Pingting Skrevet 3. januar 2012 #4061 Del Skrevet 3. januar 2012 Nå skumleste jeg og fant ordene "parfyme" og "pinnekjøtt" i samme innlegg, også gjorde hjernen sin helt egen konklusjon! Godt nyttår søtis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. januar 2012 #4062 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvordan går det, Kvakselaks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4063 Del Skrevet 3. januar 2012 Parfymert pinnekjøtt! :happy: Godt nyttår til deg også, Pingting! Jo, Al, det skal eg fortelle deg: eit av fagene eg har tenkt til å ta opp denne våren er nynorsk... Så frå dette augneblinket og til nynorskeksamen er vel overstått skal eg forsøke å skrive nynorsk og tenkje så mykje som mogleg på nynorsk. Eg veit at vertfall(?) eit par av dagbokleserane mine har nynorsk som hovudmål, så eg ber derfor på mitt mest ydmyke om å bli retta og veileda fram imot eksamen. Eg tek imot råd, tips, rettingar og forslag med stor takknemnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. januar 2012 #4064 Del Skrevet 3. januar 2012 Nynorsk kjøp deg eit par nynorske lettleste bøker, så blir alt så mykje betre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4065 Del Skrevet 3. januar 2012 Takk, Gaby! Det skal eg gjere! Det fyrste eg skal kjøpe er bokmål-nynorsk ordbok... :gjeiper: Fant dessuten (hva er dessuten på nynorsk? Dessutan?)ei fin grammatikkbok på nettet, som eg tenkjer på å kjøpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. januar 2012 #4066 Del Skrevet 3. januar 2012 Eg anbefaler Are Kalvø, han er verkelig morosam. Det heiter uansett på nynorsk og, men du kan og skriva "utan omsyn til" vess du heller følar for det Ordbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4067 Del Skrevet 3. januar 2012 Takk for linken! *notere seg Are Kalvø bak øret* Har du ei god side med nynorsk verbbøying også, kanskje? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. januar 2012 #4068 Del Skrevet 3. januar 2012 ihvertfall - i alle fall dessuten - dessutan Berre spør du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 3. januar 2012 #4069 Del Skrevet 3. januar 2012 Ah, nynorsk. Jeg likte faktisk nynorsk og vurderte å melde meg inn i Norsk Målungdom husker jeg. Kanskje litt for å trasse alle de som haaaaata faget. Husker Vesaas'ene spesielt godt. Fuglane av Tarjei Vesaas, og dette diktet av Halldis Moren Vesaas: Du går fram til mi inste grind Og eg går fram til di Innanfor den er kvar av oss einsam Og det skal vi alltid bli Aldri trenge seg lenger fram Var lova som gjaldt oss to Anten vi møttes tidt eller sjeldan Var møtet tillit og ro Står du der ikkje ein dag eg kjem Fell det meg lett å snu Når eg har stått litt og sett mot huset Og tenkt på at der bor du Så lenge eg veit du vil koma i blant Som no over knastrande grus Og smile glad når du ser meg stå her Skal eg ha ein heim i mitt hus Får frysninger av det diktet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4070 Del Skrevet 3. januar 2012 Å....eg visste dere (hvorfor får jeg ikke opp "dere" i nynorskordboka? Heiter det ikkje "dere"?) ville hjelpe meg! Go'jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. januar 2012 #4071 Del Skrevet 3. januar 2012 Fant dessuten (hva er dessuten på nynorsk? Dessutan?)ei fin grammatikkbok på nettet, som eg tenkjer på å kjøpe meg. Det heiter uansett på nynorsk og, men du kan og skriva "utan omsyn til" vess du heller følar for det ihvertfall - i alle fall dessuten - dessutan Det var jaggu godt at eg svara på det eg vart spurd etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4072 Del Skrevet 3. januar 2012 Ah, nynorsk. Jeg likte faktisk nynorsk og vurderte å melde meg inn i Norsk Målungdom husker jeg. Kanskje litt for å trasse alle de som haaaaata faget. Husker Vesaas'ene spesielt godt. Fuglane av Tarjei Vesaas, og dette diktet av Halldis Moren Vesaas: Du går fram til mi inste grind Og eg går fram til di Innanfor den er kvar av oss einsam Og det skal vi alltid bli Aldri trenge seg lenger fram Var lova som gjaldt oss to Anten vi møttes tidt eller sjeldan Var møtet tillit og ro Står du der ikkje ein dag eg kjem Fell det meg lett å snu Når eg har stått litt og sett mot huset Og tenkt på at der bor du Så lenge eg veit du vil koma i blant Som no over knastrande grus Og smile glad når du ser meg stå her Skal eg ha ein heim i mitt hus Får frysninger av det diktet jeg Dette diktet las vi også....På barne- eller ungdomsskulen! Veldig bra! Eg har lest "Fuglane", men hugser ikkje så mykje av innhaldet. Kanskje eg skal lese nokre klassikarar, også, ja! (klassikarar? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. januar 2012 #4073 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg fikk C på en 15-siders hjemmeeksamen på nynorsk hvor språket var 1/3 av karakteren. Mye takket være nynorsk-nøkkelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4074 Del Skrevet 3. januar 2012 Det var jaggu godt at eg svara på det eg vart spurd etter. Eg lot den lille glippen fare....... Du ga meg jo opplysingar som var nyttige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. januar 2012 #4075 Del Skrevet 3. januar 2012 Haha, eg skulle hatt tyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. januar 2012 #4076 Del Skrevet 3. januar 2012 Det heiter ikkje 'dere' I de pers pron, obj-form dykk, gen.-form dykkar (utt de el. di; norr þér, ér og þit, it 'de (to)', dat-akk. þykkr, ykkr 'dykk to', gen. ykkar 'dykkar to') 2. pers fl, brukt som fl av du i vanleg tiltale til fleire: har de fått med dykk alle tinga dykkar? / kjære dykk! / no må de gje dykk! / i høfleg tiltale til ein el. fleire (skrive med stor førebokstav): greier De Dykk sjølv (til ein) el. sjølv(e) (til fleire)? Ordbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. januar 2012 #4077 Del Skrevet 3. januar 2012 Det skal ikkje vere enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4078 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg fikk C på en 15-siders hjemmeeksamen på nynorsk hvor språket var 1/3 av karakteren. Mye takket være nynorsk-nøkkelen! Nynorsknøkkel er bestilt! Tusen takk for tipset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. januar 2012 #4079 Del Skrevet 3. januar 2012 "Dåkker" funkar også *sprer om seg med vranglære* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4080 Del Skrevet 3. januar 2012 Kva skulle eg gjort utan dykk? (blei det riktig?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå