Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt til å legge ut ønskeliste to steder. En på glassmagasinet og en der vi samler ønsker fra diverse andre butikker. Er det noen som har ett godt tips til hvor vi kan legge ut lista som har ønsker fra flere steder? Vi tenker å kombinere ting fra Lisbeth Dahl, gavekort på kunst, gavekort til bryllupsreise etc på den andre lista så den kan ikke være knyttet til en spesifikk butikk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ønsker fra så mange forskjellige steder at vi har bestemt oss for å ikke legge ut ønskene hos en bestemt butikk.

Jeg har laget lista i Excel, men info om hvem som fører produktet, pris, antall osv. Dokumentet ligger tilgjengelig på nett (linket til fra nettsiden vår), og så skal søsteren min oppdatere lista ettersom ønskene kommer inn.

Det finnes nettsider der du kan registrere ønsker fra forskjellige butikker (ihvertfall på engelsk), men jeg fant ikke noen som hadde med alt jeg trengte å føre opp av informasjon. Dessuten har vi det litt mer komplisert siden gjestene kommer fra ulike land og snakker minst tre forskjellige språk..

Skrevet

Du kan legge inn ting fra andre steder på bryllupslisten.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...