erstatte den med kumjølk frå han er eit år? Eller skal eg innføre melk gradvis allereie no...? :klo:

*googler*

Tida flyg for dei store gulla våre! :hjerte: (hjarte)

Håpar det er siste eksamenane dine for vgs! Eg skal ta norsk (hovudmål, sidemål og munnleg), historie og fem teatereksamenar. Grur meg allereie :haar: Krysser fingrene for UiO!!

Det med melk er eg ikkje så god på. Men eg trur eg hadde trappa ned/opp frå han er ca eitt år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det einaste eg veit er at småborn skal ha heilmjølk. Kva drikk han til måltida? Du skal ikkje gje han vanleg mjølk på flaske, trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...